Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Megfelelő marketing arcnak tűnik a hölgy (fotóshopal különösen).. őszintén szólva az első 1-2 részt követően számomra az AC nem hozott semmi meglepetést.

Mondhatni: rókabőr - rókabőre lett a sorozat.
EA különösöen szereti az ilyen epizódikusságot, nem várok semmi áttörést.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#2) ldave


ldave
félisten

Warner megcsinálta ezt a Shadow of Mordor-ral és eléggé bejött nekik, szóval érthető hogy az EA se akar kimaradni a buliból.

A Slime draws near! Command?

(#3) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ne az AC legyen a mérce hanem a GTAV

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#4) Griff55 válasza .LnB (#3) üzenetére


Griff55
senior tag

Egyetértek... De a sorozatgyártásban kiadott trágya játékoksose fogják elérni azt a minőséget és tartalmat, amit a Rockstar a GTA V-el. Látszik ha egy játékon 2 évet dolgoznak vagy 7-et.

PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256

(#5) Bad Pritt válasza ldave (#2) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Meg a Batmanekkel. Meg a Mad Max-szel. Nekik gyakorlatilag szinte csak ilyen open world játékuk van. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#6) leviske válasza .LnB (#3) üzenetére


leviske
veterán

Van amiben a GTAV a nyíltabb, van amiben az AC.

Szvsz, ha kapnánk egy StarWars: Bounty Hunter-t AC stílusban, arra én jobban vevő lennék, mint bármiféle GTA klónra, amibe már a Rockstar se tud semmi újat beletenni. (A Volition-féle komolytalankodás meg nem az EA stílusa.)

(#7) .LnB válasza leviske (#6) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Egy jó SW játékot én Deus Ex stílusban tudok elképzelni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8) Bad Pritt válasza .LnB (#7) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Le kéne porolni a KotOR sémát, aládurrantani a Dragon Age: Inquisition ökoszisztémáját és kész a tökéletes openworld Star Wars rpg.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#9) vegitossj7


vegitossj7
addikt

Én most megmondom:
Egy kalap szar és lesz nagy csalódás.

EA az EA.

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#10) olbaidhun válasza Griff55 (#4) üzenetére


olbaidhun
őstag

"Látszik ha egy játékon 2 évet dolgoznak vagy 7-et."

dnf

az sem mindegy, hogy ki dolgozik rajta.. akármennyi évig..
:U

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#11) szupermacs


szupermacs
veterán

Kíváncsi leszek rá.

(#12) ldave válasza .LnB (#7) üzenetére


ldave
félisten

Mi köze van az SW-nek a lopakodáshoz?

A Slime draws near! Command?

(#13) szupermacs válasza ldave (#12) üzenetére


szupermacs
veterán

A 1313-ban nem lett volna lopakodás?

(#14) ldave válasza szupermacs (#13) üzenetére


ldave
félisten

Szerintem csak annyira, amennyire egy Uncharted játékben lehet lopakodni.

A Slime draws near! Command?

(#15) szupermacs válasza ldave (#14) üzenetére


szupermacs
veterán

Na arról fogalmam sincs mit lehet abban csinálni. :D

(#16) kenny123


kenny123
addikt

Inkább a Dead Space szériának adnának egy méltó befejezést.... :U

yo

(#17) .LnB válasza ldave (#12) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az AC-ben opció vagy kikötés a lopakodás?

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#18) ldave válasza .LnB (#17) üzenetére


ldave
félisten

Sose játszottam AC játékkal, csak videón láttam, de az alapján a lopakodás inkább csak dísznek van a játékban, a Deus Ex HR-ben pedig fontos játékelem (azzal játszottam). De mondom, az AC-ról csak videók alapján van véleményem.

A Slime draws near! Command?

(#19) .LnB válasza ldave (#18) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Deus Ex HR-ben fontos? :D iskolapéldája az a játék annak, hogy szabadon választhatsz játékstílust.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#20) ldave válasza .LnB (#19) üzenetére


ldave
félisten

Hát, akkor ahogy én látom. Ha az AC-ben lebuksz lopakodással, akkor lekaszabolsz mindenkit. He Deus Ex-ben lebuktam a lopakdosára fejlesztett karakteremmel, akkor nem sok esély volt nyílt harcban, szóval jött a load game.

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near! Command?

(#21) szupermacs válasza ldave (#18) üzenetére


szupermacs
veterán

AC-ben tényleg nem kell lopakodni, annyira könnyű a szemtől szembeni harc 1v6-ban is. Csak 2 gombot kell nyomkodni. Az első részben még nem volt ennyire egyszerű, de a 2. résznél már gyerekjáték volt. Lopakodás nélkül végig lehet tolni a játékot. Mondjuk bérgyilkosok, nem tolvajok.

