egy rendes IG3-at is hozhatnának, a hajdani Nexus nem nevezhető semmilyen formában sem annak...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
GypsFulvus2
őstag
Remélem nem kaszálják el az ELEX folytatását. Nekem nagyon bejött, a hiányosságaival együtt. A Piranha rétegigényeket szolgál ki, a régi vágású single player RPG-ivel. Nagy kár lenne, ha őket is a mainstream-re állítanák át.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
(#3) Fitzgerald
Fitzgerald
veterán
A Gothic 2 óta csak vergődnek, minden játékuk egy játszhatatlan bugtenger. Mármint a Gothic 2 is az volt, de ott még ez bocsánatos bűn volt, viszont az ember feltételezné hogy ennyi idő alatt csak megtanultak kódolni a srácok. Nem feltétlen kell ahhoz a mainstream felé mozdulni, hogy igényes játékot készítsen egy csapat.
[ Szerkesztve ]
batman91
őstag
Szerintem ez elég sok mostani játékra is igaz. Imádtam az első 2 Gothic játékot, de a fenomenális hangulatuk kárpótolt az idióta hibáik ellenére is.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
(#5) GypsFulvus2 válasza Fitzgerald (#3) üzenetére
GypsFulvus2
őstag
Ez igen erős túlzás. Az ELEX 100+ órás végigjátszása során összesen 2 db jelentéktelen grafikai bugba botlottam. Más egyéb nem volt. A Risenek sem voltak bugosabbak a mai átlagnál. Ez a stigma a Gothic 3 óta rajtuk van (ott jogos volt), de főleg olyanok hangoztatják, akik nem játszanak a játékaikkal.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
_drk
őstag
Nem is az, hogy bugos, de grafikán kívül nem fejlődött semmit.
Ugyan az a mozgás, fegyver használat, meg tényleg minden egyes játék mintha ugyan az lenne csak más skin-nel.
Gothic 3 kimaradt, meg a kalózos Risenek se érdekeltek csak az 1-et vittem végig.
Az Elex-et elkezdtem, aztán semmi nem vitt előrébb. Még a sztori se mondott semmit merre menjek.
Emlékszem a G 1-2 is mennyire szenvedős volt az elején. Ügye mind2-ben meg kellett csinálni az összes frakció küldetést. Aztán végigjátszással sikerült is rájönnöm mi mindent hagytam ki mikor másodjára ültem neki.
Pl: vannak tagok akik átvisznek egyik campből a másikba, de ezt sehol nem mondják el, sőt még a ha találkozol a taggal se biztos, hogy eljut odáig a párbeszéd. Ilyen játékot ma már nem lehet csinálni, hogy fogalmad nincs mihez kezdj egy hatalmas világban, ahol ha egy kicsit eltérsz a megadott útról egyből megöl valami.
buccsi
tag
Már nem azért, de ezt a hírt mintha kb 10 éve is olvastam volna....
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
GypsFulvus2
őstag
Ez igaz. A grafika nem mai szinvonal, az arc- és mozgásanimációk kezdetlegesek maradtak, fegyver és tárgyhasználat nem sokat változott a Gothic 3 óta. Ez a kis méret (31 fő) és kis költségvetés következménye.
Ami a másidik bekezdésed illeti; én pontosan azért szeretem ezeket a játékokat amiért te nem. Nem fogja kezed, nem mondja meg mit csinálj, hová menj. Teljesen szabad vagy, de magadnak kell kitapasztalnod mindent, és ha hibázol, a játék keményen büntet. Én gyűlölöm azokat az RPG-ket, ahol a térképen kis jelecske jelzi, hol van az ellenfél "titkos bázisa" , megmondják hová menj, mit csinálj, az ellenfelek hozzád vannak szintezve, a "hardest" fokozat is nevetségesen könnyű, hogy a tizenéves user ne veszítse el a kedvét stb stb. A Pirnaha játékaiban nem fogják a kezed és van bennük kihívás, továbbá a világ megváltozik a cselekedeteid hatására. Valóban megváltozik, és nem csak a végkifejlet színe lesz más... Rétegjátékok ezek, mert manapság erre már alig van igény. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
batman91
őstag
Pontosan ez volt az amiért nekem is tetszik, nem nyomta a képedbe mit kell csinálni. Magadnak kellett rájönni mindenre. Ezek a játékok ma már nem állnák meg a helyüket sajnos, pedig mennyire jók is voltak. Emlékszem még a Gothic 2-ben a legelején kb. minden halálos volt rám nézve, aztán ahogyan táposabb lettem az orkokat is könnyedén elintéztem. Ez adta az embernek a sikerélményt, amikor megtalált, megoldott valamit vagy győztesen került ki egy nagyobb harcból.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%