Westworld? az az HBO sorozat. Szerintem a Westwood-ra gondoltál, akik a C&C-ért voltak felelősek.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Westworld? az az HBO sorozat. Szerintem a Westwood-ra gondoltál, akik a C&C-ért voltak felelősek.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Eléggé szomorú dolog amit ezeknél művelnek. Lassan már csak a fos Dice marad az EA egyetlen játékfejlesztő cége. De hát mindenki tudja, Bugfield mindenek fölött.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Amúgy youtube-on van egy nagyon jó dokumentumfilm sorozat, ahol a C&C játékok és a Medal Of Honor játékok felemelkedéséről és bukásáról van szó (tök véletlenül mindkettőt az EA nyírta ki ) nagyon informatív és tudom ajánlani.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Következő vajon ki lesz, a Criterion mert semmit se csinálnak, vagy őket hagyják (még), hogy aztán a Bioware jusson erre a sorsra mert az Anthem nem olyan lett mint várták, vagy netán a Dice mert a BF5 halovány lett?
De persze a sportjátékokat azt fossák ki ezerrel, nem is értem minek foglalkoznak azokon kívül mással, mindenkinek de főként nekünk játékosoknak volna jó ha a többieket elengednék a jogokkal együtt.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
A másik ilyen kiadó meg lehetne az Activision. Nah azt a céget is a földel kéne egyenlővétenni, hogy még írmagja se maradjon. Bobby Kotick-ot meg elásni valami isten háta mögötti senkiföldjén és beszorni sóval a területet!!!
Igen igen Westwoodra gondoltam, elnezest.
Ejjel Westworld hireket nezegettem, valszeg az kavart be.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Semmi gond
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
(#8) [Prolixus]
Don't fear the rEAper!
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Az a SW projekt már nem "menekül" meg amit eredetileg ők akartak. Szétcincálják és valami teljesen más lesz belőle ami megfelel a "games as service" felfogásuknak...
Jah, nem fért bele a lootbox, nem is értem minek happolták el Hennig kisasszonyt ehhez a projekthez.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Na igen ezért tök felesleges volt, áncsártíd meg Nóti dog múlt ide vagy oda. Amúgy nem értem....azt hiszem a Disney 2020-ig adta az EA-nek a jogokat, persze ha csak meg nem hosszabbítják a szerződést. Van még bő 2 évük....és eddig kiadtak egy Star Wars Battlefrontot, amit szépen ki is nyírnak most azzal, hogy jön a második rész....és ennyi....a jogokat 2013-ban kapták.....azért ekkora nevet így elpazarolni.....nem is az EA lenne.
Amúgy meg nem látok bele az EA költségvetésébe de ha 4 millió eladott példány a Dead Space 2-ből, egy horrorjátékból, nem térül meg akkor ott valami a költségvetés tervezésében el van szabva.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Ezeket láttam én is. Én személy szerint a Medal of Honor szériát sajnáltam a legjobban. Mai napig a kedvenc háborús játékaim. Most pedig a Dead Spacet is elkaszálták végleg.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Mintha open-world játékot akarnának készíteni belőle, mert az eredeti nagyon lineáris lett volna.
Pedig a dead space-re ráfért volna egy utolsó, rendes befejező rész. Kapják be.
yo
Egy újabb tucat shooter lesz ebből is.
Vagy pár év és elkaszálják, mondván "nem felel meg az elvárásoknak és a tőkét inkább a BF kapja"
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Ubisoft: Hé, EA, fogadjunk 25% piaci részesedésben, hogy nem mered bezárni az összes jó stúdiód, elkaszálni a híres franchiseaid 2/3-át és a megmaradtakat pedig teljesen elba**ni
EA: Hold my beer!
Ennek a hírnek a láttán átkapcsoltam DJ Előváladékról a The Sound of Silencere
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
EA mindent tönkre vág. Kár, pedig reméltem lesz valamikor Dead Space 4.
Arról van információ, hogy fejlesztőket elküldték vagy átvették EA birtokon belül?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Valami olyanról van szó hogy EA berkein belül szétszórják az embereket. Tehát senki sincs kirúgva jelenleg. Ettől függetlenül nagy geciség az EA-től, mert egy összeszokott csapatot így tönkrebarmolni....lightosan szólva is köcsögség.
Ez szép volt. *szip*
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Köszi!
Pont ezért érdekelt, hogy egyben maradtak vagy szétszórták őket.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Az EA lassan minden stúdiót kinyír.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
A dead space széria óta nem jött EA játék ami érdekelt volna,s mível ilyen jól megvagyok a játékakik nélkül ezután a lépésük után direkt nem is veszek semmit ami EA.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Ássák el magukat. Már a DS3-ba is beleugattak azért lett olyan amilyen. De ez tényleg rossz hír. Reboot meg mindek kéne, úgy jó ahogy van.
