Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) hallador válasza balhmm (#18) üzenetére


hallador
addikt

(#18) balhmm

Nem tudom mióta vagy benne a kis magyar valóságban mint kereskedő, de én 98 óta benne voltam úgy 2012-ig, és többek között a legendás Mistrálnál is.
Szóval tudod nekem az a problémám ezzel, hogy én végigmentem azokon az okosban megoldjuk dolgokon, hogy care pack-et csak 3 hónapon belül lehet venni HP-hez mert a gyártó miatt, amit ugye a gyári garancia ideje alatt bármikor megvehető, sőt utána egy évvel is vehető még egy év rá. meg a Dell az nem ad el csak 1 évig jótállás bővítést, aztán a dell az tulajdonképpen a 35. hónapban is elad, csak akkor nem tud egy éven, 3 hónapon belül lehúzni a kereskedő.
A majd mi beletesszük a gyári memóriát neked hozd be, a "gyári" kingmaxot.... Persze 2* áron.
Az Asus-hoz nem lehet jótállásbővítést venni mert hát tudod csak 1 hónapig, ami 3 volt a valóságban.

minden 2 - 3 évben tudok neked mondani az elmúlt 20 évből olyan lehúzási formát, legyen az garancia, szerviz szolgáltatás. takarítás, nem tudom én micsoda, amivel épp aktuálisan képesek voltak megvezetni embereket az otthoni kereskedők.

Szóval 20 év alatt annyi lehúzást találtak ki globálisan, hogy nem nagyon van ingelem ehhez.

München:
A kereskedőnél megveszem a notebookot, 8 GB rammal, nekem 32 GB-al kell mert mit gondolsz van délutánra, ja ingyen beépíti mert ugye nála vetted. 30 db amiből valamennyi 32 GB rammal valamennyi kevesebbel.
Budapest, neves kereskedő: 5 hét, és persze beszereljük nektek, gépenként x Forint, nehogy érezze a vevő, hogy jóbarát megvagy becsülve, mert nálam vásároltál... Nagyon nagy különbség van aközött, hogy legyél hálás, hogy nálam vásárolhattál, vagy hálás vagyok, hogy nálunk vásárolt. Na az utóbbi nem Magyarország.

Mondanom sem kell nem BP-en vásároltunk.

Ugyanez HDD-vel szó sem volt a Flex-ről, Entegro-ról, vagy az Aloháról, a C szervizről, vagy a Deltáról akik alaphelyzetben is 7 - 9000 Ft-os órabérben dolgoznak. kiskereskedőről beszélünk....

Csak egy példa München-ből.
Bementünk egy boltba csak érdeklődni, nem vettünk semmit, azt is megköszönte, hogy megtiszteltük a boltot, hogy érdeklődtünk. Szintén Munchen. (Persze, hogy magába mit gondol, az más kérdés, de abban biztos vagyok, hogy a magyar kereskedő jó ha köszön, nem megköszön)

Berlin:
Előttünk szenvedett még 2015-ben egy valamilyen broadveles inspironnal egy pár, nem megy rá a Windows 7 ez az, nyilván nem értettek hozzá nem is kell mindenkinek érteni hozzá. Hát a srác a boltban, itt az install média, itt begugta a pendrive-ot bios-t felkonfigolta elindította a telepítést, mindenki boldog volt, kb 5 - 8 percet foglalkozott a vevővel. Szépen elmondta nekik, hogy ez még nem megoldás, mert driverek kellenek blabla továbbléptek. Mondanom sem kell nem kért egy figyinget sem érte.
Na ez ugye Magyarországon nem egészen így zajlik ugye?

Szóval a 20 év alatt annyi lehúzással találkoztam és nem egy egy kiemelkedő eset hanem rendszer szinten, hogy én ezekben már nem annyira hiszek.

Biztosan vannak kivételek, de szerintem ez a fehér holló kategóriája... Arról, hogy szakképzés, meg tényleg gyári normák szerint javítunk, meg ott a gyári képzéssel rendelkező certificate-el a homlokán 5 technikus, meg a mesében sincs általában.

The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.