Hirdetés

2020. július 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) polonic


polonic
(nagyúr)

Jó ötlet ez a lista.

Nem is tudtam, hogy a F.3.A.R. is dx11-es, ráadásul nem partnerprogramos.
Tudod, milyen konkrét dx11-hez köthető funkciókkal bír a játék?
És ilyen szempontból a deus ex-re is kiváncsi vagyok. :K

(#2) Lenry


Lenry
(nagyúr)
LOGOUT blog (1)

jó ötlet a lista, jó hivatkozási alap lesz :K

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#3) Abu85 válasza polonic (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A F.3.A.R működő élsimítást kínál DX11 alatt. Némi performance boost is realizálható, ha nem kapcsolod be az AA-t.
Ezzel adtál is egy ötletet, hogy kiegészíthető a lista a játékok effektjeivel. :) Na de ma már erre nincs erőm. :)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#4) Thunderzolee


Thunderzolee
(addikt)

A DirectX 11-es játékok listája fent van Wikipedián is. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_11_support

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#5) Abu85 válasza Thunderzolee (#4) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ebben a bejegyzésben több infó van. :) A viki csak a BF3-at, az F1 2011-et és a Deus Ex: HR-t jelzi DX11-nek. Én már továbbléptem. ;]
Na de a hétvégén kiegészítem, hogy az egyes programok mit használnak DX11-re. Úgy már ez a lista lesz az etalon. :DDD

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#6) Thunderzolee válasza Abu85 (#5) üzenetére


Thunderzolee
(addikt)

Ahh.. értem.

Akk majd én meg átírom a Wikipédián, és feltüntetlek, mint forrás. ;)

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#7) Abu85 válasza Thunderzolee (#6) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

:D Előre is köszi. :R

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#8) polonic


polonic
(nagyúr)

Egyébként a settlers 7 nem directx 11-es? Én űgy tudom, igen.

(#9) Abu85 válasza polonic (#8) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem. Csak DX10.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#10) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Frissítettem a listát a Blacklight Retributionnal. Bejelentés nem volt, de az AMD press ftp-jén találtam róla egy videót. Talán hivatalosan is bemutatják nemsokára. Állítólag free játék lesz, de azért ezzel megvárnám a hivatalos közleményeket.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#11) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Úgy néz ki, hogy én voltam lemaradva, és már elérhetővé vált a videó. [link] :D

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#12) polonic válasza Abu85 (#9) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Akkor valahol rossz infot írtak. Mert arra emlékszem, hogy azt olvastam a trinityről (rem nem tévedek, ez a játék motorja), hogy dx11-es.

Az az új játék pedig unreal motoros?
Ez ingyenes lesz?

Hol marad a cikk kiegészítése? :D

(#13) Abu85 válasza polonic (#12) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A motor lehet DX11-es, de ettől a játéknak még nem kell kihasználnia a motor képességeit. :) Egyébként igen. A Trinity új verziója teljesen DX11-es.

Igen UE3-as az új játék. Azt írják a videóban, hogy ingyenes lesz, de kiindulva az elődből, az is ingyenesnek volt beharangozva, de inkább mikrotranzakciós volt. Persze nem kötelező fizetni a játékért, csak nem árt egy combos pisztoly, mert az előnyt jelent. :D

Ki lett egészítve. ;)

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#14) polonic válasza Abu85 (#13) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Köszi a tisztázást a trinityről!

Arra a kiegészítésre gondolok, hogy a játékok milyen dx11-es funkciót használnak.

[ Szerkesztve ]

(#15) Abu85 válasza polonic (#14) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ebben igazad van. Valóban ígértem ilyet. :) Na de a hétvégéből még másfél nap van hátra. ;]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#16) polonic válasza Abu85 (#15) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Nem is sürgetlek egyébként, csak nyugodtan. Azért írtam a végére a smiley-t.

(#17) Abu85 válasza polonic (#16) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

done :) Ha valahol hibát láttok szóljatok. :D

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#18) antikomcsi


antikomcsi
(veterán)

Hú de jó, és remélem jönnek majd a szuper hardveres dx11.1-es vga-k is. Pláne ennyi szuper játék mellé.

