Hú de ünnepélyes az a szallag átvágás
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » PROHARDVER! Blogok » [Re:] Acer blog: megnyílt a harmadik magyarországi AcerShop márkaboltHozzászólások
MrPetya19
addikt
Lesz valaha acer shop valami jól megközelíthető helyen.
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
Peak
addikt
persze. közvetlenül a szomszédodban nyit a következő. kizárólag azért, hogy ebbe már ne tudj többé belekötni.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
#21346560
törölt tag
Kár, hogy a jobb oldalli fickó elfelejtett fésülködni
(#5) LamerGyuri
LamerGyuri
senior tag
Erősen illett volna megemlíteni a hölgy nevét is...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
#06658560
törölt tag
Azért Bp. esetében valami jó közösségi közlekedési csatlakozással bíró üzlet nem egy nagy kívánság.
big-J
őstag
Szerintem nem vesznek olyan gyakran az emberek laptopot hogy ez ennyire fontos legyen.
#06658560
törölt tag
Szerintem a laptopvásárlók nagyobb része akkor sem a világ végére megy laptopot venni, összehasonlítani, érdeklődni, amit belvárosibb helyen jobban megejtenek. Szóval a vásárlást tényleg tervező körbenézőknek marad az MM, iboltok, HP szaküzletek, stb. S azért a belvárosban több potenciális vásárló érhető el.
big-J
őstag
Hát lehet hogy a bennszülött pestiek így gondolják, de errefelé nem.
flamich76
tag
Ha jól tudom, akkor az újpesti metrótól közvetlen buszjárat megy Dunakeszire az Auchanba. Ez persze nemtudom neked konkrétan mennyire megközelíthető, de persze ottvan az auto, azzal is elég jól megközelíthetőnek mondható. Sőt Dunakesziről is van Auchan buszjárat, amivel szintén elég jól megközelíthető.
Kell még opció?
#06658560
törölt tag
Nem bennszülött pestiként gondolom így.
Rush888
tag
Ez mind szép és jó, de ha ennyire megy az értékesítés, akkor a magyarországi garanciális szervizt is meg kellene oldani...
Peak
addikt
Miért kéne? Tökéletesen működik a háztól házig szállitás. A vásárlónak ki sem kell tennie a lábát otthonról, 2 telefonhivásba kerül az egész.
Szerte europában, minden gyártó ezt alkalmazza, a consumer cuccokat központositva javítják. A professzionális szériát pedig a lokális rendszerházak, kiemelt szervizek.
Persze ha te szeretnél 4 alkalommal mondjuk 40km autózni/buszozni esetleg 1-2-3 gyerekkel a nyakadban...
Önző, felelőtlen dolog, ha nem gondolsz másokra, akiknek pl. egy-egy készülékkel akár tényleg 40-50km kell utazniuk, 1 javításért 4 alkalommal ( beszállitás-hazaút-visszaszállitás-hazaút ), nem beszélve az időbeli veszteségről, szervezési problémákról, stb.
Értem én, hogy fasza dolog a kőből faragott kerék, meg a pattintott kő, de azért - fejben is - haladni kéne a korral.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
#06658560
törölt tag
A magyarországi garanciális szerviz eme szolgáltatást hol zárja ki?
Peak
addikt
Az okafogyottság.
A teljes értelmetlenség.
Nem nehéz józan paraszti ésszel belátni.
Úgy látom mégis nehézséget okoz néhány embernek.
Teljesen mindegy, hogy milyen szélességi és hosszúsági fokon cseréli ki XYZ technikus a HDDdet, ha épp badsectoros, miközben van magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálat, technikaitanácsadás, email kezelés, és a video- és képdokumentáció közös megbeszélésre is lehetőség van.
Tudom, rendkívül vonzó sokak számára a kora reggeli szájszag mély beszívása egy mindenképpenszemélyesenakaromátadni attitűd esetén, vagy egy forró nyári napon az izzadságszag-aura élvezete egy ügyfélszolgálati-váróteremben, vagy autókázni a dugóban 4 alkalommal is, de sajnos ez már a XXI. század.
A kultúrember él a lehetőséggel, két telefonhivás!!! Mindössze két telefonhívásba kerül egy badsectoros HDD kicserélése.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
#06658560
törölt tag
Akkor még egyszer : egy magyar garanciális szerviz miért zárja ki a házhoz jövetelt, a telefonos supportot? Neked mindegy, hogy mennyi ideig utazik a terméked egy szervízig, mennyi idő múlva használhatod újra?
Rush888
tag
Pontosan azért, amit Kopi31415 mond, nem mindegy, hogy mennyit utazik a cucc. Az idő pénz, ezt mindenki tudja, az IT szektorban pedig véleményem szerint ez hatványozottan igaz.
