Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

Az adófizetők pénzéből minden évben kihozzák őket nullára, ergó kamu az egész.

when the sun shines, we'll shine together

(#2) Picike8


Picike8
aktív tag

Remélem nem állnak le...különdben kelhetek ötkor, hogy beérjek a suliba busszal... :N

(#3) Alexios


Alexios
veterán

motorral

(#4) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Én semmivel és sehova ha érted.

(#5) Löncsi válasza mexicanraven (#1) üzenetére


Löncsi
őstag

+1.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#6) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

gyalog 2x45 perc seta aszongak egesseges:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#7) truba


truba
tag

Gyalog.

Egyébként csak az egyetem miatt szoktam tömegközlekedni BP.-n, ekkor Zuglóból villamossal utazom a Hős utcáig, ez 3 megálló (jegyet mindig váltok), szép időben már többször lesétáltam a távot kb. 25 perc környékén teljesíthető.

Hivatalos ügyben meg szolgálati kocsival.

(#8) nincsisbéla


nincsisbéla
aktív tag

Kocsi, bár ilyen benzinárak mellett... Lehet marad a séta. Az legalább egészséges! :K

Mentalita'

(#9) D1Rect


D1Rect
félisten

Rémhírkeltés.
Nem fog leállni a BKV.

(#10) xlife11


xlife11
senior tag

Már miért állna le?Nem kell vészmadárkodni :U Minden évben valaki elszajkózza ezt, még is "valahonnan" sikerül még egy kis pénzt pumpálni a BKV-ba.Vagy csak kevesebbet sikkasztanak a nehezebb hónapokban ;]

(#11) zarayg válasza xlife11 (#10) üzenetére


zarayg
aktív tag

ez biza' így lesz

Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.

(#12) Armahun


Armahun
addikt

Jajj de magas ez a peron,
Menjünk inkább kerékperon.

:)

[ Szerkesztve ]

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#13) Kassadin


Kassadin
addikt

Ha suliba kell mennem, nos az nem érdekel, akkor nem megyek. Ha meg melóba kellene, nos az meg igencsak érzékenyen érinti a kövi havi költségvetésemet. Tudtommal lesz sztrájk is, szóval a bkv így vagy úgy, de le fog állni... ;]

(#14) Kolondrum válasza D1Rect (#9) üzenetére


Kolondrum
félisten

Rémhír? Óóóó D1Rect óóóó óóóó!

(#16) Kolondrum válasza Kalandor (#15) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ja de jön Szentendre is mert annak is van 8 milliárd adóssága. De ha nem is 8 akkor legyen 1. :DDD

(#17) Kassadin válasza Kalandor (#15) üzenetére


Kassadin
addikt

Szerintem fuvarozzon mindenkit a katonaság!

(#18) hoffman_


hoffman_
nagyúr

Én bringával. Még BKV mellett is tervezem, hogy tavasszal teljesen áttérek rá. Pomáz-Bécsi út távolságon is lazán belefér még, nem lassabb. Az egyedüli baj, hogy télen bajos sajna. Bár december eleje - február eleje között úgyse nagyon járok be, szóval pont jó :)

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#19) moha21


moha21
addikt

Ja bár azért "vicces", hogy ritkul a járatszám 2-3 szoros a lerobbanás etc.. örökké nem halogathatnak, ráadásul érvről évre idősebb és kopottabb lesz minden.

Nyilván nem hagyják a totális leállást, mert nem csak BP, de Gödöllőtől kezdve az egész régió megbénulna. Mindenesetre szánalmas, hogy odázva van a helyzet régóta, mint ahogy a repülőtér is. Azért már fizetne az állam csak vigye valaki. Vigye a BKV-t is menjen bele magántőke az jót tenne neki.

Olvasom, hogy hát rájöttek a BKV-nál, hogy megszorítják a nadrágszíjat 5 milliárd marad ( kommunikáció, takarítás, reklám stb.. ) mondom WTF? Ez kellett, hogy rájöjjenek? Komolyan eddig is meg tudták volna lépni, de csak mikor ekkora csőd van?

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#20) cskamacska


cskamacska
addikt

Én simán el tudom képzelni hogy a BKV Zrt csődbe megy. A műszaki állományt ingatlanostul kiszervezik profit és hatákonyság orientált cégekbe, a dolgozók orra alá oda dugják a papírt, hogy itt írja alá, ha dolgozni szeretne, a maradék slepp meg szakszervezetestül megy a levesbe. Rossz nyelvek szerint jelenlegi formájában a vállalat állapota tarthatatlan, mint a szitán a víz, úgy folyik ki a vállalatból a pénz.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#21) raskolnikoff


raskolnikoff
őstag

Ma este láttam hogy a helyszíni bírság felment 16ezer Ftra? :R
Az már felér egy tank benzinnel (holnaptól, azaz mától már nem :D )

A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.

