Hirdetés

2024. szeptember 10., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) HThomas


HThomas
senior tag

Ég és föld mondhatni és ez szomorú, hogy csak külső segítséggel érhető el.

Mondjuk több részlet nem lett a képen, csak megjelent mindenhol egy adag zaj. A karakteren és a közeli tárgyakon még ok, de a háttérnél szerintem inkább zavaró, legalábbis a két állóképet alapul véve.

(#2) peetyy válasza HThomas (#1) üzenetére


peetyy
senior tag

Sajnálatos, de hátha jön 100 patch és helyrerakják.
Lehet hogy a padló alatt egy komplett tengert számol, mint anno a Crysis2-nél :DDD

(#3) cami][us


cami][us
senior tag

A gameplay alapján nem éri meg vesződni vele.

(#4) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Sok esetben az RT szokott broken lenni (harry potter, Jedi és még sok más)
Próbáld meg nélküle, ha úgy drasztikusan javul a tempó, akkor megvan a megoldás.

Ha meg a Reshadet ismered, akkor ott próbálhatsz más screenspace RT shadereket (mondjuk fizetősök sajna).

Mindesetre szomorú vagyok hogy ennyi pénzt kiadtál erre a sz*rra... adtad volna inkább nekem ;]

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#5) Pikari


Pikari
addikt

egyszerűen nem fogom fel, hogy ebben a játékban mi folyik

Az emberi vizuális érzékelés logaritmikus. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban?

Azt, hogy amikor a játékokban egy scenen 100 ezer polygon lett 50 ezer polygon helyett, az nem volt akkora durranás, mint amikor 25 ezer polygonból lett 50 ezer polygon.

Vagy épp azt, hogy amikor 720p-ből lett 1080p, az nem érződött akkora nagy ugrásnak, mint amikor 400x300-ból lett 640x480.

A GeForce 8800 széria érkezésével kb elértük azt a pontot, amit angolul úgy neveznek, hogy "point of diminishing returns". Magyarul talán egész egyszerűen úgy fejezhető ki, hogy vége a hatékony skálázódásnak.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogyha észrevehető változást akarsz a grafika minőségében, akkor az több tízszeres növekedést fog okozni a gépigényben, miközben az emberek nagy része észre sem fogja venni a változást. Csak bosszankodni fog, és verni az asztalt, hogy mi történik. Ezért is nagy baromság már több, mint egy évtizede a grafikai részletesség végletekig hajszolása a játékfejlesztők részéről.

Őszintén szólva nem is értem, hogy ilyen játékokkal miért játszik bárki, a szórakoztató faktoruk közel nulla. A céljuk az, hogy influencerek által a közösségi médiában felszopkodják őket, és rámanipulálják a tömegeket a trendvonatokra, hogy ezeket a semmit érő játékokat játsszák, és egyúttal az újabbnál újabb grafikus kártyákat megvegyék hozzájuk vagyonokért. Nagyon messze áll ez attól, hogy az emberek miért játszanak, és hogy a játéknak miként és hogyan kéne szórakoztatni az embereket. Csak steamen van vagy százezer játék, meg azon kívül még kb negyed-fél millió játék létezik PC-re. És 1 millió darab game van androidra, annak a fele fent van google playen is. És azok között sok olyan van, ami után megnyalod mind a tíz ujjadat is. Itt a lehetőségek végtelen tárháza.

Innentől kezdve amelyik játéknak álcázott techdemó úgy kezdi, hogy vegyél egymillió forintos PC-t hogy WASD-vel repkedhess benne, az ne blogbejegyzésbe kerüljön, hanem lehetőleg azonnal a lomtár mélyére.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#6) ergoGnomik


ergoGnomik
tag

Azok ott vízesések a képen?

(#7) 7


7
addikt

Nekem a kritikával illetett elmosódás depth of fieldnek tűnik, azt pedig a legtöbb játékban ki lehet kapcsolni -- noha nem tudom, az Outlawsban mi a helyzet. Az átszínezés pedig elég szubjektív, ahhoz nem szólok hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#8) Dr. Romano válasza 7 (#7) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Igen, de a játékok általánosságban is mosottabbak mint régebben voltak. Nagyrészt a mára default TAA-nak köszönhető. Ez manapság annyira alap hogy ki se kapcsolható vagy ha igen, akkor egyes esetekben grafikai problémák lesznek nélküle.

