Az adófizetők pénzéből minden évben kihozzák őket nullára, ergó kamu az egész.
when the sun shines, we'll shine together
Az adófizetők pénzéből minden évben kihozzák őket nullára, ergó kamu az egész.
when the sun shines, we'll shine together
Remélem nem állnak le...különdben kelhetek ötkor, hogy beérjek a suliba busszal...
Én semmivel és sehova ha érted.
+1.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
HI!
gyalog 2x45 perc seta aszongak egesseges:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Gyalog.
Egyébként csak az egyetem miatt szoktam tömegközlekedni BP.-n, ekkor Zuglóból villamossal utazom a Hős utcáig, ez 3 megálló (jegyet mindig váltok), szép időben már többször lesétáltam a távot kb. 25 perc környékén teljesíthető.
Hivatalos ügyben meg szolgálati kocsival.
Kocsi, bár ilyen benzinárak mellett... Lehet marad a séta. Az legalább egészséges!
Mentalita'
Rémhírkeltés.
Nem fog leállni a BKV.
Már miért állna le?Nem kell vészmadárkodni Minden évben valaki elszajkózza ezt, még is "valahonnan" sikerül még egy kis pénzt pumpálni a BKV-ba.Vagy csak kevesebbet sikkasztanak a nehezebb hónapokban
ez biza' így lesz
Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.
Jajj de magas ez a peron,
Menjünk inkább kerékperon.
[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
Ha suliba kell mennem, nos az nem érdekel, akkor nem megyek. Ha meg melóba kellene, nos az meg igencsak érzékenyen érinti a kövi havi költségvetésemet. Tudtommal lesz sztrájk is, szóval a bkv így vagy úgy, de le fog állni...
Rémhír? Óóóó D1Rect óóóó óóóó!
Ja de jön Szentendre is mert annak is van 8 milliárd adóssága. De ha nem is 8 akkor legyen 1.
Szerintem fuvarozzon mindenkit a katonaság!
Én bringával. Még BKV mellett is tervezem, hogy tavasszal teljesen áttérek rá. Pomáz-Bécsi út távolságon is lazán belefér még, nem lassabb. Az egyedüli baj, hogy télen bajos sajna. Bár december eleje - február eleje között úgyse nagyon járok be, szóval pont jó
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Ja bár azért "vicces", hogy ritkul a járatszám 2-3 szoros a lerobbanás etc.. örökké nem halogathatnak, ráadásul érvről évre idősebb és kopottabb lesz minden.
Nyilván nem hagyják a totális leállást, mert nem csak BP, de Gödöllőtől kezdve az egész régió megbénulna. Mindenesetre szánalmas, hogy odázva van a helyzet régóta, mint ahogy a repülőtér is. Azért már fizetne az állam csak vigye valaki. Vigye a BKV-t is menjen bele magántőke az jót tenne neki.
Olvasom, hogy hát rájöttek a BKV-nál, hogy megszorítják a nadrágszíjat 5 milliárd marad ( kommunikáció, takarítás, reklám stb.. ) mondom WTF? Ez kellett, hogy rájöjjenek? Komolyan eddig is meg tudták volna lépni, de csak mikor ekkora csőd van?
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Én simán el tudom képzelni hogy a BKV Zrt csődbe megy. A műszaki állományt ingatlanostul kiszervezik profit és hatákonyság orientált cégekbe, a dolgozók orra alá oda dugják a papírt, hogy itt írja alá, ha dolgozni szeretne, a maradék slepp meg szakszervezetestül megy a levesbe. Rossz nyelvek szerint jelenlegi formájában a vállalat állapota tarthatatlan, mint a szitán a víz, úgy folyik ki a vállalatból a pénz.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Ma este láttam hogy a helyszíni bírság felment 16ezer Ftra?
