"míg egyéb rendszerű készülékből mindössze 821 darabot értékesítettek."
Szerintem nem darabszámra kell gondolni, hanem eladott egységekre. Darabszámban szerintem nagyobb összeg lenne.
"míg egyéb rendszerű készülékből mindössze 821 darabot értékesítettek."
Szerintem nem darabszámra kell gondolni, hanem eladott egységekre. Darabszámban szerintem nagyobb összeg lenne.
821 EZER...lemaradt... hiteles ferdités... a kérdés, hogy szándékos-e
Tyer - Honor 10 - @8.1.0.120
Jó lesz az ezernek is, szóval 821 ezer darabot.
Inkább a Q2 lesz érdekes, mert ott jelennek meg a csúcskészülékek az eredményben. Az pedig már előre sejthető, hogy a Samsungnak fog kedvezni, mert jól kezdett az S8 páros
[ Szerkesztve ]
(#5) tomboy0013
Az a 2 cég van elől akik mérföldekkel több lóvét költenek marketingre mint a többiek, biztos véletlen az eredmény
Ha van aki kifizeti nekik a készülék árában
A tömegek mindig az ismertebb (értsd: csapból is folyó) készülékeket / márkákat fogják preferálni. S8 permierjén minden ötödik plakát és kivetítő a "Törj ki a kereteidből (?)" reklámot tólt. iPhone 7-nél szintén mindenhol az köszönt vissza. De mivel mondjuk a Huawei (bár az is feltörekvő marketing szempontból), LG vagy Lenovo...stb. készülékek reklámjai vagy nagyon szerények, vagy nincsenek is. Így csak azok tudnak a létezéséről akik érdeklődnek a technológia iránt. Ami szerintem az emberek kis hányadát teszi ki.
Ráadásul azért a Samsung és az Apple nem csak a készüléket adja el, hanem a mögötte lévő szolgáltatásokat is, így az egy bites ember csak annyit lát hogy "működik" mókolás nélkül. És kevesen szeretnek ROM-olgatni meg Root-olgatni hetente. Az egy bites embernek csak egy eszköz kell ami megy és kiszolgálja az igényeit. (Mondom ezt Samsung telefonnal a zsebemben, Huawei órával a kezemen, miközben egy iPhone pihen mellettem a cég jóvoltából )
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
A 4. és 5. helyezettek konkrétan melyik márkák? Bocs, de nekem ez homály, hogy Oppo meg a másik.
"Az egy bites embernek csak egy eszköz kell ami megy és kiszolgálja az igényeit."
Ezek nem az egybites emberek, hanem a többség, aki egy eszközt használati tárgyként, és nem hobbi eszközként vesz meg.
Magyar-Romvr szótár - Részlet:
Egy bites = többség
Két bites = kisebbség
Három bites = special little snowflakes
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
hacsak úgy nem
Oppo, Vivo, OnePlus a BBK Electronics márkái. Jönnek fel mint a talajvíz.
Ez igaz lehet, viszont elgondolkoztam, hogy a Sony miért nincs ott. Nálunk is van a TV-ben, a szolgáltatóknál is reklámjuk. Szóval lehet nem ennyire egyszerű a történet. (És a Sony talán évente ad el ennyit, mint az Oppo egy negyedévben.)
[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
Oppo, Vivo Kínában és Indiában megy nagyon. Ezért nem ide lőnek a marketinggel se.
Nem minden a marketing. A Sony már kiírta magát a fogysztóktól a kacat, túlárazott készülékeivel, mostanra unalmas designjével, és szivatós garanciájával. Japánon kívül máshol már nem is nagyon veszik.
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
Köszönöm! De ezzel sokkal beljebb nem vagyok. Az oppo-hoz csak a OnePlus tartozik? És a Vivo-hoz kik? Lenovo? Xiaomi? Meizu? LG?
Ide is eljutott a Microsoft. Egyéb kategóriába kerültek a Windows telefonok.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Félreértetted. Az Oppo, OnePlus, Vivo egyetlen céghez tartozik a BKK Electronics-hoz. Különböző területekre fókuszálnak a különböző márkákkal. A legújabb az imoo ami gyerekeknek (oktatási célnak mondják) készít kütyüket pl. Okosórát.
