Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15001) galaxys80 válasza barmar (#14997) üzenetére


galaxys80
veterán

Réges-régen ez valóban így volt. Csak aztán a töménytelen mennyiségű csalás miatt ez már nem igaz. Mindhárom hazai szolgáltató megkapja már az új telefon IMEI számát is.

(#15002) -Ben- válasza Smirty (#14998) üzenetére


-Ben-
veterán

Home+Power reset volt? Restore volt?

(#15003) Smirty válasza Fr3eWar (#14999) üzenetére


Smirty
tag

Köszi a választ ,megpróbálom. Van még más ötlet is esetleg?

(#15004) juhaszroli


juhaszroli
tag

Sziasztok!

Azt lehet tudni, hogy kijelzőcsere után az új kijelző csak úgy van, vagy van rajta valamilyen fólia? (Mint mondjuk dobozában, eredetileg)

(#15005) -ZsoLi- válasza juhaszroli (#15004) üzenetére


-ZsoLi-
tag

Szia vissza kaptad már a telefont?? Én is kb 1hete adtam ke de semmi hir😕

(#15006) juhaszroli válasza -ZsoLi- (#15005) üzenetére


juhaszroli
tag

Szia!

Fél 6-kor szóltak, hogy visszaért. Mivel 6-kor zárnak, nem értem volna be addig, de nyitásra megyek. Csak ez érdekel, hogy van-e a cserélt kijelzőn valami védőfólia, vagy szűzen van rajta. Csak mert én úgy vigyáztam a kijelzőre, hogy nem igaz. Úgy tettem rá az üveget, hogy a gyári fóliát is a boltban vették le róla, és nem szeretném, ha a bubis tasiba valami karc lenne rajta vagy nem tudom, bár remélem erre nincs sok esély.

(#15007) cstom válasza juhaszroli (#15004) üzenetére


cstom
aktív tag

Szia! Kb 3 hete cseréltek az enyémben kijelzőt. Olyan műanyag fóliával kaptam vissza az egészet, ami beterítette az elejét és hátulját is. Szal nem a hagyományos értelemben vett kijelző fólia volt rajta.

(#15008) juhaszroli válasza cstom (#15007) üzenetére


juhaszroli
tag

Igen, arra gondoltam. Remélem, enyémmel sem bántak másképp, köszi. :)

Bár mindenre gondoltam volna, csak arra nem, hogy a kijelzővel van baj, telefonba azt mondta a CareCenteres srác, hogy valószínű a home gomb miatt, mert az is kicsit kattogott, és ha már azt cserélték akkor az egész elejét... :))

Úgyis helybe dobatok rá egy üveget. :D

[ Szerkesztve ]

(#15009) cstom válasza juhaszroli (#15008) üzenetére


cstom
aktív tag

Az enyémbe nagyobb hangerőnél recsegett a hangszóró. Ezért volt a kijelző csere. Én is meglepődtem ezen. :)

(#15010) -ZsoLi- válasza juhaszroli (#15006) üzenetére


-ZsoLi-
tag

Majd ird meg mi volt☺

(#15011) -ZsoLi- válasza juhaszroli (#15008) üzenetére


-ZsoLi-
tag

Kijelzőt cseréltek nem telefont?

(#15012) -Ben- válasza juhaszroli (#15006) üzenetére


-Ben-
veterán

Elvileg a szokásos „fóliában” kapod majd, ami gyárilag is van rajtuk.

(#15013) -ZsoLi- válasza -Ben- (#15012) üzenetére


-ZsoLi-
tag

Már nemnagyon cserélnek telefont inkább javitgatnak?

(#15014) juhaszroli válasza -ZsoLi- (#15013) üzenetére


juhaszroli
tag

Korábban írta valaki, hogy a homegomb kattogás miatt 3x cseréltek neki SE-t. Úgy néz ki, igen...inkább javítanak.

[ Szerkesztve ]

(#15015) -Ben- válasza -ZsoLi- (#15013) üzenetére


-Ben-
veterán

Igen, egyre inkább javítanak csak. Természetesen a csere valamilyen szinten megmarad, pl. egy alaplap hibás készüléket jó eséllyel inkább cserélni fognak, de kisebb hibák esetében már javítanak.

juhaszroli: készüléktől is függ.... SE-t 7-et és 5S-t még most is viszonylag könnyen cserélnek. 6-ot, 6S-t már kevésbé.

