Fogalmam sincs minek jönnek ezek a hírek a Ph-ra.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
(#1) Blindmouse
Fogalmam sincs minek jönnek ezek a hírek a Ph-ra.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
(#2) Blazs120gl
Ok KHR srácok, épüljön-szépüljön, csak pleeeeeease ne mozgassátok a már meglévő file-okat/mappákat a különböző SDK verziókban.
Akkor lehet, hogy fogalmatlan vagy.
Az IT news már megszűnt, az IT Café meg inkább üzleti profilt kapott, nem általános szoftveres hírekkel foglalkozik.
Ráadásul ebben több szakmai tartalom van, mint az n+1 ASUS Strix variánsú VGA bejelentésben.
Tudod, a lap neve prohardver... Ebben semmi hardver nincsen. A vulkan Api meg igazából senkit nem érdekel. Kb kéttucat játék jött ki ami a vulkant is támogatja, és a jövőben sem lesz több. Komolyan, sokkal hasznosabb dolgokról lehetne írni, pl hogy miért nem lesz crossfire a vegára.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
(#6) Blazs120gl válasza Blindmouse (#5) üzenetére
"A vulkan Api meg igazából senkit nem érdekel."
Csak azokat, akinek az OS-én nincs DX11, se 12 (mobil szegmens, Mac-ek, Linux-ok, DX12 csak win10 és XBox). Ugyanazt az fps-t fele akkora fogyasztással ( ill. lassabb órajelen futó több maggal) lehet hozni, ami plusz akksi idő, ennyiért már érdemes lehajolni. Laptop prociknak (kis clock, kis TDP limit) is esélyt ad a DX11-es desktop teljesítményre.
Olyan ez, mint a Ryzen proci, sokakat nem az érdekli, hanem a verseny amit teremtettek.
" Komolyan, sokkal hasznosabb dolgokról lehetne írni, pl hogy miért nem lesz crossfire a vegára."
Ennek az egyik magyarázata pont a Vulkan. Ott egyszerre több GPU-t is enumerálhatsz, vagyis a feladatokat ésszerűen megosztva profitálhatsz több GPU-ból. Hardver oldalon a jövőbeni infinity fabric-kel összeragasztott megoldások egy kártyán jobbak lehetnek, mint a CF két kártyán. Ahogyan a CF se ment egyből bármelyik game-ben, itt is csak akkor van előny, ha a programot úgy írták meg.
A helyes megfejtés: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Te is minek jarsz meg ide
Hát most meg mi rosszat mondtam?
Amennyibe pedig a zavarlak, ne légy rest rátenyerelni a rejt gomba, jobb mint feleslegesen beszólogatni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Kicsit szigorúan veszed a lap 1000 éves nevét... A hw semmit nem ér sw nélkül, a kettő együtt alkot egy egységet. Akkor mostantól semmi hír ne legyen driverekről sem, mert az sem hw. Ja és ne menj olyan helyre ezentúl ahol söröző van kiírva, mert tuti nincs bor vagy kóla.
Egyrészt én magam is tudok olyan tudományos munkákról itthon, amik a jelenlegi OpenGL-es alapjukról Vulkan-ra igyekeznek költözni az alacsonyabb késleltetés végett.
Ezen túlmenően olyan kiadók számára, mint az EA, valószínűleg jócskán megkönnyítené a munkát, ha egy (Apple miatt kettő) API-ra tudnának koncentrálni. A Vulkan-ra alapozó Android-os játékaik miatt pedig erre a Khronos üdvöskéje alkalmasabbnak tűnik, mint a DirectX.
A grafikus API-k meg már 10 éve is témát jelentettek az oldalon, szóval nem teljesen értem ilyen értelemben a felháborodást.
szerk: off
[ Szerkesztve ]
Kényes téma, de álljunk nyitottan a dologhoz, pláne ha valaki rácsodálkozik,ok?
Nem ítélek el senkit aki inkább OpenGL-ben kezd neki valaminek, egy helló világ háromszög progit Vulkan-ban összehozni olyan élvezetes és addig tart, mint egy kockát kipisálni.
Azért nem fárad vele még minden fejlesztő, mert most még ki lehet hajtani a GPU-kat 100%-ra. Mindig egyszerűbb lesz a game minimum hardverigényét megemelni, mint átírni alapvetően a játékot, hogy kiderüljön: simán mennének a mai game-ek egy csomó, ma krumplinak titulált gépen is, aminek van egy középkategóriás VGA-ja.
Honnan (vagyis inkább miért???) jönnek az ilyen posztok...
A "senkit nem érdekel" témára egy link: https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Vulkan-1K-GitHub-Projects
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
De jó, akkor már érdekli a Github-ra regisztrált programozók 0.004%-át.
Most az megy, hogy abu minden minor update-ből cikket ír, amit elolvassák azok az emberek, akik ezt az infót amúgyis megkapják, ha érdekli őket. Rányomod a watch-gombra a githubon, és akkor kapod az email ezekről az érdemtelen infókról.
Annyira nem érdekel senkit, hogy 27 branch készült belőle, a viszonylag friss tensoflow-ból meg 32000.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
Figyelj, ha nem tetszik, nem olvasod el. Engem érdekelnek ezek a hírek is, függetlenül attól, hogy nem ilyesmivel dolgozom. Mégis, a kezdetek óta követem a Vulkannal kapcsolatos híreket mert ez végre egy olyan dolog, amiből nem csak az MS ökoszisztéma gazdagodik.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Ennyi erővel lehetne cikk minden VLC frissítésről.
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Ha olyan szintű újítást hoz az új verzió, akkor lesz is róla cikk...
Erre a Vulkan-os cikkre: nem értem, mi a probléma az ilyen "célirányosabb" szakmai hírekkel? Akit komolyan érdekel, elolvassa. Akit csak "hobbi szinten" érdekel, pl. a játékok kapcsán, az átfutja. Akit meg egyáltalán nem érdekel, az nem olvassa el. Hol a gond?
[ Szerkesztve ]
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)