Hirdetés

2022. augusztus 10., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) petipetya


petipetya
nagyúr

Ez nagyon tömény volt. :DD

"nincs rá lezsóidő"

(#2) Vakegérke


Vakegérke
veterán

"Jó mi?"

Jó, nagyon jó! Eddig nem szólaltam meg, de elárulom, hogy élvezettel olvasom irományaidat. :K

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#3) Bear


Bear
tag

Jó volt olvasni, kösz. :D

(#4) Entryy


Entryy
aktív tag

:R :C

http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "

(#5) Csemike


Csemike
csendes tag

Erről eszembe jutott az a kórházas telefonos történet:
- Mentőállomás, tessék
- HALLÓ, KÓRHÁZ? (üvöltő néni.)
- Nem, Kistarcsa mentőállomás.
- DE KÓRHÁZ?
stb. :)

(#6) bambano


bambano
titán

mennyit veszekedtem egyik nagy internet szolgáltatóval...

felhívom a nagyvállalati ügyfélszolgálatot, mondom elment a net. szabvány válasz: húzzam ki és dugjam vissza azt a kis dobozt. mondom nincs kis doboz. de az adsl-t kapcsoljam ki. mondom nem adsl. több kör után rákérdeztem, hogy ember, látja a felügyeleti rendszerben, hogy milyen szolgáltatást kapunk? látja. azt is látja, hogy 300 Mbps a sebesség? igen. akkor miért hülyít az adsl-lel? de húzzam már ki. argh...

október végén upgradeltünk, nem sikerült. ők folyton le akarták zárni a hibajegyet, én megmondtam, hogy amíg nem látom a kifizetett sebességet, addig nem zárja le. a hülyéje december 24-én délután fél négykor hívott, hogy lezárná a hibajegyet. mondom nem. akkor ő azonnal elindít egy szerelőt két megyével arrébbról és mérni meg szerelni fognak. mondom egyrészt nyugodtan jöjjenek, nincs ott senki más, csak az a biztonsági őr, aki nélkülem nem fogja beengedni, másrészt meg gondolkodjon már, egy csomó ügyfél új gépet meg internetet vett karácsonyra, épp azt csomagolják ki, szerinte ki fogom húzni alóluk a drótot? hát nem. jó, akkor ő lezárja a hibajegyet. jó, akkor én 5 perc múlva megnyittatom újra.

fenti sztorihoz hozzátartozik, hogy tavasszal kezdtük a cécót. egész nyáron felénk se néztek, a dögmelegben, majd amikor megjött az első nagyobb hófúvás és fagy, akkor másztak fel a bazi nagy ház tetejére meg a gyárkéményre az 1.2 méteres antennával... ha nekik ez a jó... pedig ha abba belekap a szél, nemhogy leesnek, két falunyit repül akkora vitorlával... következő év májusában ért véget a történet, fizettek egy vaskosabb kötbért.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) Tim82


Tim82
nagyúr

Hm.

"- Jó napot kívánok, Ön XY Bank ügyfélszolgálatát hívta, Üszis Józsi vagyok, miben segíthetek?
- Tyukodiné vagyok, elnyelte a kártyám az automata.
- Rendben, ha jól látom, telebank azonosítás nélkül érkezett be az Ön hívása, kérnék egy ügyfélazonosító számot.
- Azt nem tudom.
- Rendben, akkor az édesanyja nevét, az Ön születési idejét és a lakcímét kérdezném.
- [ügyfél megadja]
- Ilyen adatokkal nem találok ügyfelet a rendszerben. Ön a mi ügyfelünk?
- Nem, a Z Banké.
- Az automata, amelyik elnyelte az Ön kártyáját, a mi automatánk?
- Nem, a Z Banké.
- Elnézést, akkor miért minket hívott? Mi az XY Bank vagyunk.
- Az Önök bankfiókjában van kitéve telefon, azzal a felirattal, hogy itt ingyen beszélhetek.
- Igen, az XY Bank bankfiókjaiban kitett telefonokról tudja ingyen hívni az XY Bank ügyfélszolgálatát...
- Oké, akkor át tudna kapcsolni a Z Bankhoz?
- ...
"

(A valósággal való minden hasonlóság esetleges, legfeljebb véletlen.)

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítők eladóak - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#9) Luck Dragon

Hasonló témakörben , nosztalgiai rémálmaim felélénkülnek ezen szituációk olvasása közben.
Philips szerviz, a sok aggódó , okoskodó, tudatlan személy , mikor boldogan mész be és 5 perc alatt az életkedvedet is elveszik.
A többit a képzeletetekre bízom..

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10) Käytöskukka


Käytöskukka
újonc

Köszi mindenkinek a kommenteket meg mindent. Ha esetleg eszembe jut még valami akkor bővítem, bár így is elég hosszú lett.

(#11) Vakegérke válasza Käytöskukka (#10) üzenetére


Vakegérke
veterán

Szerintem ne ezt az írást bővítsd, mert nem hinném, hogy újra elolvassa bárki is. Írj újat, arra tuti rárepülünk. :)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#12) Käytöskukka válasza Vakegérke (#11) üzenetére


Käytöskukka
újonc

Ok, amúgy is kb ennyi volt ami igazán brutál volt az ügyfélszolgálat alatt. Két következő téma is érik és egyik sem lesz bosszankodás, ígérem.

(#13) bambano válasza Käytöskukka (#12) üzenetére


bambano
titán

"egyik sem lesz bosszankodás": miért? nagyon jól ki tudjuk röhögni a kínjaidat :P legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) madgie


madgie
titán

Nálunk szimpla öt számjegyből áll a munkalap, zseniális, mikor 4926-ik alkalommal magyarázod, hogy nem, nem tudod név alapján, hogy áll a cucca és igen, a jobb felső sarokban van a sorszám a munkalapon. Igen, oda van írva, hogy sorszám. Igen, tényleg a jobb oldal, mellette bal felül ott a telefonszám, amiről hívott. Öt percig elszöszölünk ezzel, aztán kinyögi, hogy ő kiírta egy papírfecnire a telefonszámunk és arról hív. Rendszerint az az indok erre a rendkívül logikus tettre, hogy XY helyen van a munkalap, hogy ne hagyja otthon, ha jönn a cuccérr. 99%-ban munkalap nélkül fog beesni az ilyen a boltba is, az hóttziher.

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.