Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47) Tyrel válasza Judgement (#42) üzenetére


Tyrel
őstag

A játékkódokról szerintem mindenki tudja itt, hogy hogyan működnek - én is adtam már el, és vettem is ilyeneket... Nem megoldhatatlan...

Azt meg persze értem hogy a szervizes kolléga túlterhelt, de ez engem vevőként hol érdekel, vagy miért az én problémám. Adok több tíz, vagy manapság inkább több százezer forintot egy hardverért, akkor azt azért teszem mert kell és használni akarom. Nem azért fizetek hogy ott rohadjon egy polcon hetekig...

Maguk a gyártók - mittomén pl. egy Asus vagy egy Sapphire - jellemzően kifejezetten gyorsak és együttműködőek ha garanciális problémáról van szó (persze vannak kivételek is, pl. Steelseries), és velük gyorsan el lehet intézni a dolgot, szóval ha valami mégis hetekig vagy akár hónapokig tart, akkor 99,9% a köztes láncszemekkel, tehát a bolttal vagy a nagykerrel ill. forgalmazóval van baj... Ez esetben pedig jogos a vásárlói felháborodás.

Aztán hogy a főnök a hülye mert nem alkalmaz több szervizest, vagy van elég szervizes de inkább LAN-partyznak munka helyett az engem vásárlóként már hol érdekel? Más cégnél is van gond bőven... Lehet az én munkahelyemen is sok gond van, mégis végig sz*ptam hogy fizetni tudjak a hardverért... lehet a futárnál - aki hozta/vitte a hibás cumót - is gázos a helyzet, meg a gyártónál is, meg akárkinél... mindenkinek meg van a maga baja, mégis teszik a dolgukat belátható időn belül.
A bolt miért mentesülhetne ez alól? Jogos elvárás, hogy ne legyenek ők sem gyenge láncszem - vagy ha mégis azok, legalább tegyék azt becsülettel és sűrű bocsánatkérések közepette. De e helyett sokszor még a stílusuk is elég lekezelő, ill. a vevőt nézik hülyének (ha egyáltalán válaszra méltatják).

[ Szerkesztve ]

Turenkarn

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.