Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ez nem hülyeség, hanem hobbi.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#2) domos


domos
senior tag

Az Omega számomra is nagyon pozitív emlék. Emlékszem a polgármesternek volt ilyen, és mivel a lányával egy osztályba jártam, volt hogy ő vitt minket suliba. Nagyon kényelmes autó volt, és ment is rendesen.

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#3) aero. válasza lezso6 (#1) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Próbáltam úgy hívni én is, de ahhoz egy kicsit komolyabb autók kellenének, lásd Csikós. Ezekbe locsolom a pénzt, de az értékükön egy fillért nem változtat. Azért megpróbálom még magam ezzel kábítani :D

domos: Tavaly elmentem megnézni egyet, 3.0 V6 Elite volt. Eszméletlenül bejött, ahogy bárkaként vonszolja azt a nagy pohos testet a selymes hangjával, gyorsnak nem nevezném, de nem rossz. Csak beáázott a tető, kivolt a futómű, nem működött a kilométer óra, túl sok baja volt és brutál kevés van itt már belőle.

(#4) zoo8800


zoo8800
veterán

Örülök, hogy vannak olyan őrültek, mint Te :)
Gyermekkoromban évekig odáig voltam a 96-01 közti Ford Explorerért. Szüleimet elrángattam a kereskedésbe, hogy beleülhessek, akkor kb. én voltam a legboldogabb a Földön. Ma már simán megvehetném, de nem vonz a dolog. Elmúlt a varázs annak ellenére, hogy még most is tetszik a dög...

rip and tear, until it is done

(#5) Ghoosty válasza aero. (#3) üzenetére


Ghoosty
őstag

A hobbi az elsődlegesen nem jár bevétellel/értéknöveléssel. Persze vannak szerencsés esetek, mikor igen. Ha valakinek a terepmotorozás a hobbija, akkor ő is csak locsolja a pénzt, hogy karbantartsa a járgányát meg fizeti a benzint stb.
Gyanítom, te szereted ezt csinálni. Amíg örömet okoz és nem terheli meg túlzottan a családi kasszát, addig nem hülyeség. Ha azért csinálod, hogy felújítva drágábbért adjad el, de ez sorozatosan nem sikerül, akkor tényleg hülyeség amit csinálsz. De amúgy a hobbi teljesen megfelelő kifejezés rá.

(#6) domos válasza aero. (#3) üzenetére


domos
senior tag

Nekünk akkor Skoda Favorit volt, ahhoz képest ment. :DD

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#7) Zicokuka


Zicokuka
senior tag

Valahol ezek mėg autók voltak, ma meg sablonos technikai izėk. Persze ez a modern dolog se rossz, csak nincs egyėnisük. Egy jó kis Lotus Omega még ma is baba.

(#8) aero. válasza Ghoosty (#5) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

& zoo8800: :R

Egy Explorer ide is jöhetne. Sőt, nekem a Grand Voyager is tetszik. Találnék rá indokot, hogy miért kell nekem. :D

domos: Persze, nem lassú, csak vannak gyorsabb 211 lóerős autók, de az Omega amúgy sem arról szól.

(#9) Cifu


Cifu
nagyúr

Ezt jó volt olvasni, kár, hogy hamar véget ért. :R

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#10) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hehe, Isten hozott a klubban :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#11) Viszlát


Viszlát
addikt

Van baj. ;]

De nyilván az a lényeg, hogy neked így jó. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#12) lezso6 válasza aero. (#3) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Tökmindegy milyen szinten csinálod, akkor is hobbi. A lényeg, hogy örömödet leled benne, ezért öntöd bele a pénzt. Jó, nyilván van egy határ, mert pl a heroinozást azért már nem nevezném hobbinak.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#13) #90088192 válasza aero. (#8) üzenetére


#90088192
törölt tag

Ha már Lexus akkor a 3.0 dupla turbos(Soarer), na az megy is, volt osztálytársam vitt vele egy kort, az ülésből nem nagyon kellett kiemelkednem.