(#22) Bad Pritt válasza .LnB (#17) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát a lopakodás nem jó szó rá, mert nem sunnyogni kell, inkább az a lényeg, hogy észrevétlen maradj.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#23) olbaidhun válasza ldave (#20) üzenetére


olbaidhun
őstag

"Ha az AC-ben lebuksz lopakodással, akkor" pirosodik a képernyő és kezdheted előlről.. küldetés és rész függő a dolog, egész jól megoldották. A gond csak az, hogy egy idő után kissé monoton.

Ahogy a dead space is az lett és ellaposodott idővel pár helyszín. Hiába no EA gépezetben nem futotta többre.

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#24) .LnB válasza Bad Pritt (#22) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

De nem kritérium ott se a lopakodás, van választásod, hogy hogyan játszod végig a játékot. Nem kell sunnyogni.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#25) Medocsabi


Medocsabi
addikt

Legyen openworld half life III!! :D :D
jójó tudom,nem EA de akkoris :)

(#26) szupermacs válasza Medocsabi (#25) üzenetére


szupermacs
veterán

Vagy Minecraft klón.

(#27) Bad Pritt válasza .LnB (#24) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Van rengeteg küldetés, ahol nincs választás és game over, ha meglátnak. Ez amúgy úgy tudom, hogy Raymond kisasszony nagy ötlete volt.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#28) .LnB válasza Bad Pritt (#27) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Óóó én a Deus Ex: HR-ről beszéltem eddig :D Nem néztem, hogy te még a #17-esre válaszoltál. Mert az volt a felvetésem, hogy DE:HR szerű SW game kellene.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#29) Bad Pritt válasza .LnB (#28) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ja, ott nem. Csak ha Give Me Deus Ex nehézségen rambózol, akkor fűbe harapsz. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#30) leviske válasza .LnB (#7) üzenetére


leviske
veterán

Ha már SW és DeusEx, akkor én inkább valami korai lázadós játékot tudnék elképzelni, valahol a Rebels sorozat előttre datálva, jedi karival.

A bounty hunter karakterek sose úgy voltak bemutatva - akár film, akár sorozat -, hogy a teljes észrevétlenség és legkevesebb áldozat legyen a cél. Amikor kerülik a feltűnést, az inkább energiatakarékosság. Jetpack és lézerpuska hozzáadással az AC játékrendszere számomra jobban hozná a hangulatot, akár egyszerű, akár nem.

(#31) szupermacs válasza leviske (#30) üzenetére


szupermacs
veterán

Gondolom azért is nem a lopakodás volt az elsődleges, mert fejvadászok és nem bérgyilkosok. Nekem ettől függetlenül tetszett volna a 1313. Biztosan izgalmas játék lenne. :(

(#32) Rodi 4.80 válasza vegitossj7 (#9) üzenetére


Rodi 4.80
senior tag

Engem egy ilyen kommentért kitiltottak 3 órára, mert a cikkíró csontig benyalt az AE-nak, és ahhoz igazodni kell ugyebár!

(#33) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az első és őszinte reakcióm: Az Assassin's Creed még/már "open world"?
Az első pár rész bizonyos értelemben még talán az volt, de a későbbiek nekem gyakorlatilag teljesen be vannak csövezve. Persze, lehet szabadon sétálgatni, de nincs értelme, mert csak abszolút felesleges és unalmas hülyeségeket lehet csinálni azon kívül, hogy követi az ember az abszolút lineáris és mereven script-elt story-t. Még az egyébként véletlenszerűen megoldható problémákat is egy mederbe igyekeznek terelni olyasmikkel, hogy magasabb szinkronizációs pontszám jár azért, ha pontosan úgy csinálod, ahogy ők leírják előre és ilyenkor ez a megoldás már kvázi el is van spoiler-ezve, ha egyébként is úgy szerettem volna megoldani, ezuátn, hogy elolvastam, hogy így kéne, már nem fogom a saját megoldásomnak érezni.

Másrészt, az AC-t szerintem talán még a 2. rész utolsó fejezeténél abba kellett volna hagyni Ezio-val, de az agyhalott 3. rész után még ildomosabb lett volna rajta elgondolkodni. A Black Flag pedig már egyenesen megutáltatta velem magát.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#34) olbaidhun válasza janos666 (#33) üzenetére


olbaidhun
őstag

Ezt mondom, sajnos hatalmas lehetőségeket baltáztak el. Nagyon csíptem az elején a játékot, az első trailer és megjelenés előtti hype sokakat elért.. Még volt benne egy második rész, de kb innentől crysis kategória lett számomra. Oké , szebb, jobb, okosabb, szárazabb.. de már nem kezdem el.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.