[ Szerkesztve ]
Ahhoz képest mennyi mindenkit "érdekelt" a DS, veszteséges volt
A 2. rész állítólag 60 millióba fájt és a 4 millió eladott példány nem adta ki a számokat.
A Need For Speed-et mikor engedik már el?
Sic Parvis Magna
2-3 veszteséges rész után.
Amit olvastam a készülő Star Wars játékról, hogy évek óta állt a projekt, nem tudtak semmit sem felmutatni, és kerülték a szereplést (illetve tavaly mutattak egy pár másodperces videót az E3-on). Ez alapján miért az EA-t kell teljes mértékben felelőssé tenni a stúdió bezárása miatt?
Meg sokan honnan veszik, hogy a DLC-k meg mikrotranzakciók hiánya miatt történt?
[ Szerkesztve ]
Mert az EA híres arról hogy kinyírja a saját fejlesztő csapatait ha neki valami nem tetszik.
Egy veszteséget termelő stúdió nekem sem tetszene.
Olyan elvárásokkal majdnem minden stúdiójuk veszteséges csak az nem amit szeret a nép, ergo SW meg sportjátékok, esetleg a BF és ennyi.
Paranormal Cocktivity
Jimquisition rész az EA-ről Nézd lehet, hogy mindkét fél hibás...könnyen elképzelhető. Azonban, ahogy a cikkben is elhangzik nem ez az első stúdió, amit az EA kinyír és hasonló szisztéma alapján történt ez is mint pl. a Westwoodnál. Adott egy stúdió, amelyik egy bizonyos zsánerhez nagyon jól értett (pl.: Westwood a stratégiához), kapnak helyette egy tök más stílust, amiben felsülnek (Westwood RTS->FPS, Visceral sztoriközpontú szingli tps -> Battlefield töltelékepizód masszív multiplayerrel), a hiba nem a kiadóé, hanem a fejlesztőkre hárul, hogy miért cseszték el.
Valamint azt is érdemes megnézni, hogy a Dead Space 3-nál miért is kerültek bele a COOP, mikrotranzakciós dolgok....valószínű nem a fejlesztők akarták erőltetni, akik pontosan tudták mitől volt jó a dead space hanem az EA erőltette mert az a trendi.
De szerintem ha érdekel a téma, nézd meg a videót, sok dologra rávilágít, amin érdemes elgondolkodni. Valamint ez jó pár éves epizód és már akkor mondta, hogy valószínű a Bioware még megússza...de a Visceral lesz a soron következő stúdió, amit bezár az EA mert mutatkoznak a jelek.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Én ezt elhiszem, mert nem szoktam ezekről olvasgatni, nem vagyok benne a témában. Viszont a Visceral játékainak utánanéztem, és ha konkrétan erről a csapatról van szó, akkor megértem az EA lépését. Még a 2019-es megjelenési dátumát is tologatni kezdték a SW-nak.
A Dead Space 2 is lehetséges, hogy veszteséges volt amúgy, a mikrotranzakciók meg üzletileg rendkívül kifizetődő megoldások, szóval ez is érthető (egyébként személy szerint kifejezetten nem szeretem).
A BF Hardline bukó volt, az új Mirror's Edge sem jött be nagyon az embereknek, pedig sztorialapú volt az is (még ha nem is túl erős).
A Visceral bezárásáról rengeteget cikkeztek régebben, mert a játékuk nem volt sehol.
(#33) cyberkind: A Star Wars játék fejlesztésébe ment a pénz, de semmi sem térült meg, ez pedig reális elvárás lenne.
Persze ha színtiszta üzleti oldalát nézzük (ahogy a kiadó is teszi könyörtelenül) tökéletesen igazad van, nem térül meg akkor kuka. Viszont ezért is írtam korábban és az általad linkelt cikkben is van, hogy a Dead Space 2 elvárások alatt teljesített úgy, hogy 60 millióba került és 4 milliót adtak el belőle...egy rétegjátékból....mi is volt ott akkor az elvárás?