(#22) moha21 válasza cskamacska (#20) üzenetére


moha21
addikt

Hát, ha felemelik a kedvezményes jegyeket, bérleteket meg mindent, elbocsájtanak dolgozókat és csökkentik a fizetést, akkor is valami 70 milliárd fog hiányozni...Ez úgy no comment, ha azt veszem, hogy nekem egy vonaljegy 320 Ft volt eddig és ezért cserébe kaptam azt, hogy lerohadt a metró ( 3-as akkor ), volt metrópótló, de ott is volt amelyik lerohadt...Ez az Árpádtól Lehelig vagy hogy volt. Gyalog gyorsabb volt a dolog. Ugye a pálya is rohad szét ( meg a kocsik is ), csökkentik a sebességet, lassan omnibusz lesz. És még ritkítják is a járatokat.
Nem tudom mit tesznek, hogy hagyják- e a picsába és tényleg akarnak magántőkét bevonni ( jó lenne, mert így tényleg csak fekete lyuk az egész, mint a malév )

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#23) hoffman_ válasza cskamacska (#20) üzenetére


hoffman_
nagyúr

jelenlegi formájában a vállalat állapota tarthatatlan, mint a szitán a víz, úgy folyik ki a vállalatból a pénz

Így van, szomorú. Szentendrei, pardon 5-ös héven(na ez mire volt jó, kinek volt pénz) minden évben 2x3x leáll a fél vonal, 1-2-3 hétre, és javítják ugyanazt. Illetve nem javítják. A járművek állapota meg ugye siralmas. A hévek még egész tűrhetőek etéren.

raskolnikoff:

16k lett? Hoppá, az komoly. Vizsgaidőszakban nincs bérletem, akkor figyelnem kell, mert ennyit benyalni nem tudok.

moha21:

A tartozáshoz annyit, hogy ne felejtsük el, nem is olyan rég, tudtommal ki lett nekik fizetve, közel 0-ról indultak megint.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#24) moha21 válasza hoffman_ (#23) üzenetére


moha21
addikt

Jó hát, de ez minden évben így volt. Előtte is. Kifizették az adósságot, de igazából ezzel csak el lett odázva minden.

Hévek is hány évesek? Fejből nem tudom, de nézegettem őket hát bizony nem mai darabok.

Amúgy elég nagy probléma az is, hogy sokan szarnak bele a büntetésbe is. Ismertem nem egy embert aki naponta begyűjtött 36.000 Ft büntetést ( ugye megkapta a büntit már vágta is ki kukába ). Milliókkal tartozott 1 év alatt 18 évesen a BKV-nak, gondolom azóta is hasonló a helyzet. Semmit nem foglalkoznak vele sem.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#25) hoffman_ válasza moha21 (#24) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Nem azt mondtam, hogy csúcsszuper héveink vannak, de a metrót kiröhögik, meg a buszok többségét. Az már más tészta, hogy a 30 éves rohadó 137-es fel tud menni tele emberrel az Eurocenter fölé, míg az új már nem.

A büntetés no komment, mindenképp szankcionálni kéne valahogy. Legyen súlya igenis. Mondjuk a másik az, hogy ha egy sutyerák, vagy egy színes egyén utazik a héven, és kicsit hangosabban szól a kalauzhoz, akkor 50%-uk behúzza fülét-farkát, és elsomfordál - engem pedig le akar húzni 1 napja lejárt bérlettel, hibába akarok jegyet venni. Respekt annak, aki nem ilyen és kib*ssza, de legalábbis megpróbálja, akit kell.

Aztán ahhoz is nagy tudomány kell, hogy a mindig nullázott adósságot újra feltornyozzák, valamit tudnak odaát.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26) kraftxld


kraftxld
nagyúr

Kecskefogattal természetesen :)

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#27) Kassadin válasza hoffman_ (#25) üzenetére


Kassadin
addikt

Szétlopják az egészet(akárcsak mindent ebben az országban), mégis mit vársz?

[ Szerkesztve ]

(#28) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

Lassan már észre se vennénk, ha leállna, annyiszor füstöl a metró, meg annyi buszról szállok le hetente, mert lerobbant...

Sent from my keyBoard

(#29) Crystalheart


Crystalheart
senior tag

A BKV csődbe mehet, talán rá is férne, de a tömegközlekedést leállítani nem fogják...

(#30) Kolondrum válasza hoffman_ (#23) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ez jól esett. :B

Crystalheart! És mi lesz a rengeteg dolgozóval?

[ Szerkesztve ]

(#31) Kassadin válasza Kolondrum (#30) üzenetére


Kassadin
addikt

Mi lenne? Otthon maradnak/begyalogolnak/bebringáznak.

#32: :F

[ Szerkesztve ]

(#32) Kolondrum válasza Kassadin (#31) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ha csődbe megy nem mennek sehova, mert nincs mivel és nincs hova.