Jaaa, már értem, köszi!
(#21) tomboy0013 válasza takacsbotond (#15) üzenetére
Nem minden, csak kb 95%.
(#13) janeszgol: A Sony-nak közel nincs annyi reklámja és annyi felirat meg minden nyavaja az útcán mint az első 2 delikvensnek, a cél, hogy minél többször kerüljön a látóteredbe az adott márkanév és így szépen beépül a tudatalattiba. Előbb utóbb megveszi az ilyen termékeket az ember. A többiek mind kisiparosok a Samsung-hoz meg az Apple-höz képest. Semmi köze nincs a jó terméknek a piac elsőséghez.
[ Szerkesztve ]
Others felosztására kíváncsi lennék. Vagy inkább Európára.
Ázsia mit vesz annyira nem izgat, és első kettőn kívül ebből csak az látszik.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
S8-ak es az igazan huzo J szeria utodai meg benne sincsenek ezekben a szamokban. Applerol nem is beszelve, hoznak egy "uj" dizajnt es nemi plust, es boritekolhato a rekord eladas.
Stay hungry, stay foolish!!! by:Steve Jobs
Igazából az 1 bites usereknek köszönhetőek a minőségi termékek. Milyen lenne, ha mindenki szeretne ezekkel mókolni? 😀 Vagy akkor jöhetnének vissza a régi szép idők autó fronton, amikor szelephézag és karburátor állítással indul a nap, aztán jöhet még egy kis móka az előgyújtással is. 😀
Hát bizony, idővel a legjobb szaki is a pokolba kívánja az összes mókolást és vesz egy olyan készüléket, amit max. egyszer bekalibrál és megy magától.
+1!!
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
SK szolgáltatói adatokat tudok neked mondani, hogy miket vásárolnak az emberek :
Telekom április
1. Lenovo K6
2. Samsung Galaxy A3 (2017)
3. Samsung Galaxy J3 (2016)
4. Huawei Y5II
5. Apple iPhone 7
O2 április
1. Samsung Galaxy J5
2. Huawei P9 Lite
3. Huawei Y6 II
4. Lenovo K6 Note
5. Lenovo C2 (A2020)
Orange március
1. Samsung Galaxy J3 (2016)
2. Huawei P9 Lite
3. Lenovo K6
4. Samsung Galaxy A5 (2017)
5. Samsung Galaxy A3 (2017)
Telekom március
1. Lenovo K6
2. Samsung Galaxy A5 (2017)
3. Huawei Y5II
4. Apple iPhone 7
5. Huawei P9 Lite
O2 február
1. Samsung Galaxy J5
2. Huawei P9 Lite
3. Lenovo C2 (A2020)
4. Lenovo K6 Note
5. Huawei Y6 II
Telekom 2016
1. Huawei P9 Lite
2. Samsung Galaxy J3 (2016)
3. Samsung Galaxy A3 (2016)
4. Huawei P8 Lite
5. Huawei Y5 II
6. Samsung Galaxy A5 (2016)
7. Lenovo Vibe P1m
8. Nokia 230
9. Apple iPhone 6S
10. LG K8
11. Apple iPhone 7
12. Apple iPhone SE
Köszönöm szépen, érdekes lista!
Ahhoz képest, hogy Lenovo leépíti saját brandet Moto javára meglepően túlreprezentált.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Előfizetések szempontjából a Lenovo a legkisebb árkategóriában játszik. A Moto kategóriájában meg már a Samsungokat és a Huawei P? lite modelleket jobban viszik.
[ Szerkesztve ]
De miért nem BBK Electronics néven említik akkor őket? Mert úgy már az apple-t is verik leszállított mennyiségben, és akkor még ebben a listában bent sincs a oneplus.
Köszi a listát.
A Lenovo K6 esélyes volt nálunk is, tulajdonképpen ugyanaz, mint a Xiaomi Redmi 4, csak kisebb akkuval és nagyobb felbontású kijelzővel. Mivel előbbi itt nem kapható, ez talán a legjobb vétel az olcsóbb kategóriában.
Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.
Ennek ellenere ugy latom sem az Applet sem a Samsungot nem kell felteni.
üdv.: SlimShady