(irónia)

(#19) antikomcsi


antikomcsi
(veterán)

Na most ezt, hogy a csudába sikerült ide küldenem??? Isten bizony a windows 8-as hírbe írtam. :U

(#20) Low Noise


Low Noise
(aktív tag)

A Dirt3-nak szerintem visszafele fejlődött a grafikája a Dirt2 gyönyörű grafikájához képest.

(#21) Joe.36


Joe.36
(addikt)

Hát ez nem sok.... Ráadásul a FEAR 3 hiába DX11 es szerintem nem egy nagy szám....

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Samsung Note 9 + Samsung Gear S3 Frontier /

(#22) Joe.36


Joe.36
(addikt)

METRO és a Crysis 2 dx11 szerintem ami igazán szép

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Samsung Note 9 + Samsung Gear S3 Frontier /

(#23) PCrevRM


PCrevRM
(tag)

Ez igen, pont erre vágytam! Ha anno a dx10-es játékokról is látok egy ilyet, biztos máshogy alakul az életem:) Kb többet költöttem volna vga-ra :D

Egyébként nekem kakukktojásnak tűnik a többi között a Hamilton's Great Adventure (most olvasok róla először), ha lehetek őszinte, nem értem miért lett ez is dx11-es, akkor már lehetne a zuma deluxe is dx11-es :DDD

[ Szerkesztve ]

We are Outcast Consensus 1

(#24) Abu85 válasza PCrevRM (#23) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A Fatshark a BitSquid motort használta, ami nem támogatja a DX9-es API-t. Ezért lett DX11. Ez a motor fut a StoneGiand benchmark alatt.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#25) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Deus Ex: Human Revolution frissítés. Enjoy. :)

Új DX11-es címek az érkező listájában.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#26) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

F1 2011 hozzáadva, mivel megjelent. :)

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#27) banhammer


banhammer
(veterán)

DX11-es passziánszt akarok.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#28) pirgen


pirgen
(csendes tag)

nagyon jó cikk abu, akárcsak az előzőek, mindet végigolvastam :)

témába vág: találtam egy prezentációt, hogy hogy alkalmazzák a directx11-et a Battlefield 3-ban (nemsokára kijön), végre új megoldásokat használnak benne, főleg az optimalizás terén :) remélem mások is átveszik majd ezeket a technikákat.

http://www.slideshare.net/DICEStudio/directx-11-rendering-in-battlefield-3

[ Szerkesztve ]

(#29) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Új DX11-es címek az érkező listájában. (Oil Rush és Metro 2033: Last Light)

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#30) huskydog17


huskydog17
(addikt)

Szia Abu!

Nekem egy kis mértékben talán off kérdésem volna, amire te talán tudod a helyes választ. Egy dolgot nem értek. A listában természetesen nincs benne a Far Cry 2, hiszen az DX 10-esként fog beharangozva a Dunia Engine-el a szívében. Nos, a Far Cry 2 hivatalos az NVIDA partnerprogramjában született meg. Valahol írtad, hogy ennek a programnak az egyik legfőbb kitétele, hogy a játékban mesterséges "kézifékeket" iktatnak be, vagyis, hogy mesterségesen generálnak hozzájuk irreálisan magas gépigényt. Eddig világos a dolog, csakhogy ott jön az ellentmondás, hogy a Dunia Engine a Far Cry 2 alatt valami hihetetlenül jól, fantasztikusan van optimalizálva, pedig az ellenkezőjének kéne lennie. Na persze ennek én örülök, csak azt nem értem, hogy ez hogyan lehetséges akkor. Minden más NV játék siralmasan megy a kis 5470-esen, de a Far Cry 2 látvány/gépigény szempontból minden címet csúnyán agyonver, beleértve a Crysis-t is. Na persze itt (Far Cry 2) igaz az, hogy nálam természetesen DX9-es módban megy a játék, de így is áll-leejtően szép még egy Radeon HD 5470-en is.

Remélem nem túl nagy gond, hogy a partnerprogramról kérdezek. Ha esetleg ezeknek van külön topicjuk, akkor légy oly kedves linkeld be, vagy azt a topic-ot ahol ezekről (a partnerprogramokról és játék motorokról) lehet beszélgetni. Remélem te fel tudsz világosítani ez ügyben és köszönöm a választ előre is!

