Az apple az elejétől kezdve azt lovagolja meg, hogy úgyis mindenki tudja, hogy mi az az iphone, ipod és mac. Hűséges követőtáboruk van, aki apple termékeket akar venni az azt is fog venni. Nem kell hozzá plakát hogy tudják az emberek, hogy létezik egy új iphone, tudják hogy évente van új, valószínűleg nézték is a bemutatót. Aki pedig nem nézte, az úgyis szembe találja magát egy iphone hírrel vagy tesztel, vagy a családban vagy baráti körben valaki beszerzi az új iphone-t és megmutatja neki. Rengeteg média foglalkozik az iphone-nal, azon belül sok olyan kizárólag apple termékekkel foglalkozik. Sikeres youtube csatornák vannak amik csak és kizárólag apple termékekkel foglakoznak. Samsungnál vagy xiaominál ez abszurd lenne.
A többi gyártó ezt nem teheti meg, nem azért marketingelnek mert hülyék, hanem mert muszáj nekik, különben nem veszik a termékeiket. Egyik másik gyártó esetében sincs ilyen márkahűség és információáramlás, mint az apple-nél.
[ Szerkesztve ]