Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Gery9112


Gery9112
őstag

Westworld? az az HBO sorozat. Szerintem a Westwood-ra gondoltál, akik a C&C-ért voltak felelősek. :)

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#2) batman91


batman91
őstag

Eléggé szomorú dolog amit ezeknél művelnek. Lassan már csak a fos Dice marad az EA egyetlen játékfejlesztő cége. De hát mindenki tudja, Bugfield mindenek fölött. :(

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#3) Gery9112 válasza batman91 (#2) üzenetére


Gery9112
őstag

Amúgy youtube-on van egy nagyon jó dokumentumfilm sorozat, ahol a C&C játékok és a Medal Of Honor játékok felemelkedéséről és bukásáról van szó (tök véletlenül mindkettőt az EA nyírta ki ;] ) nagyon informatív és tudom ajánlani.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#4) cyberkind


cyberkind
félisten

Következő vajon ki lesz, a Criterion mert semmit se csinálnak, vagy őket hagyják (még), hogy aztán a Bioware jusson erre a sorsra mert az Anthem nem olyan lett mint várták, vagy netán a Dice mert a BF5 halovány lett? :W

De persze a sportjátékokat azt fossák ki ezerrel, nem is értem minek foglalkoznak azokon kívül mással, mindenkinek de főként nekünk játékosoknak volna jó ha a többieket elengednék a jogokkal együtt. :U

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#5) XuChi válasza cyberkind (#4) üzenetére


XuChi
addikt

A másik ilyen kiadó meg lehetne az Activision. Nah azt a céget is a földel kéne egyenlővétenni, hogy még írmagja se maradjon. Bobby Kotick-ot meg elásni valami isten háta mögötti senkiföldjén és beszorni sóval a területet!!!

(#6) oriic válasza Gery9112 (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Igen igen Westwoodra gondoltam, elnezest.

Ejjel Westworld hireket nezegettem, valszeg az kavart be. :DDD

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#7) Gery9112 válasza oriic (#6) üzenetére


Gery9112
őstag

Semmi gond :R

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#8) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Don't fear the rEAper!

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#9) #85552128


#85552128
törölt tag

Az a SW projekt már nem "menekül" meg amit eredetileg ők akartak. Szétcincálják és valami teljesen más lesz belőle ami megfelel a "games as service" felfogásuknak...

(#10) cyberkind válasza #85552128 (#9) üzenetére


cyberkind
félisten

Jah, nem fért bele a lootbox, nem is értem minek happolták el Hennig kisasszonyt ehhez a projekthez.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#11) Gery9112 válasza cyberkind (#10) üzenetére


Gery9112
őstag

Na igen ezért tök felesleges volt, áncsártíd meg Nóti dog múlt ide vagy oda. :)) Amúgy nem értem....azt hiszem a Disney 2020-ig adta az EA-nek a jogokat, persze ha csak meg nem hosszabbítják a szerződést. Van még bő 2 évük....és eddig kiadtak egy Star Wars Battlefrontot, amit szépen ki is nyírnak most azzal, hogy jön a második rész....és ennyi....a jogokat 2013-ban kapták.....azért ekkora nevet így elpazarolni.....nem is az EA lenne.

Amúgy meg nem látok bele az EA költségvetésébe de ha 4 millió eladott példány a Dead Space 2-ből, egy horrorjátékból, nem térül meg akkor ott valami a költségvetés tervezésében el van szabva.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#12) batman91 válasza Gery9112 (#3) üzenetére


batman91
őstag

Ezeket láttam én is. Én személy szerint a Medal of Honor szériát sajnáltam a legjobban. Mai napig a kedvenc háborús játékaim. Most pedig a Dead Spacet is elkaszálták végleg. :W

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#13) szupermacs válasza #85552128 (#9) üzenetére


szupermacs
veterán

Mintha open-world játékot akarnának készíteni belőle, mert az eredeti nagyon lineáris lett volna.

(#14) kenny123


kenny123
addikt

Pedig a dead space-re ráfért volna egy utolsó, rendes befejező rész. Kapják be.

yo

(#15) alratar válasza #85552128 (#9) üzenetére


alratar
addikt

Egy újabb tucat shooter lesz ebből is.
Vagy pár év és elkaszálják, mondván "nem felel meg az elvárásoknak és a tőkét inkább a BF kapja"

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#16) Swinegod


Swinegod
őstag

Ubisoft: Hé, EA, fogadjunk 25% piaci részesedésben, hogy nem mered bezárni az összes jó stúdiód, elkaszálni a híres franchiseaid 2/3-át és a megmaradtakat pedig teljesen elba**ni

EA: Hold my beer!

