Ha gyorsan kell pénz akkor cuki kiskutyát, még inkább macskát fotózz-videózz, ha pedig ennél is több pénz kell gyorsan akkor bikinis lányokat. Sajnos így működik az internet, 20 éve is így működött, és ahogy a trendeket nézem ennél leginkább lejjebb sodródunk.
Recept:
1db húsos pizza
1db macska
1x béna klikkbait cím: "Guyz da Cat stealz my pizza"
1x ütős index kép a videóhoz, ami jó esetben nincs is a videóban mer" minek
=> 2mil nézettség, szívesen
Vagy csinálhatod azt mint sokan mások, hogy felkarolsz valami hot topikot ahol van legalább heti frissülés, és szidod a rendszert Youtubeon, ezeknek a csatornáknak tematikusan sokszor 1-2mil feliratkozójuk van. (angolul érdemes ha tudsz szépen beszélni).
Ha azt hiszed ez vicc, vagy trollkodás, nem, nem az. Egyszerűen azt kell kiszolgálni amire van igény, másként nagyon nehéz lesz, nálunk a családban 3-4 vállalkozás dőlt be mert mindenki annyira "zöld" gondolkodású volt és túl jót akart a világnak, túl értelmesen és túl kulturáltan.
Cégnél akinek bedolgoztam készített valaki egy kampány videót, ahol egy beszéd ment, ez is zöldtéma volt, gazdasági, hatalmas országos kampány, nyeremény játékok sorozata, 500 view Yt.-n. Evvvvan. Van aki elmegy egy gyorskajáldába, felsorolja mi van a tálcáján és kap 120k viewt 2 hét alatt... utána mehet a szponzor link a konkurens étteremhez.
//Na flame_shields = 1; 
When they decided that memory leaks weren't a bug but a feature.