Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) opr


opr
veterán

Tetszetos, kivancsi lennek ra eloben milyen.

Javitas: Cikk utolso mondatanal valami nem stimmel, kicsit soknak tunik a pontosvesszo meg a pont:
"legyen kövér; 2020. folyamán"

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#2) Synthwave válasza opr (#1) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Már visszajavítottam.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#3) opr válasza Synthwave (#2) üzenetére


opr
veterán

Ezek szerint a pontosvesszo kettospont helyett szandekos volt? En esku azt hittem, hogy lekvaros. :R

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4) Synthwave válasza opr (#3) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Nyeem, szeressük a pontosvesszőt. :D

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#5) Akula


Akula
őstag

tényleg jó kis gép lenne
ryzennel :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6) opr válasza Akula (#5) üzenetére


opr
veterán

Igen, mondjuk egy kicsit csokkentett orajeles asztali r5 3600-al, 45W-ra belove brutal gep lehetne. Akkor lehet meg az en penztarcam is elkezdene erotikusan simizni a gondolat, hogy razer notit vegyek. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#7) RetepNyaraB


RetepNyaraB
veterán

Uh ez elég kíméletlen.