"Hátsókerekes Alfa sajnos nincs az elérhető kocsik közt"
Szerintem kellene lennie, a PC-s változatban is van.
#KeepFightingMichael
"Hátsókerekes Alfa sajnos nincs az elérhető kocsik közt"
Szerintem kellene lennie, a PC-s változatban is van.
#KeepFightingMichael
Ebbe a változatba sajnos nem jutott.
"A kontrolleres irányítás pedig nem sokat tesz hozzá ahhoz, hogy sikeresek legyünk: megkockáztatom, hogy a legjobb, amit eddig tapasztaltam [...]"
Komolyan? Pedig nekem már a Forza 6-ban is tetszik a kontrolleres irányítás, olyan finom mozdulatokat kezel, hogy hihetetlen. Az jó hír, ha attól is jobb tud lenni.
[ Szerkesztve ]
(#4) szentkuti11 válasza szombatitomi (#3) üzenetére
A Forzába én könnyebben belejöttem, az Assetto jóval precízebbnek tűnik, de elég kínkeserves.
(#5) szombatitomi válasza szentkuti11 (#4) üzenetére
Na ha lesz valami nagyobb akció, adok neki egy esélyt.
Azért a Kunos nem a semmiből jött: egyrészt ott a Netkar Pro, másrészt meg a Ferrari Virtual Academy.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Értem, nem találtam most hirtelen konzolos autó listát, de akkor ezek szerint a 4C-t és a GTA-t is kihagyták az alapverzióból.
Bár, ha jól emlékszem, ezek Dream Packos autók voltak (a GTA biztosan, az a DP1-ben volt), szóval akkor lehet, hogy konzolon is DLC formájában fog bekerülni.
Bevallom őszintén, a konzolos verziót annyira nem kísértem figyelemmel, a PC-set viszont annál inkább.
Egyik kedvenc "játékom" , ajánlom mindenkinek. És tényleg minőségi DLC-k jönnek hozzá, érdemes azokat is beszerezni.
#KeepFightingMichael
Most biztos rámragad a szőrszálhasogató jelző, de mivel a kedvenc autómról van szó az Assetto-ban nem mehetek el mellette szó nélkül: BMW E30 M3-nak nincsen kihegyezett sorhatosa, pontosan egy klasszikus sornégyesből tör elő az a földöntúli hang...
Ezt azonnal javítom. Nagyon megvezetett ez a hang, plusz én vezettem is E30-at, és furcsa, mert utcai kivitelben már a 320i is hathangeres volt, teljesen biztos voltam benne, hogy valami S50-elődöt hallok. Köszi az észrevételt, BMW-tulajdonosként azt hiszem most elvonulok egy sötét sarokba!
Rizsrakèták vannak? Nissan 200sx, 300zx, Skyline R33,34 Honda NSX, Toyota Supra? Számora ezek èrdekesek a többi autót èn személy szerint nem szeretem. Leginkább a BMW utálom olyan sz@rul összerakott autók a valóságban... Vezettem M3-at ès 300zx is ès nemkell mondanom, hogy a 300zx olyan kanyar sebessèget tud amit az M3 soha nem fog. Ráadásul a zx 300LE-vel állva hagyta az M3-at...
[ Szerkesztve ]
Teljes autólista (pc):
[link]
Vannak japánok is, de hidd el, vannak ott más nagyon jó autók is, amikkel élvezetes menni (pl Ford Escort, Alfa GTA, Ford GT40, Ruf Ctr stb.. de az Aventadorral is ritka paraszt módon lehet csapatni az összkerék miatt )
#KeepFightingMichael
Melyik m3-at?
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Jo a grafika! A szinvilag kicsit fako, de a tesselation a talajon nagyon jol mutat! Photo Mode?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
PC-n van, legalábbis Supra, GT-R, R34 biztosan.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
e46 M3 gyorsulás : 4.9s
300zx gyorsulás : 5.9s
a bajor gép simán állva hagyja a rizsrakétát
Akkor lehet volt kicsi tuning benne már akkor is, mert olyan 500-600LE között van most...
[ Szerkesztve ]
Kontrollerhez PC-n is nehézkes jól használható beállítást találni, itt meg még finom hangolni sem lehet. Mondjuk ezt a játékot tényleg csak kormánnyal lehet 100%-osan kihasználni.