Itt bővebben

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#9) 7 válasza Dr. Romano (#8) üzenetére


7
addikt

Köszi az infót, ezt nem tudtam. Látszik, hogy mostanában kevesebbet játszom AAA játékokkal. :D

(#10) AuraSync válasza HThomas (#1) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

"Mondjuk több részlet nem lett a képen, csak megjelent mindenhol egy adag zaj"

Nem tudom akkor te mit nézel érezhetően javult a részletesség (játék közben mégjobban kijön a különbség), azt a "zajt" meg úgy hívják, hogy Film Grain és a játékban kikapcsolható. De nem kapcsolom ki mert ad a játéknak egy kis filmes, klasszikusabb hatást vagy mit tehát nem tűnik annyira "sterilnek".

Dr. Romano:
Nem vettem meg, Uplay+ előfizu.

Amúgy már kint van hozzá a gépi magyar fordítás és simán játszható. :K

[ Szerkesztve ]

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#11) huskydog17


huskydog17
addikt

Kapcsold ki a filmes post process effekteket (Film Grain, CA, DOF, Motion Blur stb.) és akkor sokkal jobb lesz a helyzet, azok masszívan roncsolják a képminőséget amúgyis általánosságban is, ennél a játéknál pedig "mosottá" teszik a képet.

Én mondjuk minden létező játékban, ahol ki lehet kapcsolni, mindig kikapcsolom ezeket a förtelmeket.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12) AuraSync válasza Pikari (#5) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

"Őszintén szólva nem is értem, hogy ilyen játékokkal miért játszik bárki"

Mert számára ez a szórakoztató azért. A játékmenettel nincs bajom sem pedig a világgal amit összeraktak, nekem csak az a bajom, hogy egy 400k-s VGA-val ilyen FPS számokat produkál valami. A 60-at még elviselem minimum FPS-nek na de azért itt annak a felét is kapom néha néha és mint mondom indokolatlanul.

Az meg hogy kinek mi a jó játék megint egyéni ízlés, engem ki lehet kergetni a világból az összes Fifa, NBA, NHL és azokhoz hasonló sport játékkal, továbbá rühellem az összes multit.

DOS korszak óta tolom a játékokat, pár jó játékot láttam már és pár rosszat is. Ha ez rossz akkor nem tudom egy 653. random baromság szimulátor milyen lehet.

A technikai megvalósítás igen az rossz. Nem techdemó egy techdemóba te nem teszel bele 100+ órát.
Crysis egyik része sem volt techdemó csak éppen nem optimalizáltak rendesen vagy nem volt megfelelő hardver a futtatásukhoz akkor. Én speciel élveztem az összes részét igazi klasszikus FPS lövölde volt.

Amúgy biztos, hogy RT-vel van a gond mert mondjuk egy random ház előtt állok a semmi közepén 100FPS, ha bemegyek a házba ahol elindul minden RT számítás a fények meg árnyékok meg tükröződés miatt akkor meg bezuhan 40FPS-re.

[ Szerkesztve ]

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#13) Dr. Romano válasza AuraSync (#12) üzenetére


Dr. Romano
veterán

"Amúgy biztos, hogy RT-vel van a gond "

Tipikus. Hol van már az az idő amikor a Metro Exodus Enachedet toltam full RT + minden maxon 1080p-ben 50-60fps-el egy rtx 2060-on quality dlss mellett.

Ha ennyire gáz ebben a játékban is az RT, akkor off.