Ennek a hírnek a láttán átkapcsoltam DJ Előváladékról a The Sound of Silencere

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod

(#17) J.Hetfield


J.Hetfield
aktív tag

EA mindent tönkre vág. Kár, pedig reméltem lesz valamikor Dead Space 4. :(

(#18) Polllen


Polllen
nagyúr

Arról van információ, hogy fejlesztőket elküldték vagy átvették EA birtokon belül?

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#19) Rony949 válasza Polllen (#18) üzenetére


Rony949
őstag

Valami olyanról van szó hogy EA berkein belül szétszórják az embereket. Tehát senki sincs kirúgva jelenleg. Ettől függetlenül nagy geciség az EA-től, mert egy összeszokott csapatot így tönkrebarmolni....lightosan szólva is köcsögség.

(#20) alratar válasza Swinegod (#16) üzenetére


alratar
addikt

Ez szép volt. *szip*

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#21) Polllen válasza Rony949 (#19) üzenetére


Polllen
nagyúr

Köszi!

Pont ezért érdekelt, hogy egyben maradtak vagy szétszórták őket.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#22) Lacok


Lacok
őstag

Az EA lassan minden stúdiót kinyír.

"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"

(#23) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

A dead space széria óta nem jött EA játék ami érdekelt volna,s mível ilyen jól megvagyok a játékakik nélkül ezután a lépésük után direkt nem is veszek semmit ami EA.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#24) Kr/\toS


Kr/\toS
senior tag

Ássák el magukat. Már a DS3-ba is beleugattak azért lett olyan amilyen. De ez tényleg rossz hír. Reboot meg mindek kéne, úgy jó ahogy van.

[ Szerkesztve ]

(#25) XuChi válasza Kvelstadt (#23) üzenetére


XuChi
addikt

+1 :C :R

(#26) #52588800


#52588800
törölt tag

Ahhoz képest mennyi mindenkit "érdekelt" a DS, veszteséges volt :U

(#27) J.Hetfield válasza #52588800 (#26) üzenetére


J.Hetfield
aktív tag

A 2. rész állítólag 60 millióba fájt és a 4 millió eladott példány nem adta ki a számokat. :O

(#28) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

A Need For Speed-et mikor engedik már el?

Sic Parvis Magna

(#29) #52588800 válasza 30z.Samu (#28) üzenetére


#52588800
törölt tag

2-3 veszteséges rész után.

(#30) #82146048


#82146048
törölt tag

Amit olvastam a készülő Star Wars játékról, hogy évek óta állt a projekt, nem tudtak semmit sem felmutatni, és kerülték a szereplést (illetve tavaly mutattak egy pár másodperces videót az E3-on). Ez alapján miért az EA-t kell teljes mértékben felelőssé tenni a stúdió bezárása miatt?
Meg sokan honnan veszik, hogy a DLC-k meg mikrotranzakciók hiánya miatt történt?

[ Szerkesztve ]

(#31) Rony949 válasza #82146048 (#30) üzenetére


Rony949
őstag

Mert az EA híres arról hogy kinyírja a saját fejlesztő csapatait ha neki valami nem tetszik.

(#32) #82146048 válasza Rony949 (#31) üzenetére


#82146048
törölt tag

Egy veszteséget termelő stúdió nekem sem tetszene.

(#33) cyberkind válasza #82146048 (#32) üzenetére


cyberkind
félisten

Olyan elvárásokkal majdnem minden stúdiójuk veszteséges csak az nem amit szeret a nép, ergo SW meg sportjátékok, esetleg a BF és ennyi.

Paranormal Cocktivity

(#34) Gery9112 válasza #82146048 (#30) üzenetére


Gery9112
őstag

Jimquisition rész az EA-ről Nézd lehet, hogy mindkét fél hibás...könnyen elképzelhető. Azonban, ahogy a cikkben is elhangzik nem ez az első stúdió, amit az EA kinyír és hasonló szisztéma alapján történt ez is mint pl. a Westwoodnál. Adott egy stúdió, amelyik egy bizonyos zsánerhez nagyon jól értett (pl.: Westwood a stratégiához), kapnak helyette egy tök más stílust, amiben felsülnek (Westwood RTS->FPS, Visceral sztoriközpontú szingli tps -> Battlefield töltelékepizód masszív multiplayerrel), a hiba nem a kiadóé, hanem a fejlesztőkre hárul, hogy miért cseszték el.

