Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) Stauffenberg válasza k-adi (#19) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Abszolút, én tök szívesen látom a rivalizálást a gyártók/cégcsoportok között, mert a belsőégésű motoroknál a Skyactive-X kivételével semmiféle innováció nincs már csak a sok marhaság, amiről már előre tudod, hogy ez 5-6 éves korában nagyon fog fájni mikor a szervizes elcsukló hangon felolvassa az árajánlatot.

Csak azt nagyon sokan nem veszik figyelembe, hogy a világ legértékesebb autópiaca ma már a kínai, ahol helyi márkákkal kell konkurálni. A kínai autóipar lényegében nem is létezett soha és most irdatlan összegek mennek abba, hogy az elektromos autókra épülő iparukat felhúzzák, olyan mennyiségű kínai gyártású elektromos autó cserél gazdát náluk, ami nyugati fejjel felfogni is nehéz, ezek pedig idővel rá fognak szabadulni az európai és amerikai piacokra, pont mint a telefonjaik.

A Tesla és a hagyományos nyugati/japán autógyárak valójában egy csónakban eveznek. Ezzel ők is teljesen tisztában vannak. Ezért nem szeretem azt a narratívát, hogy a piaci törésvonal a Tesla és a német/japán autógyárak között van. Sokkal inkább Kína és a világ többi része között.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.