Az már felér egy tank benzinnel (holnaptól, azaz mától már nem )
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Hát, ha felemelik a kedvezményes jegyeket, bérleteket meg mindent, elbocsájtanak dolgozókat és csökkentik a fizetést, akkor is valami 70 milliárd fog hiányozni...Ez úgy no comment, ha azt veszem, hogy nekem egy vonaljegy 320 Ft volt eddig és ezért cserébe kaptam azt, hogy lerohadt a metró ( 3-as akkor ), volt metrópótló, de ott is volt amelyik lerohadt...Ez az Árpádtól Lehelig vagy hogy volt. Gyalog gyorsabb volt a dolog. Ugye a pálya is rohad szét ( meg a kocsik is ), csökkentik a sebességet, lassan omnibusz lesz. És még ritkítják is a járatokat.
Nem tudom mit tesznek, hogy hagyják- e a picsába és tényleg akarnak magántőkét bevonni ( jó lenne, mert így tényleg csak fekete lyuk az egész, mint a malév )
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
jelenlegi formájában a vállalat állapota tarthatatlan, mint a szitán a víz, úgy folyik ki a vállalatból a pénz
Így van, szomorú. Szentendrei, pardon 5-ös héven(na ez mire volt jó, kinek volt pénz) minden évben 2x3x leáll a fél vonal, 1-2-3 hétre, és javítják ugyanazt. Illetve nem javítják. A járművek állapota meg ugye siralmas. A hévek még egész tűrhetőek etéren.
raskolnikoff:
16k lett? Hoppá, az komoly. Vizsgaidőszakban nincs bérletem, akkor figyelnem kell, mert ennyit benyalni nem tudok.
moha21:
A tartozáshoz annyit, hogy ne felejtsük el, nem is olyan rég, tudtommal ki lett nekik fizetve, közel 0-ról indultak megint.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Jó hát, de ez minden évben így volt. Előtte is. Kifizették az adósságot, de igazából ezzel csak el lett odázva minden.
Hévek is hány évesek? Fejből nem tudom, de nézegettem őket hát bizony nem mai darabok.
Amúgy elég nagy probléma az is, hogy sokan szarnak bele a büntetésbe is. Ismertem nem egy embert aki naponta begyűjtött 36.000 Ft büntetést ( ugye megkapta a büntit már vágta is ki kukába ). Milliókkal tartozott 1 év alatt 18 évesen a BKV-nak, gondolom azóta is hasonló a helyzet. Semmit nem foglalkoznak vele sem.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Nem azt mondtam, hogy csúcsszuper héveink vannak, de a metrót kiröhögik, meg a buszok többségét. Az már más tészta, hogy a 30 éves rohadó 137-es fel tud menni tele emberrel az Eurocenter fölé, míg az új már nem.
A büntetés no komment, mindenképp szankcionálni kéne valahogy. Legyen súlya igenis. Mondjuk a másik az, hogy ha egy sutyerák, vagy egy színes egyén utazik a héven, és kicsit hangosabban szól a kalauzhoz, akkor 50%-uk behúzza fülét-farkát, és elsomfordál - engem pedig le akar húzni 1 napja lejárt bérlettel, hibába akarok jegyet venni. Respekt annak, aki nem ilyen és kib*ssza, de legalábbis megpróbálja, akit kell.
Aztán ahhoz is nagy tudomány kell, hogy a mindig nullázott adósságot újra feltornyozzák, valamit tudnak odaát.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Kecskefogattal természetesen
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
Szétlopják az egészet(akárcsak mindent ebben az országban), mégis mit vársz?
[ Szerkesztve ]
Lassan már észre se vennénk, ha leállna, annyiszor füstöl a metró, meg annyi buszról szállok le hetente, mert lerobbant...
Sent from my keyBoard
A BKV csődbe mehet, talán rá is férne, de a tömegközlekedést leállítani nem fogják...
Ez jól esett.
Crystalheart! És mi lesz a rengeteg dolgozóval?
[ Szerkesztve ]
Mi lenne? Otthon maradnak/begyalogolnak/bebringáznak.
#32:
[ Szerkesztve ]
Ha csődbe megy nem mennek sehova, mert nincs mivel és nincs hova.