[ Szerkesztve ]

(#15016) Smirty válasza -Ben- (#15002) üzenetére


Smirty
tag

Igenvolt minden. Sajnos nincs már több ötletem. Valami leszívja az aksit.

(#15017) -Ben- válasza Smirty (#15016) üzenetére


-Ben-
veterán

Aksi használatnál mit ír?

(#15018) Vasy09 válasza barmar (#14995) üzenetére


Vasy09
őstag

Nekem anno így adtak el egy 6-t, ami simán le volt tiltva vodás hálózaton! :U

Gamertag: Vasy09

(#15019) Smirty válasza -Ben- (#15017) üzenetére


Smirty
tag

Keszenlet 5,6 ora , utana toltore kell tennem , a hasznalat pedig 30 perc

(#15020) -Ben- válasza Smirty (#15019) üzenetére


-Ben-
veterán

Arra gondoltam, hogy mi húzza az akkut, melyik app?
Egyébként multitaskból vágj ki mindent és adj neki egy home+power resetet.

[ Szerkesztve ]

(#15021) Amarton


Amarton
tag

Kivettem a zsebemből a telefont és látom, hogy az üvegfólia bepókhálósodott a bekapcsoló gomb magasságánál. Valószínűleg kulcs volt a zsebemben és ahogyan hajlongtam a kulcs megreccsentette.
Levettem a fóliát, de a kijelzőnek nem lett baja.
Érdemes rendelni 3D üveget vagy mit ajánlotok?
Az előzőt a boltban rakták fel ahol vettem, de az pár tized milliméterrel kisebb volt, mint a kijelző.

http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

(#15022) -secret- válasza Amarton (#15021) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Én ezt ajánlom.

(#15023) lupus_l válasza Amarton (#15021) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Ha gyorsan, akkor viszont Igorij Nuglas edzett üvegét ajánlom. Ha nála rendelsz, a színt ne felejtsd el megadni :)

(#15024) juhaszroli


juhaszroli
tag

Sziasztok!

Na voltam érte, kértétek írjam le, mi volt. Kijelzőcsere, fólia elöl-hátul, ahogy írtátok, azonnal kértem rá üveget helybe, fel is tették (CareCenter). Visszaállítottam, eddig minden rendben, bár ők se tudták megmondani, miért cseréltek kijelzőt. :) Lényeg, hogy legalább a telefon "fele" új. :))

(#15025) RazoR


RazoR
veterán

Azóta sem jelentkezett senkinél a random fényerőváltozás hiba? Olyan mintha leesne a fényerő a 3/4-éra majd random idő után vissza fullra. Volt már home+power, teljes újraindítás de semmi változás...

(#15026) -secret- válasza RazoR (#15025) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Fényérzékelőnél nem koszos a képernyő?

(#15027) -Ben- válasza -secret- (#15026) üzenetére


-Ben-
veterán

Az a problem, hogy elvileg neki ki is van kapcsolva az automata fényerő állítás.. :F

[ Szerkesztve ]

(#15028) RazoR válasza -secret- (#15026) üzenetére


RazoR
veterán

Nuglas fólia van rajta és nem!

7etape: úgy ahogy mondod!

(#15029) Lefty válasza -secret- (#15022) üzenetére


Lefty
addikt

Egyszer vettem ilyet, de ez az egesz keretes megoldas ezzel a fekete/feher resszel rettento olcso es gagyi hatast adott a telefonnak. Inkabb maradtam a sima uvegfolianal ami csak 2D.

(#15030) Lefty válasza -Ben- (#14972) üzenetére


Lefty
addikt

Igazabol akkor orulok, hogy rosszul tudom ezt (tapasztalatok alapjan), bocs a stilus miatt, nem akartam tultolni.

Tehat, ebben a plusz egy eves szavatossagi gariban pontosan milyen hibat javitanak? Egyebkent errol nem talaltam semmit a garipapiron, csak az alap egy evet.

(#15031) -Ben- válasza Lefty (#15030) üzenetére


-Ben-
veterán

Persze, hogy a garipapíron nem találsz semmit. :) Nemigen szeretik reklámozni... Egyébként úgy kell kezelni, mint a gyártói garanciát. Nagyjából az eljárás is ugyanaz. iStyle -ban pl. csak egy magánszemély nevére szóló számlát kérnek és a hibás készüléket. :)

(#15032) rsanyi20


rsanyi20
tag

Észrevettem egy eléggé nagy és zavaró hibát ma. Nemtudom hogy eddig is ilyen volt-e mert megmondom őszintén nem emlékszek rá, de ha a telefont leteszem úgy hogy nem zárom le, és megvárom míg a fényerőt csökkenti mielőtt elsötétűlne (egyébként 2percre van beállítva), nem lehet feléleszteni a kijelzőt. Home gombra se reagál, ilyenkor vagy megvárom míg magátol elsötétül a kijelző vagy lezárom és felnyitom megint. Home+power megvolt, nem segített...