Az nem a fejlesztő sara, ha call of duty eladásokat akar látni egy réteg horror játékból valamint ha 60 misibe került a játék és eladtak 4 milliót belőle és így se volt nyereséges akkor ott az üzleti modellel gáz van szerintem. De persze ez mind csak magánvélemény, nem látok bele semmi konkrétba és biztos ez az eset jóval összetettebb ennél csak mégis fura.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
A cikkben úgy fogalmaznak, hogy direkt nem tértek ki arra, hogy veszteséges volt-e a játék, vagy csak az első rész alapján felállított elvárásoknak nem felelt meg. Könnyen lehet amúgy, hogy az EA elvárásai voltak irreálisak, de ez nem publikus dolog. Én úgy gondolom, hogy már csak a Star Wars-os játék miatt is érthető.
Mikor a Microsoft leállította a Scalebound-projektet, akkor is kaptak rendesen érte, pedig lehet, hogy tényleg nem volt jó játék a prototípusok alapján.
Természetesen az is lehet, amit te mondasz. EA jött ellenőrizni, hogy hogyan állnak a Star Wars játékkal, látták, hogy nincs kiadható állapotban de már pár év és pár millió dodó el lett tapsolva és azt mondták, hogy jó akkor sziasztok. Nem lehet elzárkózni ettől az eshetőségtől se.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Azért 60 millió elég nagy költségvetésnek számít még AAA címeknél is, főleg ha az egy "rétegjátékra" megy el. Ennyi pénzből gondolom többet vártak, ezért is próbálkozak később a mikrotranzakcióval, hogy hátha ott behoznak valamennyit...
[ Szerkesztve ]
Nem azt mondtam, hogy kevés csak, hogy 60 millióba került és 4 millió eladott példány nem hozta a várt számokat. Utána pedig írtam is, hogy ez mind csak magánvélemény és nem látok bele a részletekbe szóval minden csak spekuláció a részemről. Pl.: hogy a 4 millió eladott példányból mennyit adtak el teljes áron vagy töredék áron mert azért az se mindegy.
A mikrotranzakció oké...legyen több pénz...és a coop erőltetése? a horrorhangulatot megölte (bár a játék már inkább akció tps volt mintsem horror a harmadik részre amúgy is a coop nem sokat javított/rontott rajta). A COOP az nettó trendkövetés és ezért is éltem a gyanúval, hogy a mikrotranzakciót is így ezért akarták lenyomni a torkunkon. Ha más játékban van akkor legyen ebben is alapon de még egyszer hangsúlyozom, ez mind magánvélemény és simán lehet, hogy tévedek.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
60 millió volt az elkészítése. Ehhez jön még hozzá a másik 60+ milliós marketing költség (AAA játékok esetében ez a teljes költségvetés fele, vagy még ennél is több). Egy 60 dodós játék esetében kb 30 dolcsi jut vissza a kiadóhoz. Szóval ha 4 milliót eladtak belőle teljes áron (amit nem hiszek), kb nullszaldós lett a játék.
Egyébként hasonlóan sír most a Capcom a RE7 miatt, az is most érte el a 4 millió példányt.
[ Szerkesztve ]
A játék reklámozását ("marketingelése") feltételezem nem a fejlesztő végzi hanem a kiadó. Ha jól gondolom, akkor az EA szállt el a marketingköltségekkel vagy egyszerűen csak rossz volt a játék marketingje. Erre is kitér az általam linkelt JImquisition, hogy független attól milyen mértékben hibás a kiadó vagy a fejlesztő MINDIG a fejlesztő viszi el a balhét mert az EA mossa kezeit.
Innentől fogva szerintem ez a megközelítés, hogy drága a marketing nem kérhető számon egy fejlesztőn se, nem a Visceral hanem az EA erre szakosodott szakembereinek a sara.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Persze hogy a fejlesztő viszi el. Írjanak olyan játékot, ami elmegy 15-20 millió példányban
Kár, DS játékokkal még szívesen játszottam volna. Meg ahogy utolsó végetért, még lehetett volna belőle valami.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Eszméletlen pénzeket hoznak a mikrotranzakciók, ezért alakítják át a Visceral Star Wars játékát
Akkor szerintem nincs is kérdés megint kivel volt a gond.
Paranormal Cocktivity
Visceral
Amúgy a témához kapcsolódó eheti Jimquisition
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
EAlektronikus tEAmeto
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
Nah akkor mostantól az EA játékait lehúzom a retyón. ÉS az összes olyan kiadó játékát aki mikrópénzlehúzórendszert épít a játékaikba. Köszönöm, de ha ez tendencia lesz a jövőben megjelenő játékokban, akkor nekem itt a vége a gamerségnek!
[ Szerkesztve ]
Még ha a jövőben nem is, de a közeljövőben hasonlóak lesznek az AAA játékok.
Azt viszont el tudom képzelni, hogy pár éven belül nagyon megutálják majd az emberek (már most utálják) és véget fog érni ez az éra is.
[ Szerkesztve ]