Igaz a 3.8-as(V6) Holdenem is ment, de nem szerettem, mert a korforgalomban egy életveszély vele közlekedni, 1480kg hatul Semmi csak a híd, ellenne a Mitsum ami elől hajtott de mindenhol keresztbe mentem vele :K mert annyira jól tapadt az eleje meg azért 200 kw azért jól mozgatja a "kis" bódét (3.5L V6) ;]

Aztán felnőttem és vettem egy 1.8-as Corollát a 2.4-es Hiace helyere :DDD

Ja ha mar izom, a hegesztő srácnak aki a kis vörös szörnyeket javítgatta az elején, velem egyetemben, volt egy sor6 Ford UTE amire turbót rakott(alap 4.0 liter)

Verseny utcai közben leszakadt a lendkerék, mert a csavarok nem bírták :DD

Neha meg bohóckodok a 3.0L Toyota Hiace-el a korforgalomba kilinccsel előre, főleg a kijövetelnél, de inkább mar csak figyelmetlenség :B

[ Szerkesztve ]

(#14) Flashback


Flashback
addikt

Nagyon jó volt olvasni!
Az első autóm egy Citroen AX volt. Na abba locsoltuk a pénzt, azóta Hondák, Toyoták vannak és a kopó alaktrészeken kívül semmi speckó nem történt.
Hiába... unalmas kocsik :D
Legnagyobb bánatomra váltanom kell valami Euro 6-ra majd.

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#15) aero. válasza Cifu (#9) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Köszönöm, én azt hittem túl hosszú lett. Ha valami részlet megfogott és van kérdésed, akkor nyugodtan. :R

bitpork: Hát igen, mi nem csak akkor javítunk, ha már baj van. :)

Viszlát: Van :D

lezso6: :R Az valószínűleg ennél is drágább hobbi, nem is tart ennyi ideig. :D

Agyturbina: Jóó, az más liga, oda kevés vagyok, mint Hondában a nyomaték. 2.5 twinturbo volt az amúgy, nem? 1JZ-GTE. Mo.-on laksz? Csak a Holden miatt kérdezem, otthon még nem láttam. :D

Flashback: Köszönöm :) Első autó mindig sarkallatos, nehezen látja be az ember, hogy el kell engedni :D

ps.: Elromlott a Lexus :N A hűtőventi folyamat megy, súlyos 3 ezer forint a gomba bele.

[ Szerkesztve ]

(#16) kraftxld válasza aero. (#15) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Holden itt a déli végeken van :) AU/NZ

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#17) aero. válasza kraftxld (#16) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem ne mondd, hamarabb rajzoltam le autók jeleit, minthogy írni, vagy rendesen beszélni tudtam. :)
Ellenben bepótoltam, app-ból nem tudok profilokat nézegetni, de így már látom, hogy Perth.

Illetve azt is elfelejtettem, hogy a Lexus hibáját a cikkbe is beleírtam, ez van, ha nem tudom merre állok fejjel.

[ Szerkesztve ]

(#18) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Nem betegség ez, emiatt meg nincs is ezzel baj. A Saab kivételével mindre porcosodna.
Egy Omega kombinak még mindig utána fordulok, a 190-es csillagos pedig listán van öreg napjaimra a kényelme miatt.
Jó volt olvasni a beszámolót. :K

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#19) Somatom


Somatom
veterán

Nem is kezdted annyira lent. Három Trabi hullott ki alólam, mire sikerült hozzájutnom egy Zsigulátorhoz (UD13-07 volt a rendszáma). :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#20) #90088192 válasza aero. (#15) üzenetére


#90088192
törölt tag

Az idő megszépíti a köbcentiket is :D (a V6 3.0 literes motor miatt gondoltam vagy a Mitsu 3000Gto miatt az viszont faktum hogy duplaturbos, majdnem vettem egyet $10000 volt és igen jó állapotban).

Egyébként igen AU lassan 10 éve.

Holden meg különben is GM ami meg ugye Chevy, vagyis egy lukas gombot nem adnék érte, de asszony akart egyet hát lett.
Ma mar se Holden se asszony :DDD

[ Szerkesztve ]

(#21) Zolinho1026


Zolinho1026
tag

Jó a verda. Király hogy bevállaltad. Sokáig szemeztem én is egy GS300-assal aztán végül E83 lett helyette.

Loxone and Loxberry superuser

(#22) salesman válasza Somatom (#19) üzenetére


salesman
őstag

Az én első Zsigulim (1200) rendszáma PJ 35-77 volt.
Előtte nekem is egy világoskék Trabim volt...
Azelőtt meg 4 lámpás, piros 850 Fiat Sport Coupe...
[link]

Türűűűdrááá!

(#23) aero. válasza salesman (#22) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A 850-es Fiat elég kívánatos :K

(#24) salesman válasza aero. (#23) üzenetére


salesman
őstag

Gyönyörű volt! :R
Akkor még 1986-ot írtunk...

[ Szerkesztve ]

Türűűűdrááá!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.