(#33) hoffman_ válasza Kolondrum (#30) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Mármint mi, mit nem értek? :B Semmi szívhez szólót nem írtam :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#34) Domxc


Domxc
senior tag

Hat termeszetesen ezzel.

;]

Mindenkinek megvan a maga véleménye. Csak épp a te véleményed hülyeség!

(#35) Dany007


Dany007
veterán

Elég szomorú a helyzet.
Azért hihetetlen, hogy egy ekkora "céget" nem lehet nyereségesre kihozni? Kérdezzük már meg külföldön hogy sikerül... Hogy ott is minden évben csődbe akar menni a fővárosi tömeg k.?

A másik meg fél füllel hallottam, hogy idén is szép kis prémiumot kaptak a BKV-s vezetők? De mégis mire fel adhat egy csődközelben lévő - de mindenesetre veszteséges - cég jutalmat bármilyen dolgozójának? Főleg vezetőknek... Vicc az egész. Az ilyen embereknek nem jutalmat kéne adni, hanem kirúgni azonnalival.

(#36) tkazmer válasza Dany007 (#35) üzenetére


tkazmer
addikt

a tömegközlekedésnek sehol nem szokása nyereségesnek lenni (ez teljesen független a cég méretétől), csak van ahol rájöttek, hogy pl. az állam olcsóbban tudja beszerezni a pénzt a működéshez, mint a társaság maga, így nem a közlekedési cég adósodik el hanem az állam.

[ Szerkesztve ]

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#37) Kassadin válasza Dany007 (#35) üzenetére


Kassadin
addikt

"A másik meg fél füllel hallottam, hogy idén is szép kis prémiumot kaptak a BKV-s vezetők?"

Az nekik jár. Tudod... :))

(#38) Dany007 válasza tkazmer (#36) üzenetére


Dany007
veterán

Ja értem. Tehát akkor semmi gond sincsen. Ez mindenhol így működik.
Akkor nem is értem mért aggódik bárki is? :)

(#39) tkazmer válasza Dany007 (#38) üzenetére


tkazmer
addikt

ki beszélt itt arról, hogy nincsen semmi gond? annyit írtam, hogy a tömegközlekedésnek nem szokása nyereségesnek lennie (sőt, ha mint közszolgáltatás tekintünk rá, akkor nem is lehet az a célja, hogy nyereséges legyen), ezért teljesen természetes, hogy a bkv sem nyereséges. a veszteség mértéke és finanszírozása egy más kérdéskör.

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#40) Dany007 válasza tkazmer (#39) üzenetére


Dany007
veterán

Csak arra gondoltam, hogy nálunk is veszteséges. Nálunk is az állam fogja kifizetni. És ha ez máshol is így megy, akkor minden ok. :)
Persze ennek mértéke már nyilván nem mindegy. Na meg az se mindegy, hogy nálunk a 40 éves agyon rohadt metrókat futtató bkv mennyire veszteséges, meg mondjuk külföldön a modern eszközökkel dolgozó kulturált közlekedés mennyire.

És itt épp az a legszomorúbb, hogy a géppark EU szinten is öreg, lepusztult. A metró meg szerintem már lassan hungaricum lehetne.

(#41) Móci


Móci
addikt

Gyalog, biciklivel...
Mondanám, hogy autóval, vagy esetleg motorral, de 460 forintos benzinár mellett ez nem tűnik valami szuper alternatívának.

"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."

(#42) tkazmer válasza Dany007 (#40) üzenetére


tkazmer
addikt

a géppark EU szinten is öreg, lepusztult
hogy öreg, arról nincsenek információim, ugyanakkor a bkv-nál lepusztultabb buszokkal csak máltán lehet találkozni, ott is csak azért, mert a turisták számára nagyobb élmény 30-40 éves bedford buszokon utazni, mint a megszokott klímás modern darabokon. szintén nem volt szerencsém nyugat EU-ban még olyan lepusztult villamosokhoz vagy metrókhoz, mint amik itt közlekednek.

és igen, jól sejted, éppen azért borzasztóan veszteséges nálunk, mert 1: a régi eszközök folyamatosan elromlanak, 2: baromi magas a cég hitelállománya, 3: nem hatékony a működése (ide számolom a szakszervezeteket és a miattuk kiemelkedően magas fizetéseket, a korrupciót, az állami vállalatokra jellemző mindig jár a prémium juttatási rendszert, stb.).
én pl. sosem értettem, hogy miért éri meg egy olyan cégnek saját magának hitelt felvennie, amelynek az állam rengeteg pénzt ad, mikor az állam sokkal olcsóbban tudna finanszírozást bevonni és azt utána továbbadni a bkv-nak.

[ Szerkesztve ]

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#43) D1Rect válasza Kolondrum (#14) üzenetére


D1Rect
félisten

Tessék. Kaptak pénzt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.