Vagy ha kell akkor próbáld reshadeből pótolni

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#14) huskydog17 válasza huskydog17 (#11) üzenetére


huskydog17
addikt

Kiegészítés:

Ellenőrizd le, hogy a grafikai beállításoknál a Ray Reconstruction be van-e kapcsolva az legyen bekapcsolva NVIDIA kártyán, mert sokkal jobb, mint a játék saját denoisere. A játék saját algoritmusával sok részlet elveszik, a RR-al viszont nem.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#15) AuraSync válasza huskydog17 (#14) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Úgy kezdődik a bejegyzésem. :B

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#16) huskydog17 válasza AuraSync (#15) üzenetére


huskydog17
addikt

Jogos.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#17) HThomas válasza AuraSync (#10) üzenetére


HThomas
senior tag

Hát a két kép alapján én nem látom, hogy több részlet lenne a másodikon. A vonalélesség javult, persze. A film grain meg nagyon nem illik ide, szerintem. Persze mozgásban, játék közben elhiszem, hogy jobb. Majd megnézem én is, ha egyszer oda jutok, de valszeg még várat magára, a vélemények alapján egyelőre nem jött meg hozzá a kedvem :)

(#18) icemad válasza Pikari (#5) üzenetére


icemad
nagyúr

Hogy mi van? :Y Ez Star Wars játék, amiből nincs 100k darab steamen sem.

Androidon normális játék? Tényleg van vagy 15-20 darab, nagyon max. Android játék topikba nézz be, dobj be pár jó címet...

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#19) Pikari válasza icemad (#18) üzenetére


Pikari
addikt

Az androidos bakancslistámat még nem kezdtem el kijátszani megfelelő telefon hiányában, így nem szívesen tennék javaslatokat. Ha te 15 db említésre méltót találtál, akkor valamit nagyon benéztél, majdnem hogy csak final fantasyból van androidra önmagában vagy 15 darab.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#20) AuraSync válasza Pikari (#19) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Kajak semmirevaló Androidos játékokat hasonlítgattok PC-s játékokhoz? :DDD
Huha.. most írnám, hogy itt van baj de hát kinek mi jön be ugyebár.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#21) Pikari válasza AuraSync (#20) üzenetére


Pikari
addikt

Biztos, hogy velem is sok baj van. De ha emiatt valaha elszomordék, majd eszembe jut, hogy a ti szubkultúrátok 15 db játékot ismer el, majd mardossa magát, hogy az influenszerek által beharangozott legújabb divatjáték csak 30 fps-en fut a luxus facebookozó gépén.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#22) AuraSync válasza Pikari (#21) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

"15 db játékot ismer el"
Ó hát ez biztos így van, ne keverj össze azzal aki COD-ozni, CSézni meg BF-ezni veszi a gépét.
Csak Sztímen van 1800+ játékom és akkor még a többi launcsert meg sem nyitottam. :U
Nem, nem ingyen és nem, nem 1$-os játékok.

"influenszerek által beharangozott legújabb divatjáték"
Te kajak azt gondolod, hogy akinek van PC-je 0-24 infulenszereket meg sztrímeket néz és az alapján veszi meg a játékokat? :F
Hát akkor elárulom neked itt és most a SW Outlaws-ból egyetlen egy HIVATALOS gameplay trailer videót néztem meg semmi többet.

"30 fps-en fut a luxus facebookozó gépén"
Szerencsére nem élek ilyenekkel mint fészbúk (még csak acc-om sincs) meg insta meg tiktok meg ilyen időpocsékoló dolgokkal és sztrímeket sem nézek sőt nagyon magyar videókat sem.

Az viszont zavar sőt kit nem zavarna ha a millás gépén ilyen rossz eredmények jönnének ki?
Ha majd egyszer lesz egy normális géped amin MINIMUM 120FPS-el lehet játszani és nem csak a Márióval meg az Engri Börds-el akkor rájössz mit is tud egy komoly PC ha egy játékot rendesen leoptimalizálnak rá.

"És azok között sok olyan van, ami után megnyalod mind a tíz ujjadat is"
Ez igaz a PC-re is, de ezek szerint te még nem találkoztál ilyennel tehát nem való neked PC de akkor nem is értem mit keresel itt egy PC-s bejegyzés alatt. :U
Jöttél hittéríteni mint amikor az Ápülös bemegy az Androidos fórumra, hogy megmagyarázza miért jó a harapott alma?

Szívesen megmutatom milyen a ~270GB-ra felmodolt Skyrim-em, (amiben már 2500+ órám van) na barátom utána dobod el jó messzire te az összes androidodat rajtuk miden gagyi prüttyögetős szeméttel együtt.

