Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) doongoo válasza LLecso (#100) üzenetére


doongoo
addikt

Nálam még mindig hibátlan. Az akksi is beállt a 3+ napra. Leváltotta nálam az eddig használt Galaxy Watch 46-ot

(#102) Benoe77 válasza LLecso (#100) üzenetére


Benoe77
őstag

Nálam második töltésnél tönkrement a töltőkábel, írták, hogy küldjem vissza órástól kábelestől, kapok másikat. Azóta is a cseredarabra várok. (5.-e óta)

(#103) Benoe77 válasza Benoe77 (#102) üzenetére


Benoe77
őstag

Most azt írták, hogy kifogytak, új óra csak október 23 után lesz elérhető, akkor fogják tudni küldeni a cserét. Az még legalább két hét, mire megérkezik.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy lemondom és visszakérem a pénzem.

(#104) doongoo válasza Benoe77 (#103) üzenetére


doongoo
addikt

Jól megsz*vtad ezzel a hülye kábellel...

(#105) Benoe77 válasza Benoe77 (#103) üzenetére


Benoe77
őstag

Mivel nem reagáltak arra a kérésemre, hogy hosszabbítsák meg 30 nappal a pénzvisszafizetési időszakot és a garanciát az elhúzódó szállítás miatt, lemondtam az órát és visszakértem a pénzem. Ezt elfogadták, várom, hogy mikor utalnak. Az óra már úgyis náluk van.

(#106) doongoo válasza Benoe77 (#105) üzenetére


doongoo
addikt

Sajnálom, hogy végül így jártál, de persze megértelek.

(#107) doongoo


doongoo
addikt

Akit esetleg érdekel, [ide] írtam egy 3 hetes tapasztalatot némi összehasonlítással spékelve.

(#108) LLecso válasza doongoo (#107) üzenetére


LLecso
újonc

:R köszönöm most biztosan megvan a befutó számomra

(#109) Benoe77 válasza LLecso (#108) üzenetére


Benoe77
őstag

Majd a töltésnél figyelj, lehetőleg csak notebook vagy pc usb portjáról töltsd az órát...

(#110) addamka válasza doongoo (#107) üzenetére


addamka
őstag

Jól összefoglaltad, én is nyúzom pár hete, nekem eddig 2.5 nap körül bírja, de 100+ értesítésem van munkanapon, bőven oké. 1-2 bug van néha (1x nem kapcsolta ki az FSTN kijelzőt mikor ment az OLED, érdekes látvány :D) , de élhető.

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#111) doongoo válasza addamka (#110) üzenetére


doongoo
addikt

nálam csak egy facer-es letöltött watchface-nél fordult elő egyszer ilyen dupla kijelzős bug. Töröltem a facert, azóta sincs ilyen hibám.

#109Benoe77
én egy hálózati 2,1A ikeas töltőről töltöm és semmi gondom vele. Sajnos te kifogtál egy gyárilag hibás töltőkábelt (most amúgy már elérhető a webshopjukban a töltőkábel külön is, bár ez neked nem vigasz)

[ Szerkesztve ]

(#112) Benoe77 válasza doongoo (#111) üzenetére


Benoe77
őstag

Vigasz lehet, mert nem feltétlenül az órával volt bajom, hanem azzal, hogy a sok utaztatás miatt elesek a minden vásárlót megillető 30 napos pénzvisszafizetéses garanciától.
Így, hogy van töltő remélhetem, ha mégegyszer előfordul ez a hiba, akkor csak a töltőfejet küldik és nem kell az órát visszaküldenem.

Tud valaki aktív kupont, vagy hogy esetleg várható-e kedvezmény? Vajon most már gyorsabban kiszállítják?

(#113) Benoe77 válasza doongoo (#111) üzenetére


Benoe77
őstag

"Sajnos te kifogtál egy gyárilag hibás töltőkábelt"

Valami mégis van a töltőkábelekkel, mert "We are aware of Charging Cradle issue on TicWatch Pro 3 and we already fixed the issue of charging cradle and new one will start shipping in coming weeks."

[link]

(#114) doongoo válasza Benoe77 (#113) üzenetére


doongoo
addikt

Gondolom, valami "szuperül" ellenőrzött körülmények közti gyártásban születtek a kábelek. Szerencsére nekem nincs gondom a gyári csomagban lévővel, de tartaléknak (meg munkahelyre amúgy is kell egy) rendeltem egy plusz töltőt. Már úton van.

(#115) doongoo


doongoo
addikt

Ma érkezett egy új frissítés, elvileg pár hibát orvosol: képernyő szélén fehér csíkok valakinél; váratlan képernyő felvillanások valakinél; fordítási hibák; jobb alváskövetés essential módban - nem is tudtam, hogy ezt is tudja amúgy az óra. Azt hittem, hogy essentialban semmi okos funkció nem megy. A letöltés elég sokáig tartott (kb. 20 perc), de aztán a telepítés már gyorsabb volt sokkal.