Mármint mi, mit nem értek? Semmi szívhez szólót nem írtam
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Hat termeszetesen ezzel.
Mindenkinek megvan a maga véleménye. Csak épp a te véleményed hülyeség!
Elég szomorú a helyzet.
Azért hihetetlen, hogy egy ekkora "céget" nem lehet nyereségesre kihozni? Kérdezzük már meg külföldön hogy sikerül... Hogy ott is minden évben csődbe akar menni a fővárosi tömeg k.?
A másik meg fél füllel hallottam, hogy idén is szép kis prémiumot kaptak a BKV-s vezetők? De mégis mire fel adhat egy csődközelben lévő - de mindenesetre veszteséges - cég jutalmat bármilyen dolgozójának? Főleg vezetőknek... Vicc az egész. Az ilyen embereknek nem jutalmat kéne adni, hanem kirúgni azonnalival.
a tömegközlekedésnek sehol nem szokása nyereségesnek lenni (ez teljesen független a cég méretétől), csak van ahol rájöttek, hogy pl. az állam olcsóbban tudja beszerezni a pénzt a működéshez, mint a társaság maga, így nem a közlekedési cég adósodik el hanem az állam.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
"A másik meg fél füllel hallottam, hogy idén is szép kis prémiumot kaptak a BKV-s vezetők?"
Az nekik jár. Tudod...
Ja értem. Tehát akkor semmi gond sincsen. Ez mindenhol így működik.
Akkor nem is értem mért aggódik bárki is?
ki beszélt itt arról, hogy nincsen semmi gond? annyit írtam, hogy a tömegközlekedésnek nem szokása nyereségesnek lennie (sőt, ha mint közszolgáltatás tekintünk rá, akkor nem is lehet az a célja, hogy nyereséges legyen), ezért teljesen természetes, hogy a bkv sem nyereséges. a veszteség mértéke és finanszírozása egy más kérdéskör.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Csak arra gondoltam, hogy nálunk is veszteséges. Nálunk is az állam fogja kifizetni. És ha ez máshol is így megy, akkor minden ok.
Persze ennek mértéke már nyilván nem mindegy. Na meg az se mindegy, hogy nálunk a 40 éves agyon rohadt metrókat futtató bkv mennyire veszteséges, meg mondjuk külföldön a modern eszközökkel dolgozó kulturált közlekedés mennyire.
És itt épp az a legszomorúbb, hogy a géppark EU szinten is öreg, lepusztult. A metró meg szerintem már lassan hungaricum lehetne.
Gyalog, biciklivel...
Mondanám, hogy autóval, vagy esetleg motorral, de 460 forintos benzinár mellett ez nem tűnik valami szuper alternatívának.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
a géppark EU szinten is öreg, lepusztult
hogy öreg, arról nincsenek információim, ugyanakkor a bkv-nál lepusztultabb buszokkal csak máltán lehet találkozni, ott is csak azért, mert a turisták számára nagyobb élmény 30-40 éves bedford buszokon utazni, mint a megszokott klímás modern darabokon. szintén nem volt szerencsém nyugat EU-ban még olyan lepusztult villamosokhoz vagy metrókhoz, mint amik itt közlekednek.
és igen, jól sejted, éppen azért borzasztóan veszteséges nálunk, mert 1: a régi eszközök folyamatosan elromlanak, 2: baromi magas a cég hitelállománya, 3: nem hatékony a működése (ide számolom a szakszervezeteket és a miattuk kiemelkedően magas fizetéseket, a korrupciót, az állami vállalatokra jellemző mindig jár a prémium juttatási rendszert, stb.).
én pl. sosem értettem, hogy miért éri meg egy olyan cégnek saját magának hitelt felvennie, amelynek az állam rengeteg pénzt ad, mikor az állam sokkal olcsóbban tudna finanszírozást bevonni és azt utána továbbadni a bkv-nak.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
bejegyzés BKV helyett?