Androidos játékokat PC-shez hasonlítgat.. te jó Isten.... mi jön még? Jobb az 1.0 háromhenger mint a Ferrári motorja mert az kevesebbet eszik? Mert ez kb így hangzott.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#23) Pikari válasza AuraSync (#22) üzenetére


Pikari
addikt

"hát ez biztos így van" / infulenszereket meg sztrímeket
Nem konkrétan rólad személyesen beszéltem, de láthattad elég egyértelműen, hogy Icemand kijelentette, hogy androidra 15 db "normális" játék létezik, szóval szerintem elég jól körülírtam ezt a jelenséget, ezt kár is lenne tagadni.

"Sztímen van 1800+ játékom"
Ennél már csak az lenne hatékonyabb módja a pénzed pocsékolásának, ha halomba raknád, benzinnel lelocsolnád, és felgyújtanád. Gépet kidobni azonnal a saját érdekedben!

Az viszont zavar sőt kit nem zavarna ha a millás gépén ilyen rossz eredmények jönnének ki?
Én megértem, hogy zavar, csak kicsit olyan volt, mintha felháborodtál volna azon, hogy azt javasoltam, hogy más játékokkal játsszál. A szituáció a következő. Van egy hibásan működő játék, ami a fejlesztők ignoranciája miatt fut ilyen szarul, hiszen ha a te drága gamer gépeden 30 fps-t produkál, akkor a felhasználók döntő többségénél biztosan teljesen játszhatatlan. A megoldást leírtam feljebb. Nem kell időt pocsékolni az ilyen hulladékokra.

tehát nem való neked PC
Ez tévedés, én PC-t használok. Ezt elég egyértelműen leírtam fent. Az Androidos játékokat pusztán érdekes kedvcsinálóként említettem meg, mert az ismerősi köröm többségében az Androidot részesíti előnyben, ha játékról van szó. A 270 gigabájtos skyrimodat nem kell megmutatnod, én személy szerint nem nagyon csípem azokat a játékokat, amik 1-2 gigánál több helyet foglalnak.

Androidos játékokat PC-shez hasonlítgat.. te jó Isten.... mi jön még
Nem tudom, hogy értesz -e hozzá azon túl, hogy next-next-finish, de a tipikus android és a pc platformok között a különbség folyamatosan csökken számítási teljesítmény, grafikai képességek, RAM tekintetében is. Egy átlagos Android teló szintje egy hasonló fogyasztású konzumer netbook teljesítményével egyezik meg játékok alatt. Természetesen a játékok döntő többsége sem PC-n, sem androidon nem használja ki végletekig a legújabb csúcs-generáció elméleti lehetőségeit, hanem jóval szerényebb lehetőségekre korlátozza magát a kompatibilitás növelése érdekében.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#24) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Na.... RT nélkül jobban fut ez a ubifos gém? Mi lett a vége?

Mert ha igen, akkor ne szenvedj azzal és használd anélkül.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#25) AuraSync válasza Dr. Romano (#24) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Azóta nem játszottam vele mert dolgozni voltam most meg már megyek alunnnni. :D
Majd reggel megnézem addig is jó éjt srácok, neked is jó éjt Pikari.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#26) Pikari válasza AuraSync (#25) üzenetére


Pikari
addikt

Jó éjt. Amúgy nem onnét származik a nicknevem.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#27) AuraSync


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Éz ezen miért is lepődünk meg?
A PS5 / Series X egy Subnautica Below Zero-ból nem tudott kisajtolni folyamat 60FPS-t, tudom mert kipróbáltam. (ez után rühelltem meg a konzolt és adtam el mind)

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#28) kikikirly


kikikirly
senior tag
LOGOUT blog

Új Resident evil játékokat játszom reshaddel (Remake 2,3,4, 7, Village). Mindegyik tartalmaz ,,gyárilag" elég erős homályosító és szintelenítő szűrőt és a kép is sötétebb szóval a gyakorlatban kisebb a látótávolság, ez utóbbi a Village-ben a legszembetűnőbb. Gonolom a para / horror hangulat megteremtéséhez érezték szükségesnek, de hogy a homályosítás és szintelenítés mire jó, nem tudok rájönni mire gondolhatott a költő...
Ugyanakkor a széria mentségére szóljon hogy baromi jól modolható , pl Szilver ezredes fegyver skinjei jól néznek ki, ráadásul az újratöltés animációk is stimmelnek, szóval nem kell kompromisszumot kötnöd. És mindegyik vaj simán fut (60 FPS közelében) 4790K processzorral, holott mára eljárt felette az idő. Szóval örülünk Vincent.
Szinek szempontjából Last of us part 1 példaértékű, élénk de ugyanakkor termésetes szinek, minden játéknak ilyennek kellene lennie.Pesze az a játék nem csak szinek szempontjából példaértékű, de ez már más lapra tartozik... :)