No offense
Egy adott problémát több oldalról meg kell vizsgálni, mielőtt véleményt nyilvánítunk, ha te csak ezt a kőkörszaki megoldást tudod elképzelni, mint hazai garanciális szerviz, akkor - a te szavaiddal élve - neked kellene fejben haladni a korral
Xtre
tag
Nem nagyon van (legalábbis notebooknál) azonnali csere-bere és javítás amit meg lehet várni a szervizekben, bevizsgálási idővel számolni kell, ami akár 30 nap is lehet (vagy több). Ezzel szemben a futáros garancia többnyire 3-4-5 nap alatt rendeződik. Akkor melyikkel is járunk jobban időben?
Rush888
tag
Miért olyan nehéz megérteni, hogy MO-n is működhetne a futár, itt is van futárszolgálat, senki nem akar személyesen a szervizes nyakába lihegni, de ha nem kellene Brno-ig utaztatni a szervizelendő eszközt, csak országon belül, az lerövidíthetné az átfutási időt.
3-4-5 nap alatt hol cserélnek nekem az Acer notebookomban LCD kijelzőt gariban? Ez még úgy sem menne, ahogy én felvetettem, országon belüli garis javítással.
Peak
addikt
Az idő pénz, de nem a consumer területen.
Ha olvastál volna, akkor tudhatnád, hogy a futárszolgálat a consumer kategóriában van.
Ahol számit az idő, ott VAN magyar szerviz, még akár futár is. Ez a PROFESSZIONÁLIS széria, az ÜZLETI felhasználás.
A futárszolgálat 1-1,5 nap alatt kézbesiti és vissza is ennyi a készüléket.
Bizonyára nem a 3 napos megfordulás a vinyócseréért fogja Gizinénit és a családi kasszát tönkretenni.
Van egy mondás... "Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna."
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
Rush888
tag
Oké, eltér a véleményünk, én ha veszek valamit akkor azt használni szeretném, nem pedig utaztatni, nekem számít pl. az a 3 nap is, főleg egy új vasnál. A XXI. században nem egy lehetetlen elvárás szerintem, más gyártók is képesek rá...mert egyébként nincs gondom az Acer termékekkel, ár/érték arányuk az egyik legjobb (Épp én is ilyenen pötyögök, ha megnézed az adatlapom, láthatod).
Ha már itt tartunk, szerintem százalékos arányban az Acer adhatja el a legtöbb gépét a consumer kategóriában. Ahol professzionális, üzleti célra használják a gépeket, ott eddig nem nagyon láttam Acert, csak Dell, Hp +Lenovo.
Nem kell itt oltogatnunk egymást, sokan vannak még ezen a véleményen, mint én...sokan azért nem vesznek ilyen gépeket, mert meghallják, hogy garis szerviz csak Brno-ban van legközelebb.
Már az első hozzászólásom is építő jellegű akart lenni az Acer irányába(persze ez lehet, hogy nem így jött le), te meg folyamatosan személyeskedsz, senki nem kért rá, köszönjük.
flamich76
tag
Volt alkalmam 2szer is kipróbálni a brno-i szervízt egy ASUS-szal. Gondolom ugyan az történik az ACER-rel is.
Először próbáltam az üzletbe visszavinni, ott elküldtek egy budapesti szervízbe, ahol pedig közölték velem, hogy ezzel a típussal ők nem foglalkoznak, ezt egy webes felületen kell bejelenteni. Ezután visszavittem az üzletbe, hogy akkor intézék ők, de mondták, hogyha jót akarok, akkor magam intézem, mert ők első nap csak a saját központjukba küldik be és csak 2 vagy 3 nap múlva veszi át tőlük a futár. Ezután bejelentettem a webes felüleleten. Kaptam emailt, hogy hátha igy, vagy úgy szoftveresen megoldható. Ezt hamar pár levéllel rövidrezártuk. Másnap jött a futár és elvitte délelőtt. Azt hiszem DHL volt talán. Végigkísértem az cuccos útját a tracking felületen szépen Budapest - Berlin - Brno útvonalon. Lényeg másnap reggelre ott volt a szervízben. 2 napot töltött ott valamilyen okból, majd feladták és másnap szintén Berlinen keresztül hozta a délután a futár.
Hát ennyi.
Én is gariztattam már notikat, mindegyik meg volt egy hét alatt oda-vissza. Cipelné a márkaszervizbe a tököm, nincsen nekem erre időm. Ez a futár történet a létező legjobb lehetőség, aki helyi márkaszervizet akar, az csak utazgasson egész nap. Nem értem ez miért is jobb. Ja de már tudom leesett. A futárnál nem tudja kiverni a balhét, mert kiesett az enter, és irgumburgum kérek új gépet. De hogy azt miért gondolják egyesek, hogy ha vesznek valamit, akkor annak kötelezően működnie kell 20 évig. Ha meg valaki IT-ból él, legyen már annyi tartalékja, hogy tart otthon egy tartalék gépet.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Blogbejegyzés Acer blog: megnyílt a harmadik magyarországi AcerShop márkabolt