Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- sellerbuyer: Nagyon drága a RAM de mégis most érdemes venni!
- GoodSpeed: Haworth Aloha – egy nemcsak szavakban ergonomikus szék
Új hozzászólás Aktív témák
-
khalox
őstag
válasz
kkdesign
#5031
üzenetére
Látom sok topicban sokszor megkérdezted már ezt.
Én azt gondolom, hogy ez egyértelműen hozzáállás kérdése is, meg attól is függ, hogy konkrétan milyen probléma lesz a készülékkel. Én azt gondolom, hogyha a rootnak semmi köze a hibához, akkor nem foglalkoznak a szoftverrel, ha csak direkt nem ezzel akarják megvonni a jótállást.
Mert ha pl. be sem kapcsol, vagy egyéb hardveres gondja lesz, akkor a kutya sem fog azzal törődni, hogy mi van a tárhelyen, vagy milyen szoftver(ek) van(nak) rajta. Ha viszont egyértelmű, hogy a kedves felhasználó összekutyulta rajta a szoftvert, partíciókat, bootloadert, tárhelyet, és ezért nem működik az egyébként hibátlan készülék, akkor te magad is beláthatod, hogy ez nem garanciális probléma, tehát az időt, amit pl. egy bootloop helyreállítására szánnak, ki kell fizetni. (Egy Win-es PC-n sem garanciális probléma a szoftver újratelepítése...)
Új hozzászólás Aktív témák
- IPAD PRO 12.9" 2. GEN 256GB Wifi+CELLULAR, ÜZLETBŐl, GARANCIÁVAl, 27% ÁFÁS
- újszerű iPad Pro 11" (M4) (2024) M4 chip Wi-Fi + Cellular 256GB silver ezüst Apple garancia
- újszerű iPad Pro 12.9" (4. generációs) (2020) Wi-Fi + cellular 256GB asztroszürke
- Honor Pad X8 / 4/64GB / Wi-Fi / 12 Hó Garancia
- ThinkPad X1 Tablet 2. Gen 12" 2K Touch Win11 Tablet i5-7Y57, 8GB/256GB, billentyűzet, üzletből, gari
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