Valamint azt is érdemes megnézni, hogy a Dead Space 3-nál miért is kerültek bele a COOP, mikrotranzakciós dolgok....valószínű nem a fejlesztők akarták erőltetni, akik pontosan tudták mitől volt jó a dead space hanem az EA erőltette mert az a trendi.

De szerintem ha érdekel a téma, nézd meg a videót, sok dologra rávilágít, amin érdemes elgondolkodni. Valamint ez jó pár éves epizód és már akkor mondta, hogy valószínű a Bioware még megússza...de a Visceral lesz a soron következő stúdió, amit bezár az EA mert mutatkoznak a jelek.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#35) #82146048 válasza Gery9112 (#34) üzenetére


#82146048
törölt tag

Én ezt elhiszem, mert nem szoktam ezekről olvasgatni, nem vagyok benne a témában. Viszont a Visceral játékainak utánanéztem, és ha konkrétan erről a csapatról van szó, akkor megértem az EA lépését. Még a 2019-es megjelenési dátumát is tologatni kezdték a SW-nak.
A Dead Space 2 is lehetséges, hogy veszteséges volt amúgy, a mikrotranzakciók meg üzletileg rendkívül kifizetődő megoldások, szóval ez is érthető (egyébként személy szerint kifejezetten nem szeretem).
A BF Hardline bukó volt, az új Mirror's Edge sem jött be nagyon az embereknek, pedig sztorialapú volt az is (még ha nem is túl erős).
A Visceral bezárásáról rengeteget cikkeztek régebben, mert a játékuk nem volt sehol.

(#33) cyberkind: A Star Wars játék fejlesztésébe ment a pénz, de semmi sem térült meg, ez pedig reális elvárás lenne.

(#36) Gery9112 válasza #82146048 (#35) üzenetére


Gery9112
őstag

Persze ha színtiszta üzleti oldalát nézzük (ahogy a kiadó is teszi könyörtelenül) tökéletesen igazad van, nem térül meg akkor kuka. Viszont ezért is írtam korábban és az általad linkelt cikkben is van, hogy a Dead Space 2 elvárások alatt teljesített úgy, hogy 60 millióba került és 4 milliót adtak el belőle...egy rétegjátékból....mi is volt ott akkor az elvárás?

Az nem a fejlesztő sara, ha call of duty eladásokat akar látni egy réteg horror játékból valamint ha 60 misibe került a játék és eladtak 4 milliót belőle és így se volt nyereséges akkor ott az üzleti modellel gáz van szerintem. De persze ez mind csak magánvélemény, nem látok bele semmi konkrétba és biztos ez az eset jóval összetettebb ennél csak mégis fura.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#37) #82146048 válasza Gery9112 (#36) üzenetére


#82146048
törölt tag

A cikkben úgy fogalmaznak, hogy direkt nem tértek ki arra, hogy veszteséges volt-e a játék, vagy csak az első rész alapján felállított elvárásoknak nem felelt meg. Könnyen lehet amúgy, hogy az EA elvárásai voltak irreálisak, de ez nem publikus dolog. Én úgy gondolom, hogy már csak a Star Wars-os játék miatt is érthető.
Mikor a Microsoft leállította a Scalebound-projektet, akkor is kaptak rendesen érte, pedig lehet, hogy tényleg nem volt jó játék a prototípusok alapján.

(#38) Gery9112 válasza #82146048 (#37) üzenetére


Gery9112
őstag

Természetesen az is lehet, amit te mondasz. EA jött ellenőrizni, hogy hogyan állnak a Star Wars játékkal, látták, hogy nincs kiadható állapotban de már pár év és pár millió dodó el lett tapsolva és azt mondták, hogy jó akkor sziasztok. Nem lehet elzárkózni ettől az eshetőségtől se.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#39) #85552128 válasza Gery9112 (#36) üzenetére


#85552128
törölt tag

Azért 60 millió elég nagy költségvetésnek számít még AAA címeknél is, főleg ha az egy "rétegjátékra" megy el. Ennyi pénzből gondolom többet vártak, ezért is próbálkozak később a mikrotranzakcióval, hogy hátha ott behoznak valamennyit...