(#29) AuraSync válasza Dr. Romano (#24) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Csináltam egy videót a hibáról és durva, de 22FPS-em is volt. :D

De azóta megtaláltam a hibát, ez itt a probléma:

Ez lehet a Path Tracing nem?
Na ha ezt kikapcsolom viszont a sima RT-t maxra állítom akkor tükör simán megy a játék mindenféle FPS drop nélkül. (még Ray Rekonsztrukció nélkül is)

Az én hibám, hogy ezt a sz@rságot bekapcsoltam mert egy Béta mocsok még ez a technológia. (anno a Cyberpánk-ban debütált nem?)
Ez az én mindent maxra teszek hülyeségem volt. :W

Most hogy feltárult a hiba simán játszható lett a játék szal bátran álljatok neki. :R
Ja és a grafikán alig venni észre a változást.

[ Szerkesztve ]

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#30) Dr. Romano válasza AuraSync (#29) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Na az hó hír hogy csak ezt az egy dolgot kell kikapcsolni. Másoknál is felezi az fps-t.

Igen ez egyfajta path tracingnek tűnik, de nevetséges hogy az nvidia úgy reklámozza ezt a fícsört hogy "nem kell aggódj a teljesítmény miatt" :DDD

[link]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#31) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Itt vannak az optimális grafikai beállítások ehhez. Ezeket lődd be és jó lesz a tempód

[link]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#32) PuMbA válasza Dr. Romano (#30) üzenetére


PuMbA
titán

Pár nappal ezelőtt a WeAreTheVR végigjátszás elején elmondták, hogy az Ubisoft szólt nekik, hogy az RTX Direct Lighting és a Frame Generation opciókat ne használják, mert még hibásan működnek. A játék hivatalos megjelenésekor, azaz ma vagy holnap ígértek Day 0 vagy Day 1 javítást, ami használhatóbbá teszi ezeket, de ugye nagy sebesség csökkenés így is lesz.

Amúgy is sosem volt ajánlott maximum grafikát használni, mert azt csak arra találták ki, hogy lehessen elégetlenkedni, hogy "nézd már, milyen rosszul fut!" és aztán valaki hátha ebben az állapotában pénzt költ és ezzel profitot termel egy cégnek.

A homályosságot sem értem, hogy miért éri váratlanul az embert, mikor látszik az AuraSync által most beszúrt képen, hogy például a Kromatikus aberráció be van kapcsolva. A Lens And Cinematic Effects beállítást is Low-ra kell rakni, hogy ne legyen homályos a kép.

(#33) AuraSync válasza PuMbA (#32) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Ma jött hozzá egy 1.6GB-os pecs, de azóta nem néztem a Petréjszinget.
Azt viszont észrevettem, hogy a menüben a gombokra lassabban reagál a játék.

A kroma csak a képernyő széleire pakol ki a legtöbb játékban effektet, ebben a játékban még annyira nem is figyeltem. Amúgy nekem sok játékba pont, hogy tetszik ez az effekt.

Én úgy gondolom a minden max az a grafika amit a fejlesztő elképzelt a játéknak. Minden becsillanásnak és lencse effektnek jelentősége van.
Ha ezeket kikapcsolgatod akkor nem azt kapod amiért fizettél.

De ez csak az én véleményem. :R

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#34) 7 válasza AuraSync (#33) üzenetére


7
addikt

"Én úgy gondolom a minden max az a grafika amit a fejlesztő elképzelt a játéknak. Minden becsillanásnak és lencse effektnek jelentősége van.
Ha ezeket kikapcsolgatod akkor nem azt kapod amiért fizettél."