(#116) Benoe77 válasza doongoo (#115) üzenetére


Benoe77
őstag

Úgy tűnik jobban ráfeküdtek most a kommunikációra: a hivatalos fórumon reagálnak a felhasználók felvetéseire, megírják milyen frissítések várhatók, fordító, tesztelő önkénteseket keresnek.
Várom, hogy jelenjen meg az új kábel, hogy rányomjak újra a rendelésre. Azt már megtudtam, hogy megkapom olyan áron, amilyen áron legutóbb vettem kuponnal.

(#117) doongoo válasza Benoe77 (#116) üzenetére


doongoo
addikt

de kábel már rendelhető külön, azaz megjelent...

(#118) Benoe77 válasza doongoo (#117) üzenetére


Benoe77
őstag

Rákérdeztem, hogy ez már a javított-e de még nem kaptam választ.

(#119) Stard72


Stard72
tag

Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a gpay elérhető lesz-e órán is, miután hivatalosan megérkezett?

(#120) doongoo válasza Stard72 (#119) üzenetére


doongoo
addikt

Ki tudja. Külföldiek is írják a topikokban, hogy náluk sem negy az órán hivatalosan, holott telefonon hivatalos náluk már régóta a GPay.

(#121) SolymossyBal válasza Stard72 (#119) üzenetére


SolymossyBal
tag

19 óra múlva kiderül.

A G frissíti a gPay appot. Reménykedem, hogy ezzel a hivatalos "órás" fizetést is bevezetik.

Egyelőre az eddig nem működő Revolut kártyámat ma este megette a gPay, illetve telefonon - magyar G kontóval - már választható default NFC payment opciónak a gPay (egyelőre apkmirror-os verzió van fent).

Official announcement link

(#122) doongoo válasza Stard72 (#119) üzenetére


doongoo
addikt

A Google support aktuális infója szerint:

"To use Google Pay on your watch, you need to:
Be in Australia, Canada, France, Germany, Switzerland, Italy, Poland, Russia, Spain, UK, or US."

(#123) Stard72


Stard72
tag

Sziasztok!

Van aki használja kihangosítónak rendszeresen ezt az órát? Nagyon eszi úgy az akkut? Lehet érteni mindkétoldalon rendesen?

Köszi

(#124) doongoo válasza Stard72 (#123) üzenetére


doongoo
addikt

Rendszeresen nem, de tegnap épp felvettem róla egy-két hívást és beszéltem róla. Akksiidőben nem látszott ettől még semmi különös, továbbra is legnagyobb fogyasztás a watch idle, de én azért nem mondanám magam rendszeresen így használónak. A hívás amúgy mindkét oldalon tiszta és érthető volt.

(#125) Fateys


Fateys
tag

Sziasztok. Nem szeretne valaki cserélni egy hibátlan, csak kipróbált, itthoni iponos vásárlásos, garanciás ticwatch pro 3 gps-et ticwatch c2 plusra? Persze ráfizetéssel és az is legyen szép állapotú

Xiaomi Redmi 4X + Mi Band 2

(#128) Nikkelbóha


Nikkelbóha
lelkes újonc

Sziasztok!

Erősen gondolkozom rajta, hogy beújítok egy ilyet. Eddig távol tartottam magamat a Wear OS-es óráktól, mert nem szeretném az órámat is naponta töltögetni... De ez most úgy néz ki, hogy már hozhatja azt az üzemidőt, amit már elviselhetőnek tartok. Mondjuk amit tényleg jónak tartok az az előző Casio-m 3-4 éve volt, de na ha már ez tényleg tudna 3-4 napot, az már istenes lenne. :)
Tud esetleg valaki valami kódot, vagy trükköt, amivel olcsóbban meg lehetne rendelni ezt az órát? :)

(#129) zsola400 válasza Nikkelbóha (#128) üzenetére


zsola400
aktív tag

5% kupon van vagy Ali hivatalos oldalon 330$ de ez már az újabb eSim-es változat. 11.11 voltak nagy akciók akkor 240$ alatt volt a sima Pro 3 GPS.

(#130) Nikkelbóha válasza zsola400 (#129) üzenetére


Nikkelbóha
lelkes újonc

LTE verzióra nincs igazán szükségem, meg gondolom ez az üzemidőt is szépen csökkenti. Karácsonyi akciók nincsenek is? :(
Amúgy mi a helyzet most az órával? Olvasgattam a hivatalos oldalon a fórumot és jó páran írták, hogy a firmware update után voltak gondok rendesen. :/

(#131) lauter


lauter
csendes tag

Sziasztok!
TicWatch 4D/LTE-n próbálom beállítani a Google Pay-t.
Első kőrben a Permanent Proxy-t tettem föl, de az engedélyezés nem sikerül, bár egy leírás szerint a az ADB "Debugging over WI-FI" - futtattam.
Van akinek már sikerült?

Az nem lehet, hogy annyi szív hiába!

