Hirdetés

2019. november 13., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Cifu válasza llax (#9) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Annak már volt egy tesztje az űrben, igaz, valódi műszaki egység nélkül. Idén a mentőrendszert is tesztelték repülés közben, de csak egy makettel, ejtőernyő nélkül. (valamiért nem tudom teljes értékűnek tekinteni az ilyen teszteket)

Szigorúan saját vélemény, de számomra eléggé pénzlehúzás dolog, hogy így tesztelik az Oriont, míg a Kereskedelmi Személyszállító program két résztvevőjénél nincsenek ilyen plusz körök...

Nagy esélyekkel sok minden alakul másként, ha a NASA már az első terveknél tiltakozik a hajtóműves leszállás ellen.

Szvsz az egész "tengerre akarunk visszatérni" dolog egy óriási öntökönlövés. Úgy, hogy az Orion és a Starliner is eredetileg képes lett volna szárazföldre visszatérni, ez egy tiszta agyrém követelmény lett. Mintha akarattal gáncsolná saját magát a NASA...

Akkor talán más mentőrendszer irányába indulnak el, talán az a robbanás is elmarad.

Azért valljuk be, hogy bármilyen rendszerben benne van a hibalehetőség. Adott esetben a sima Draco hajtóművek hajtóanyag-csőhálózata is úgy járhatott volna, mint a C201 SuperDraco rendszere...

Egyelőre olyan tesztek hiányoznak még mindkettőnél, amire továbbra sem lehet valódi menetrendet tervezni...

Ez viszont az a helyzet, amikor Musknak csendben kellene maradnia, és nem belengetni szeptemberben, hogy márpedig 3-4 hónapon belül indulhat a SpX DM-2...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.