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31) Abu85 válasza huskydog17 (#30) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A TWIMTBP régen nem olyan volt, mint most. Régebben az NV is részt tudott venni kisebb teljesítményű PC-k piacán, hiszen volt IGP-jük, így érdekük volt jól optimalizált játékokat csinálni. Ez valahol 2010-ben változott meg, amikor kidobta az Intel őket erről a piacról. Innentől kezdve számukra nincs értelme olyan játékot csinálni, ami jól fut IGP-n is. Ezért emelik mesterségesen a gépigényt, ahogy a Mafia 2-ben egy PhsyX beállítással, vagy ahogy azt a Crysis 2-ben láttad. Akit meg lehet venni, azt megvesznek, mert érdek lett, hogy vegyél bazi drága VGA-t, ahol az NV még életképes. Esetleg van a tisztességesebb verzió, amit a Metro 2033-ban látsz. Ott is magas a gépigény, de nem mesterségesen növelt. Egyszerűen telepakolták a rendszert extra effektekkel.
A Far Cry 2 2009-ben jelent meg, akkor mások voltak az érdekek. Egyébként nem mindenki megy bele ilyenbe. A Crysis 2 például PC-n nagyot bukott, így számukra ez a rész csak a pénzről szólt. A Mafia 2-ben is a pénz dominált, de előre nem sejthették, hogy ez a játék is bukás lesz.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#32) huskydog17 válasza Abu85 (#31) üzenetére


huskydog17
(addikt)

Tehát ha jól értelmezem, akkor az a helyzet, hogy 2010 előtt az NVIDIA programjában nem volt semmiféle kikötés a gépigényt illetően, magyarán a fejlesztők korlátlanul optimalizálhatták játékaikat. Mivel a Far Cry 2 a 2008-as évben jelent meg (nem 2009-ben! :) ), így ez megmagyarázná a jelenséget. A Dunia Engine minden idők egyik legjobb motorja, legalábbis az én szememben, ugyanis olyan brutális mértékű látványt képes adni, hogy az ember csak tátja a száját és ezt a látványhoz képest nevetségesen alacsony gépigény mellett.

A Metro 2033 esetét is igen érdekesnek találom miután írtad, hogy az NV nem szólt bele a motorba. Itt a játék sebessége egyszerűen egy rossz vicc, ami ugye a túlzott mértékű effektek miatt van. A játék 2010-ben jelent meg, de mivel az év elején jött ki, így gondolom, hogy a fejlesztők már nem módosítottak a motoron az NV program kedvéért, hiszen írtad, hogy az NV programja 2010-től írja elő a mesterséges fékeket. A tényen sajnos ez sem változtat, a játék olyan hihetetlenül lassú, hogy gyakorlatilag nem létezik olyan gép, ami vinné 60 FPS-el a játékot. Ez - attól függetlenül, hogy az NV nem sz*rta tele szeméttel - egy meglehetősen lassú és optimalizálatlan motorra enged következtetni. na mindegy, ez a cím több betűt nem is érdemel. :)

Végül még egy kérdés:
Biztosan te is tudsz róla, hogy a Far Cry 3. epizódja már bőven fejlesztés alatt áll. A vezető fejlesztő egyik interjújában elárulta, hogy a végleges verzió sokkal-sokkal másabb (az én olvasatomban szebb) lesz, mint az E3-as demó. Ez utóbbi, azaz a demó is csinos volt, már ami a vegetációt illeti. A Wikipedia szerint egy erősen módosított Dunia Engine fogja hajtani. A kérdés, hogy lehet-e erről a játékról tudni,hogy szerepelni fog-e valamilyen partnerprogramban vagy független lesz. Én nagyon reménykedem benne, hogy az NV ezt az epizódot nem tudta megvásásrolni és akkor egy korrekt motort kaphatnak a PC-sek! Ha viszont NV-s cím lesz, akkor ott már komoly lesz a baj!

Amúgy köszönöm az infókat, ezt a 2010-es dolgot nem tudtam! :R

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#33) Abu85 válasza huskydog17 (#32) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Voltak akkor is követelmények, de rendszerint az volt, mint ami most a Gaming Evolvedben, hogy minél jobban fusson mindenen. Most, hogy nem tud a vállalat olcsó termékkel dolgozni, így ez az igény értéktelenné vált.