Ezek papíron igazak...Te(ne személyeskedésnek vedd,nem ismerlek,így csak általánosítok)valószínűleg egyikből sem tudod kihozni,amit tud...Gyakorlatilag egy átlag sofőrt,egy jó vezető egy 3 kerekü trabival is állva hagy.Így a papír adatok az életben nem sokat számítanak....
Pesten néha sírok a röhögéstől a sok csodajárgányt "vezető" balfasztól...
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
e46 M3 gyorsulás : 4.9s
Nissan GTR gyorsulás : 2.9s
a rizsrakéta simán állva hagyja a a bajor gépet
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Ez pedig úgy jött ide, hogy...?
gollo91: Ne feledd, a 300ZX-ben négykerék-kormányzás van ,az óriási előny kanyarodáskor.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Nem mondom,hogy nem igaz , csak a 300lovas verzióról volt szó és az soha nem gyorsabb az m3-nál.
Én nem hozom ki egyikből sem a maximumot ez igaz.
De itt nem erről volt szó.
Hol volt szó a GTR-ről?
Jó gép meg minden , de szóba sem hozta senki.
[ Szerkesztve ]
Nem szántam támadásnak...Csak arra utaltam,hogy ezek gyári,optimális körülmények között mért adatok.földi halandónak kb lehetetlen,de minimum rohadt nehéz kihozni belőlük.
Így nem irreális,hogy adott körülmények között simán meg lehet fogni egy M3-ast adoot körülmények közt egy papíron gyengébbnek tűnő kocsival.A kanyar sebessége pedig messze nem ugyanaz a kettőnek,mint már említette valaki itt.
Csak egy példa:papíron a motorom x idő alatt éri el a százat,gyakorlatilag ezt soha nem sikerült kihoznom belőle.Minimum közel 3 tized mp az amivel több kell nekem vele,mint a papírforma.És arra is rá kell gyúrni...Ez százalékosan nálad simán jelenthet....elég sokat.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Kedves Szerző!
Kérlek vedd pozitív kritikaként!
A stílusod és a mondatszerkesztésed egy jó képességű általános iskolás szintjét üti. Olvass több szépirodalmat és a saját írásod. A harmadik bekezdésig bírtam. pl.:"nehéznél nehezebb "
Köszönöm, ha elolvastad és megérted.
A példa rossz, lehet csak a stílusod nem tetszik :-)
Bocsánat :-)
nehezebbnél nehezebb szerintem szebb :-)
[ Szerkesztve ]
Te miről beszélsz? Tele van többszörösen összetett mondatokkal a cikk (néha kicsit sok is szerintem), egyedül a szóhasználat nem tökéletes itt-ott. Tanultam újságírást, ott ez simán elfért volna házi feladatnak.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
De gustibus non est disputandum ugye, ha már itt tartunk.
Mindamellett a korábbi megállapításod nem az ízlés tárgykörébe eső problémákat indikál. Tehát volnál szíves esetleg in concreto specifikálni, hogy milyen szemantikai, szintaktikai, esetleg stiláris kifogásaid merültek fel az írással kapcsolatban, amelyek a szerző kifejezőkészségét egy iskolás korú gyermek képességeinek szintjére utalnák?
Erős és határozottan inakceptábilis túlzásnak tűnik jelen publicisztika olvashatatlannak minősítése, ami bár de facto nem hangzik el, ha élhetek képzavarral, implicit benne foglaltatik a jelenleg tökéletesen megalapozatlannak tetsző, nem mellesleg helyesírási hibákat sem nélkülöző, pozitív kritikában.
[ Szerkesztve ]
Non omnis moriar.
Igen, igazad van.
Sajnos amikor már törölni akartam a hozzászólásomat már nem tehettem meg, mert a rendszer lezárta.
Nem véletlenül írtam másodszorra is.
A te kedvedért:"erőteljes sikertörténet " egy sikertörténet hogy lehet erőteljes?
"Kunos Simulazioni névre hallgató" ez nem egy kutya
"elméletileg 2005 óta léteznek, gyakorlatilag három éve, a semmiből bukkantak fel," elméleti létezés? gyakorlati három éve felbukkanás? Nekem ez ellentmondásos.
Nem akarom végig elemezni az írást, mert beláttam, hogy az én ízlésemmel van a baj.
Mégegyszer én kérek elnézést a gyors kritikáért.
Mint házigazda talán el tudod intézni, hogy töröljék a témában megjelent hozzászólásaimat. Köszönöm.