"Csak" 3 óra? Ki az, aki 3 órát kibír VR játékban?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
"Csak" 3 óra? Ki az, aki 3 órát kibír VR játékban?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Majd talán a következő irányító tudja már a teljes kezet követni. Egy kesztyű formájú irányító kellene, amiben benne vannak az érzékelők. Ne kelljen fogni ezeket a kontrollereket. Tudjak egy fegyvert fogni a kezemben, amit fel kell húzni, mint egy igazi fegyvert, ezt megspékelve force feedbackel. Oculusnál már megy is egy hasonló teszt.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
(#3) -Faceless-
Azért arra kíváncsi vagyok, hogy lehet egy ilyen kontrollernek stabil fogása, ha minden ujj bombon helyezkedik. Az ötlet nem rossz, de biztos fogás nélkül esetlen lesz használni...
Azt nem tudom, de a bombont nagyon szeretem...
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Úgy működik, hogy a kézfejedre és a csuklódra van rögzítve fixen és mikor megmarkolod, akkor fogod meg a dolgokat a programon/játékon belül is. Tehát teljesen elengedheted az egészet, akkor is ott marad és mozog veled együtt, követi a kezed. Ha pedig újra meg akarsz valamit fogni, csak rámarkolsz, vagy ha csak a mutató ujjaddal akarod megérinteni, akkor azt teszed rá stb. Szerintem nagyon jó ötlet.
Kép a használatáról.
nbg #4
[ Szerkesztve ]
Rendes FF kesztyűben még jó ideig nem lesz. Bohóckodós meg szerintem felesleges.
Oh, ez az eredeti képen egyáltalán nem így jött át. De tényleg jól mutat, jópofa lenne egy alkarhoz rögzített stabilizátorral úgy még természetesebben mozoghatna a kézfej, viszont már így is nagy előrelépés.
nbg#4 Pedig esküszöm, hogy 2-szer visszaolvastam...
[ Szerkesztve ]
Előbb-utóbb felfedezzük a paintballt, airsoftot, gokartot, egyebeket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Leapmotion?
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Akik majd bekerülnek az újabb Darwin díjasok közé!
1 embernek sok, de ha több ember adogatja át egymásnak akkor már nem is annyira.
Aki hülye, haljon meg!
Ugyan miért tennék?
Majd lesz ebből baleset, amikor Pokemon GO után majd valami lövöldözős játékkal nyomják, aztán egy kocsi alá sétálnak. Főleg majd amikor a vezérlőkkel meg hadonásznak...
Én most is hadonászok vezérlőkkel, de a nappalimba finoman szólva is ritkán hajtanak be kocsival.
Szerintem amiről azt se tudjuk eszik-e vagy isszák inkább ne ítélkezzünk, főleg hogy azokat degradálod akik kikapcsolódásra használják.
S hol írtam, hogy a nappaliba hajtanak be?
Lesz majd olyan, aki képes az utcán így flangálni.
Pl. így:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/07/25/14/36934CFD00000578-0-The_developers_behind_the_technology_claim_it_could_allow_people-a-8_1469452056008.jpg
Működő Vive-val azért ez nem illyen egyszerű.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
Nagy kérdés, hogy az ujjak közvetlenül és arányosan lesznek-e használhatók vagy funkciókat osztanak ki rájuk. Az utóbbi eset nem igazán lenne előrelépés.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
Erre én is kíváncsi leszek
Ha jól látom azzal az a baj, hogy pont a szenzor fölött kell hadoválj, nincs mozgástered.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Ezért is került az a bizonyos usb port az ocolusra. , persze itt is a szenzor előtt kell lenned. Szerintem valami kamerás rendszer a szobába jobb lehet, akár csak valami vékony színes kesztyűkkel ahogy a motion capture is megy.
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Pavlov VR-ben egész jól működik már ez, a fegyvert tartod a kezedben fel kell húzni, tárat lehet cserélni stb. vagy egy fél óráig csak a fegyvereket nézegettem.
De ennek a kézben tartásnak van ám hátránya is pl. jött szembe az ellen kezemben a sörétes persze nem tudok lőni mert hátrébb csúszott az az alsó rész amit kézzel kell tartani. Egész jól megcsinálták de a játék még elégge félkész állapotban van.
[ Szerkesztve ]
És hol állítottam ennek ellenkezőjét?
Nem csak végpozíciót érzékel hanem finoman össze tudod csukni a kezed és az ujjak helyzete is finoman változik. Itt egy videó egy tesztről, elég jól látszik rajta hogy működik.
Ez alapján nem látom, hogy komoly fejlődés lenne az oculus touch-hoz mérten.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Lol lassan oda lyukadunk ki, hogy a Kinect mégis jó ötlet volt, csak megelőzte a korát.
Aki hülye, haljon meg!
Nem volt rossz ötlet a kinect, de nagyon kihasználatlan technológia, nem nagyon szerettek rá fejleszteni, drága is volt stb.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Lassú volt...VR-ban pont azon megy a rugózás, hogy minél gyorsabb legyen a szett. Motion sicknesst kapsz, ha laggol a kép a cselekményhez képest.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Az Oculus Touch három ujjat követ (nem kettőt, mint a cikkben), a gyűrűs- és a kisujj helyére azért nem raktak gombot, hogy legyen mivel tartani a kontrollert. Ezért a középső ujj az alsó három ujj mozgásának felel meg.
Egyébként pont a kontrollernél bizonyult előnyösebbnek az Oculus amúgy technikailag gagyibb tracking technológiája. A vive a lighthouse miatt a kontrollerbe építi a fényszenzorokat és a beépített elektronika számlolja ki a kontroller helyzetét, amit blutoothon keresztül közvetít a HMD-nek, majd az usb-n kereszül a PC-nek. Ettől a kontroller energiaigényesebb és nehezebb lesz.
Ehhez képest az oculus touch csak egy IR ledekkel felszerelt játékkontroller, a trackinget a szenzorokból érkező képfolyamból a PC számolja, így aztán a touch hetekig is képes működni egy db. AA elemmel. Azaz míg roomscale-ben a vive egyértelműen veri a riftet (nem kell 4 usb3 csatlakozó a szenzoroknak meg a hmd-nek), addig a kontrollerben az oculus tűnik sikeresebbnek.
Ettől függetlenül remek dolog, hogy tanulnak egymástól és lassan de biztosan kibontakozni látszik valami iparági szabvány. Az új vive kontroller a rift tulajoknak is jó hír, ugyanis így könnyebb lesz az átjárás a két platform között. Eddig legtöbbször hiába indult el alapjáraton a vive-ra írt program rifttel is, a kontrollerek közötti fizikai különbség miatt a normális játékélményhez meg kellett várni a hivatalos oculus támogatást.