Szeretem az energiaitalt. Az energiaital is szeret engem.

(#15033) csabiks válasza rsanyi20 (#15032) üzenetére


csabiks
senior tag

egyedi hiba :(

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#15034) -Ben- válasza rsanyi20 (#15032) üzenetére


-Ben-
veterán

Hm... Nekem még nem sikerült ilyesmibe belefutnom. Egy restore -t megér, hátha... de nem hiszem, hogy sokat segítene. :)

(#15035) Lefty válasza -Ben- (#15031) üzenetére


Lefty
addikt

Hm. Garancialis problemaval akkor a szolgaltatot is kereshetem a 2. evben? Ha hivatalosan jar meg egy ev, akkor ez miert van ugymond eltitkolva?

(#15036) -Ben- válasza Lefty (#15035) üzenetére


-Ben-
veterán

Nincs titkolva, de nincs is megfelelően tájékoztatva az ember, ez biztos. :) Ha szolgáltatónál vetted, akkor viheted a szolgáltatóhoz is, de az esetek többségében totál hülyék, így ne lepődj meg, ha elzavarnak. APR-ben sokkal felkészültebbek, ott hallottak már a szavatosságról.. :DDD

(#15037) Lefty válasza -Ben- (#15036) üzenetére


Lefty
addikt

Nem BP-n elek, igy ha baj van kenyelmesebb lenne a szolgaltatohoz menni. Van olyan dolog, amire tudok hivatkozni ilyenkor, amennyiben az ott dolgozoknak errol nincs fogalma? :)

(#15038) -Ben- válasza Lefty (#15037) üzenetére


-Ben-
veterán

Magyar jogszabály. Tulajdonképpen ez egyáltalán nem az Apple jószívűsége miatt van így, hanem a magyar törvények miatt. Nehéz velük (az ügyintézőkkel) mit kezdeni, ha fogalmuk nincs az egészről, de talán az üzletvezetőnek dereng valami.. :) Az ügyintézők általában azzal sincsenek tisztában, hogy amennyiben garanciában cserélik a telefont, akkor újraindul az 1 év gyártói garancia... :U
Egyébként, ha gond akadna a szolgáltatóval, akkor futárral elküldheted APR-be a telefont. :)

Itt írnak is néhány sort erről..

„Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.”

[ Szerkesztve ]

(#15039) Lefty válasza -Ben- (#15038) üzenetére


Lefty
addikt

Koszonom szepen a fejtagitast, hasznos volt.

(#15040) tylerddd


tylerddd
veterán

Én még mindig keresem azokat az embereket, akik a szavatosságra hivatkozva cseréltették/javíttatták készülékeiket és ezt mondjuk egy dokumentummal tudják is bizonyítani. Számomra az, h "van ilyen" meg "ismerősöm unokatestvérének a barátja megcsináltatta" ill. "én már hallottam ilyet" és egyéb városi legendák nem igazán meggyőzőek. Itt is sokan bizonygatják ezt és alapvetően nem is azt mondom, h nem igaz, hiszen valóban le van írva, de egy ember nem jelentkezett még, h igen, velem foglalkoztak szavatosság szinten a boltban.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#15041) -Ben- válasza tylerddd (#15040) üzenetére


-Ben-
veterán

Szerinted akkor viccből írogatnak a fórumba? :) Én pl. olvastam már az iPhone szakmaiban, hogy egy i6 -ot garancián túl, szavatosságban cseréltek és kapott rá az illető 3 hónap garanciát. De tovább megyek: a családban is cseréltek így telefont... Viszont azt ne várd már el, hogy az emberek szkennelt dokumentumokat illesszenek be a fórumra, hogy képes legyél hinni nekik.... :N

(#15042) cstom válasza tylerddd (#15040) üzenetére


cstom
aktív tag

Nekem kijelzőt cseréltek garancia lejárta előtt pár nappal. A papír amit adtak arról szól, hogy a kicserélt fődarabra (tehát csak a kijelzőre, nem az egész készülékre) + 90 nap gari jár. Tehát most van egy "félig" garanciás 6S-em. :)

[ Szerkesztve ]

(#15043) tylerddd válasza cstom (#15042) üzenetére


tylerddd
veterán

Mit értesz garancián? Az egy év jótállást követő egy évből (szavatosság) volt pár nap?!