----

"Amúgy nem reklámozásképpen, de a ReShade nagyon sok játékban segít grafikát javítani én pl a Wukong-ban is használtam ahol levette azt a ronda sárgás izét a képről, csökkentettem a túltolt szaturációt és még a kontrasztot is javítottam."

Mindkettő tőled származó idézet, de nekem kicsit ellentmondásosnak hatnak. Szerintem a saját dolgodat is megkönnyíted, ha eldöntöd, hogy neked fogyasztóként a szubjektív ízlésvilágod élvez előnyt, vagy valami absztrakt rendezői elképzelés (ami egyébként nem is biztos, hogy úgy van; filmeknél is felmerült már az, hogy a stúdió ráerőltetett valamit az alkotásra, amit a rendező nem akart).

[ Szerkesztve ]

(#35) AuraSync válasza 7 (#34) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Az első a játék készítőinek elképzelése amire én még ráteszem az én JAVÍTÁSAIMAT.
Tehát nem egyiket a másik helyett használom.
Amúgy meg minden játékban használok ReShade-t kivétel az online mint Diablo, Forza vagy Helldivers.
Pedig ezekre is ráférne.

Amúgy ha megnézitek a játékból alapból hiányzik a sok új játékban már fellelhető DLSS Sharpening opció ami pont erre lett kitalálva, hogy a DLSS és FG álttal okozott homályosságot kijavítsa. :K

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#36) Dr. Romano válasza AuraSync (#35) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Tudod sharpenelni a képet opció nélkül is.

Ha natív felbontás felett játszol DLDSR-el annak az élesítését lehet az nv control panelben állítani

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#37) AuraSync válasza Dr. Romano (#36) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Áhh nem nem ezeken az NV fícsőrökön én már rég túl vagyok. Amikor jöttek be mindent kipróbáltam és sokat nem nyertem velük csak mindig rontottam a képminőségen és továbbra sem fogom próbálgatni mert sztem értelmetlen.
Az igazi mindig az lesz amikor a játékban lehet ezt állítani.

4K a natív felbontása a TV-nek, de én 1440p-be használom.
Nem homályos. :N
Így is jócskán vissza kellett vennem a TV élesítéséből.

Az a baj ezt globálisan nem lehet belőni mert itt a jó példa rá, hogy egyik játék tűéles a másik homályos. Wokung meg Horizon FW pl tűélesek ReShade élesítés nélkül is.

[ Szerkesztve ]

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

(#38) Dr. Romano válasza AuraSync (#37) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Igen a wukong esetében sokan panaszkodnak is rá hogy a fejlesztők az unrealengine sharpeninget kitolták maxra és nem lehet állítani.

Mondjuk én is jobban szeretem ha a képen több az élesítés, pláne ha a dlss alacsonyabb felbontásból dolgozik pl 1440+balanced

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#39) Narxis


Narxis
nagyúr

Star Wars: Outlaws Quadruple-A Gaming Experience [link]

Thanos was right.

(#40) AuraSync válasza Narxis (#39) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Olyan common problémákat mutatnak be ebben a videóban amik bármelyik másik open world játékban előfordulnak.
A híres neves mindenki kedvence Baldur's Gate 3-ban is ugyan úgy vannak bugok pár videó arról is volt.

A másik meg a direkt bugok keresése a direkt olyan helyekre való beugrálás vagy mászás amit egy játékokon felnőtt ember tudni fog jól, hogy be fog akadni a karakter. Mondjuk ennek mai napig nem értem mi a lényege. Utána meg anyázok mert jó nagy hülye voltam hogy elk.rtam a játékomat.

Nem mellesleg a videóban látott egyik bugba sem futottam még bele főleg az elsőbe nem.

De nem tudom csak én vagyok-e olyan mázlista engem valahogy elkerülnek a bugok és soha nincsen részem ezekhez hasonlóban. :N

A technikai megoldások már más tészta. A GTA-ban mennyivel jobb az ha kilősz valakit a kocsiból az utána még kiszáll az autóból és úgy esik össze? De több új játékban is láttam ehhez hasonló megoldásokat.

A RDR2-ben a mai napig durva bugok vannak aztán hány éves játék már.... :U

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.