Az nem baj, ha az effektek túlzottak, vagy rossz az optimalizálás. Igen ... a Metro 2033-ra mindkettő jellemző, de alapvetően a motor jól össze van rakva, csak van egy-két post-process effekt, ami kivégzi a játék teljesítményét. Az a baj, ha szándékosan raksz láthatatlan részeket a játékba, ami nem hoz változást a képminőségben, de lassítja a program feldolgozását. A Metro 2033-ra ez nem igaz. Nem mondom, hogy a Diffuse DoF félelmetes látványorgia a normál DoF-hoz képest, de tény változik a kép minősége.

Én annyira nem félnék ettől. Eddig két játék volt, aminek a gépigénye mesterségesen volt magasra állítva. Mindkettő bukott. Nem hiszem, hogy sokan meg merik ezt kockáztatni. A másik dolog, hogy az NV hozzáállása is ideiglenes. Hamarosan újra lesz IGP-jük, és lesz Win 8 is. 2012 végére illetve 2013-ra megint a jó optimalizálás lesz a prioritás, mert megváltozik a termékskála.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#34) huskydog17 válasza Abu85 (#33) üzenetére


huskydog17
(addikt)

Áhá, na ezt sem tudtam az NV programról. Bár a régi NV-s játékok sem voltak olyan hű de nagyon frankón optimalizálva, gondolok itt a F.E.A.R. első részére és akkoriban a TR:Legend is piszok sok lóerőt kért ha az ember bekapcsolta a Next-gen grafikai opciót. Akkor ezeknél szimplán a fejlesztők estek túlzásba, bár ekkor elvileg az NV program is előírta az átlagnál jobb optimalizálást.

A Far Cry 3-at illetően pedig a szavaid biztatóak és nagyon reménykedem benne, hogy az Ubisoft Montreal nem "kurvul el"! :D Egyébként azért is hoztam fel ezt a címet, mert itt is talán van rá esély, hogy DX 11-es lesz! Vagy te mit gondolsz erről? Szerinted a Dunia Engine-t fel lehet tuningolni úgy, hogy DX11-es effekteket legyen képes kezelni értelmes sebességgel?

Amúgy a két partnerprogram előírásait nem lehet valahol megtekinteni?

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#35) Abu85 válasza huskydog17 (#34) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Szerződéstől függ. Valamikor csak egy reklám, valamikor extrák a felhasználó előnyére. És valamikor extrák a gyártók igényeinek megfelelően. Az igények mindig változnak, mert az adott piachoz kell igazodni.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#36) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Bár holnap jelenik meg, de bedobtam a BF 3-at. :)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#37) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Plusz két érkező játék beírva.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#38) huskydog17


huskydog17
(addikt)

Hali!

Most találtam meg az infót, ezért csak most írom ide. Gondoltam nem gond, hogy szólok itt, hiszen egy, a listában nem szereplő DX11-es címről van szó, ami még fejlesztés alatt áll,.
Hivatalos megerősítést nyert, hogy a Far Cry 3 erősen átírt Dunia motorja támogatni fogja a DirectX 11-et.
Itt a hivatalos fórum forrásként.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39) Abu85 válasza huskydog17 (#38) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Köszi beleírtam. :R

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#40) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Bedobtam a Saints Row-ot, és az új NFS-t.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#41) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Beírtam az Arkham Cityt. Bár a DX11-es mód jelenleg használhatatlan, de ettől a játék támogatja.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#42) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Bedobtam az Anno 2070-et.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#43) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Oil Rush a listában. :)

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#44) becsitibi válasza Abu85 (#43) üzenetére


becsitibi
(senior tag)

Szia!

Aliens colonial marines?? :R

(#45) Abu85 válasza becsitibi (#44) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem tudok róla, hogy DX11-es lenne. Majd a fejlesztők nyilatkoznak valamit.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#46) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

King Arthur 2 a listában.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#47) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

ápdételtem a listát. Új játékok, új megerősítések, stb.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#48) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Sniper Elite V2 esetében a DX11 megerősítve.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#49) Dr. Romano


Dr. Romano
(veterán)

Szép kis lista, jó lenne egy DX10-es összefoglaló is ugyanilyen részletességgel :)

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#50) cskamacska válasza Dr. Romano (#49) üzenetére


cskamacska
(addikt)

Szép-szép, de a DX11 lassan 3 éves lesz, ez pont lófütty az azóta megjelent összes játékhoz képest. :(

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.