Másutt ezt a választ kaptam erre a kérdésre: "Ahhoz kellene egy olyan hiba amit a szavatosságra lehet visszavezetni. És te mint vásárló kell bizonyítsd hogy így van. Mivel magánszemélyként nem tudsz szakértői véleményt formálni, ehhez kell egy szakértői vizsgálat, aminek az írásos eredménye alátámasztja a jogalapod. Ezt az utat halandók nem vállalják be."

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#15044) anderledani válasza tylerddd (#15043) üzenetére


anderledani
őstag

Azt értsd meg nem a törvény a lényeg itt most, hanem az hogy az apple ugyanúgy kezeli hivatalos forrásból származó készülékeknél a második évet, mint az elsőt. Pont.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#15045) tylerddd válasza anderledani (#15044) üzenetére


tylerddd
veterán

"az apple ugyanúgy kezeli hivatalos forrásból származó készülékeknél a második évet, mint az elsőt. "

Na ez az, amivel abszolút nem értek egyet. Két külön dolog a jótállás és a szavatosság, így nem is kezelhetik ugyanúgy.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#15046) Tibee86 válasza anderledani (#15044) üzenetére


Tibee86
veterán

Az Apple lehet, de a magyarországi apr-ek akik még a jótállás újraindulását se hajlandóak sok esetben elismerni és direkt félretájékoztatják az ügyfeleiket....hááát.

(#15047) lugosi válasza tylerddd (#15040) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Miért keresed ezeket az embereket? Fogyasztói csoportot szervezel? Vagy csak jobban elhiszed, hogy van ilyen, ha ide random ismeretlen emberek beírják, hogy "igen, nekem is ilyenben javították/cserélték" a telefonom? Olyan felesleges ez. Te nem hiszed, másokat meg nem érdekel, hogy te nem hiszed. Kicsit tényleg feleslegesnek tartom ezt az oknyomozást. De persze a te időd.

(#15048) tylerddd válasza lugosi (#15047) üzenetére


tylerddd
veterán

Mondjuk azért, mert nekem már lejárt a jótállásom és ha meghibásodik a teló, akkor tudjam, h érdemes-e menni utána vagy esélytelen a dolog?!

Ismeretlen lehet, de pont azért is írtam, h valami írásos dokumentumot bedobhatna ide valaki. Ha pl. nekem javítanák/cserélnék szavatosság szinten, simán bedobnám ide az adataim kitakarása mellett az erről kapott papírt. (Megjegyzem ilyen alapon ide más témában is azt írnak az anonim fórumozók, amit akarnak.)

De te, mint topikgazda is utánajárhatnál a dolognak, mert eléggé félrevezető, h itt egyik ember ezt, másik azt mond erről a dologról. Gondolom az sem mindegy, h ki mit terjeszt pl. a TSMC vs Samsung-chip ügyében. Annak nagyjából pont került már a végére, de a fenti kérdés újra és újra felmerül itt.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#15049) barmar


barmar
aktív tag

A széria számból azt is megtudom hogy milyen színű a készülék? Ha az apple oldalán beirom, akkor oda olyan színű készülékeket jelenít meg a képen amilyen az eszköz? Ha nem olyan színű akkor refurbished lehet?
Köszi

(#15050) Rage47 válasza tylerddd (#15048) üzenetére


Rage47
veterán

októberben mondta nekem az istyle szervezes srác, mikor gari lejárta előtt bevittem a 6s-t a szar akksi miatt, hogy szoftveres gond is lehet, szóval reseteljem és probalgassam csak, mert ok sem csinálnak mást vele először. aztán ha szar nagyon, akkor bevihetem, ha van magyar számla, mert él a szavatosság majd.
aztán "sajnos" nem tudtam kipróbálni a szavatosságos javittatast, mert jött a hivatalos csereakció

amúgy: Szavatosság keretében nem a kereskedőnek, hanem a vevőnek kell bizonyítania, hogy ő vétlen a meghibásodásban, az már eladáskor benne volt az áruban, de az átadáskor, a szerződés teljesítésekor még nem lehetett észlelni azt.

jó bizonygatást :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.