[ Szerkesztve ]

(#40) Gery9112 válasza #85552128 (#39) üzenetére


Gery9112
őstag

Nem azt mondtam, hogy kevés csak, hogy 60 millióba került és 4 millió eladott példány nem hozta a várt számokat. Utána pedig írtam is, hogy ez mind csak magánvélemény és nem látok bele a részletekbe szóval minden csak spekuláció a részemről. Pl.: hogy a 4 millió eladott példányból mennyit adtak el teljes áron vagy töredék áron mert azért az se mindegy.

A mikrotranzakció oké...legyen több pénz...és a coop erőltetése? a horrorhangulatot megölte (bár a játék már inkább akció tps volt mintsem horror a harmadik részre amúgy is a coop nem sokat javított/rontott rajta). A COOP az nettó trendkövetés és ezért is éltem a gyanúval, hogy a mikrotranzakciót is így ezért akarták lenyomni a torkunkon. Ha más játékban van akkor legyen ebben is alapon de még egyszer hangsúlyozom, ez mind magánvélemény és simán lehet, hogy tévedek.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#41) #52588800 válasza Gery9112 (#40) üzenetére


#52588800
törölt tag

60 millió volt az elkészítése. Ehhez jön még hozzá a másik 60+ milliós marketing költség (AAA játékok esetében ez a teljes költségvetés fele, vagy még ennél is több). Egy 60 dodós játék esetében kb 30 dolcsi jut vissza a kiadóhoz. Szóval ha 4 milliót eladtak belőle teljes áron (amit nem hiszek), kb nullszaldós lett a játék.

Egyébként hasonlóan sír most a Capcom a RE7 miatt, az is most érte el a 4 millió példányt.

[ Szerkesztve ]

(#42) Gery9112 válasza #52588800 (#41) üzenetére


Gery9112
őstag

A játék reklámozását ("marketingelése") feltételezem nem a fejlesztő végzi hanem a kiadó. Ha jól gondolom, akkor az EA szállt el a marketingköltségekkel vagy egyszerűen csak rossz volt a játék marketingje. Erre is kitér az általam linkelt JImquisition, hogy független attól milyen mértékben hibás a kiadó vagy a fejlesztő MINDIG a fejlesztő viszi el a balhét mert az EA mossa kezeit.

Innentől fogva szerintem ez a megközelítés, hogy drága a marketing nem kérhető számon egy fejlesztőn se, nem a Visceral hanem az EA erre szakosodott szakembereinek a sara.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#43) #52588800 válasza Gery9112 (#42) üzenetére


#52588800
törölt tag

Persze hogy a fejlesztő viszi el. Írjanak olyan játékot, ami elmegy 15-20 millió példányban ;]

(#44) Gery9112 válasza #52588800 (#43) üzenetére


Gery9112
őstag

Tökéletesen igazad van. :DD Ez most jó volt.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#45) NandorHUN


NandorHUN
addikt

Kár, DS játékokkal még szívesen játszottam volna. Meg ahogy utolsó végetért, még lehetett volna belőle valami.

www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA

(#46) cyberkind


cyberkind
félisten

Eszméletlen pénzeket hoznak a mikrotranzakciók, ezért alakítják át a Visceral Star Wars játékát

Akkor szerintem nincs is kérdés megint kivel volt a gond.

Paranormal Cocktivity

(#47) Gery9112 válasza cyberkind (#46) üzenetére


Gery9112
őstag

Visceral ;]

Amúgy a témához kapcsolódó eheti Jimquisition

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#48) Z10N válasza [Prolixus] (#8) üzenetére


Z10N
veterán

EAlektronikus tEAmeto :DDD

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#49) XuChi válasza cyberkind (#46) üzenetére


XuChi
addikt

Nah akkor mostantól az EA játékait lehúzom a retyón. ÉS az összes olyan kiadó játékát aki mikrópénzlehúzórendszert épít a játékaikba. Köszönöm, de ha ez tendencia lesz a jövőben megjelenő játékokban, akkor nekem itt a vége a gamerségnek!

[ Szerkesztve ]

(#50) Rony949 válasza XuChi (#49) üzenetére


Rony949
őstag

Még ha a jövőben nem is, de a közeljövőben hasonlóak lesznek az AAA játékok.

Azt viszont el tudom képzelni, hogy pár éven belül nagyon megutálják majd az emberek (már most utálják) és véget fog érni ez az éra is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.