(#132) zsola400 válasza lauter (#131) üzenetére


zsola400
aktív tag

Én ez alapján raktam fel [link] az enyém 2020 Pro, de mennie kell neked is. Annyi volt, de ezt írja is a leírás, hogy egyes régebbi órákon pc-n ADB keresztül kell engedélyezni a Permanent Proxy-t. Idáig eljutottam csak időm nem volt tovább csinálni, Gpay-el működő ip címet vadászni, erre is több mód van.

[ Szerkesztve ]

(#133) Joe215


Joe215
aktív tag

Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, pár napja megrezzen az óra hogy üzenetem jött. Alul a kis pötty megjelenik felhúzom és nincs üzenet se email, se sms semmi nem jelenik meg az órán. :F

[ Szerkesztve ]

(#134) Nikkelbóha


Nikkelbóha
lelkes újonc

Nagyon pang ez a topic. Kb. mint a Snapi Wear 4100-as platformmal megjelenő órák... Nem történik semmi az órával? Nincs újdonság, nincs vele semmi probléma?
És tényleg miért van az, hogy kijött a 4100 vagy fél éve és még mindig csak a Ticwatch használja egyetlen órájában, ezen kívül nincs semmi más. :F

(#135) doongoo


doongoo
addikt

Nos, én hamarosan berendelek egy LTE-verziót. Pár nap múlva összejön egy 280€ kedvezménykuponom és így belevágok. Akkor majd tudom tesztelni azt is, hogy az itthoni Telekomos esimmel is megy-e az a megoldás, mint amit találtam rá más fórumban. Ugye hivatalosan csak UK, DE és ES Vodafone Onenumber simmel menne a dolog, de találtak rá már megoldást más szolgáltató kártyájával is használni. Ha nem jön össze, akkor meg megmarad ugyanúgy bluetooth verzióként, ennyiért még úgyis megéri (max a sima GPS verziót eladom jóárasítva)

(#136) zsola400 válasza doongoo (#135) üzenetére


zsola400
aktív tag

Nézd meg Alin is ha gondolod, most 313$, nem nagy különbség.

(#137) doongoo válasza zsola400 (#136) üzenetére


doongoo
addikt

dehogynem nagy különbség; a 280€ az nem a kedvezményes ár lesz, hanem a 360€-ból levont kedvezmény mértéke, azaz a vételár 80€ lesz :))

(#138) zsola400 válasza doongoo (#137) üzenetére


zsola400
aktív tag

Ja értem, ez így nagyon kedvezményes ár érte. Hogy sikerült ennyi kupont összeszedni?

(#139) doongoo válasza zsola400 (#138) üzenetére


doongoo
addikt

a mobvoi oldalon van referral program (ajánlások alapján történt vásárlásokból jön össze kedvezmény nagy része, a kisebb részem meg a weboldal látogatásából és különféle oldalakon beregisztrálásból). Mivel a megjelenéskor rendeltem még az órát és akkor be is regisztráltam, mostanra "érnek be" az akkori ajánlások. magát a programot is csak ajánlani tudom :) [link]

(#140) doongoo válasza doongoo (#135) üzenetére


doongoo
addikt

Ugyanitt privátban lehet érdeklődni egy Ticwatch Pro 3 GPS (nem esimes) verzió iránt, ami az újabbra váltás miatt eladósorba lépett így 5 hónaposan.

(#141) Joe215


Joe215
aktív tag

A héten jelentkezett nálam egy probléma.
Az LCD kijelzőn folyamatosan villog a kis akku jel mintha merülne az óra, pedig az amoled kijelző és a telefonon lévő mobvoi program szerint 80% -on van az óra.
Újra indítás és újra telepítés megvolt nem segített.
Minden ötletre, segítségre kíváncsi vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#142) Joe215 válasza Joe215 (#141) üzenetére


Joe215
aktív tag

Visszaküldtem az órát gariztatni.
A Mobvoi fórumot olvasva sajnos nem egyedi a problémám.

(#143) doongoo válasza Joe215 (#142) üzenetére


doongoo
addikt

kíváncsi leszek a végeredményre. Hová kellett küldened?

(#144) Joe215 válasza doongoo (#143) üzenetére


Joe215
aktív tag

Ipon -tól vettem. Hozzájuk küldtem vissza.
A Mobvoi fórumot olvasva tavaly november óta jelentkezik a probléma.
Sok embernek cserélték garanciába.
Nedvesség bejutással magyarázzák.
Az az érdekes nem úsztam es nem is zuhanyoztam az órával.
Kézmosásnál pedig nem mosom az órát.

(#145) Joe215 válasza doongoo (#143) üzenetére


Joe215
aktív tag

Nos a múlt pénteken rendeződött a garancia.
Elmondásuk szerint a gyártó sem javítani, sem pedig cserélni nem tudja az órát.
Maradt a levásárolható vagy pénz visszafizetés lehetőség.
Utóbbit választottam, vissza is utalták egy nap alatt.

(#146) doongoo válasza Joe215 (#145) üzenetére


doongoo
addikt

Akkor jól zárult a dolog végül

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.