Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Ringman válasza B-L-A-C-K (#50) üzenetére


Ringman
nagyúr

sajnálattal is hallom, nekem hamarabb ledobta volna az ékszíjat a történet.

(#52) B-L-A-C-K válasza Ringman (#51) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Nem nagyon lehetett mit csinálni a várakozáson kívül...

(#53) anjani182 válasza B-L-A-C-K (#50) üzenetére


anjani182
őstag

Én azt nem értem, miért nem vetted igénybe a PNR garit?!

Pár hónapja egy haveromnak eladtam egy új HP G6-ot, 2 hét és HDD hibás lett. Direkt mondtam neki, hogy PNR-t intézze, mert nekem ez 5-7 munkanap nap alatt eddig mindig megvolt elszállítást is beleértve, pl. ODD cserék, hangszóró cserék, bill. cserék.

Haver bement Pesten valami szervizbe, ahol ültek rajta 2 hetet, azon hogy a HDD be se indul...egyértelmű, hogy mi megy itt, saját készletből senki nem fog és nem is akar semmilyen alkatrészt meghitelezni, plusz még ott a hozzáállás ki mennyi idő alatt intézi a bevizsgálást, de szerintem minden 2. gép a HP-nál köt ki s végül és ott intézik el.

Forever and ever, let's make this last forever.

(#54) B-L-A-C-K válasza anjani182 (#53) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Mivel mikor bevittem 4 munkanapot ígértek ezért nem foglalkoztam az egésszel, hanem úgy voltam vele, hogy ez az idő számomra is korrekt. Saját alkatrészt nem rakhattak bele csak rendelt alkatrészt. Ha tudom 2 hétnél tovább tart hidd el máshogy csinálom. Plusz gondolhatod már 1 hónap után hogy ki volt velük a f@szom, és meg se mertem gondolni hogy közel 2.5 hónap alatt lesz kész. De ezek után ha kaptam volna egy zsír új típust még mindig egy szavam sem lenne. De még az ígért plusz garanciámat sem írták jóvá, illetve a bent töltött 71 napot sem (merem remélni ezt a napokban rendezik).

(#55) Gyikfej


Gyikfej
tag

Sziasztok.
Én is ugyan igy jártam,sőt rosszabbul.
Pár éve vettem a HP-tól egy HP Pavilion DV9000 notit.
Vadi újonnan 198.000ft-ért.
1 hónap után bedöglött alaplaphibával.
Jött a futár érte elvitte.
kb másfél hónap után érkezett vissza.
Használtam megint vagy 2 hónapig erre becsikozott a képernyő.
Mondom fasza.
Megint elvitték és majdnem 3 hónapig javitották.
Én is új készüléket akartam,de nem adtak.
A telefonon is tiszta bunkók voltak,alig akarták felvenni...
Én már azt hittem behúztak a géppel,mire megérkezett nagy nehezen.
Soha többé nem veszek HP-tól új notit ez is biztos.
Nem éri meg ennyit szórakozni vele.
Csak gondoltam én is megosztom a történetemet,hogy tanuljatok ezekből. :R

(#56) Lacess


Lacess
tag

Elég szomorú történet.
Aki EliteBook-ot vesz az a pénzéért nem csak a dobozt és a tartalmát kapja elvileg mint egy konzumer gépnél, hanem bizonyos szolgáltatásokat is. Ilyen például a gyors szervízszolgáltatás vagy a megfelelő támogatottság. Persze ezt egy kozumer gép is megkapja de... itt lehetne felhozni a példákat más témákból.
Nagyon nemjó az ha az ember nem kapja meg azt amiért fizetett, mert itt szerintem ez történt.
Egy hete vettem 2560p-t...

[ Szerkesztve ]

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#57) B-L-A-C-K válasza Gyikfej (#55) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Tiéd is szép sztori, jól bírtad...

(#58) Chaser válasza Gyikfej (#55) üzenetére


Chaser
titán

Ezért mondom mindig, hogy ilyen értékben nem vennék csak dell nbd on-site garos gépet és ezek a példák mutatják hogy jól is tenném.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#59) Pisztillus


Pisztillus
senior tag

Végre véget ért a kálváriád. Nem semmi, meg az sem, ahogy bírtad. Nekem (is) továbbra is az a véleményem, hogy új gépet kellett volna adniuk, de ezt anno a másik topicban kiveséztük...

Egy Freud-i elírás: "CHS Lehet utcai szervize" : Lehet, hogy megcsinálják, lehet, hogy nem? :DDD (Bocs.)

Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György

(#60) B-L-A-C-K válasza Pisztillus (#59) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Hát igen, én is ezt vártam....

Nem is vettem észre, javítottam is, bár lehet már tudat alatt én is erre céloztam...:D

(#61) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

A legszebb az az egészbe hogy a benntöltött időt, és a + garanciát még most sem írták jóvá. Írtam a HP -nak, és mondták küldjem el a gép számláját, garancialevelét, a CHS -ből kapott dokumentumokat....:) Azért jó hogy ezek után még ezt is nekem kell intéznem.... :N

(#62) fondorlatos


fondorlatos
aktív tag

Hát ez a sztori nálam kiverte a biztosítékot. 71 nap szervizben egy eitebooknál - tényleg nevetséges.

(#63) B-L-A-C-K válasza fondorlatos (#62) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Remélem ki is kacagtad őket...:D

(#64) Zozoka73


Zozoka73
tag

Régebben sokat jártam abban a szervizben, de sosem éreztem a törődést ... ez csúnya munka volt! :(
(Itt jegyzem meg, ha HP szerviz, akkor AK-SYS! Kicsi, barátságos és profik! Protekcióért írjatok! :DDD )

Z.

[ Szerkesztve ]

(#65) B-L-A-C-K válasza Zozoka73 (#64) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Hidd el ha tudom ez lesz nem is oda viszem....:)

Na akkor már lesz egy jó HP szervíz protekcióval, le is mentem a neved...:D

(#66) Tibinho


Tibinho
tag

HP szervizbe dolgozom gyakran sok ideig vannak bent gépek alkatrész hiány miatt, szerintem a te esetedben is ez lehetett, HDD-t pedig nagy hiba hogy nem írták bele mert szervizben általában bejövőhibával foglalkoznak

I'm Gotham's reckoning.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.