Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Stauffenberg


Stauffenberg
nagyúr

Nagyon kéne már a Leaf-nek egy rendes műszaki újragondolás, főleg itt az akkumulátor hűtésére gondolok. Ez a típus a világon legtöbbet eladott elektromos autó és a használatot érintő idegesítő dolgok mellett a hűtés hiánya az akkumulátor gyorsabb fáradását is magával hozza. Ha nem is most, de mondjuk (az előző generációkat is beleértve) a következő 5-10 évben tömegével fognak akkukat kiszerelni a bontók, azokkal meg valamit kezdeni kell. Egy hűtött megoldás az autó élettartamát is növeli.

Btw olyan ez az autó, mint egy Golf vagy Ceed, semmi extra, teljesen autó formája van, beolvad a forgalomba és csak teszi a dolgát, amíg valaki nem szemeli ki magának a típust megvételre, fel sem tűnik mennyi is rohangál már most belőle az utakon. A 350 km tényleges hatótáv pedig szerintem a legtöbb ember számára az a lélektani határ, ahonnan valamit már főautónak is használni lehet. Aki sokat megy pályán és nagyokat utazik, továbbra se vegyen elektromosat, de a nagy többség évi 15e km mellé bőven bevállalhatja, amúgy sem baj ha valaki csak alkalomszerűen pályázik nagyobb távokon, az nem akar egyetlen seggel letolni többet 350 km-nél, hanem megáll egy kávéra-szendvicsre.

Az elektromos forradalmat pedig nem Elon Hantaboy Musk hozza el valójában, hanem a Leaf vagy a Zoé, csak azok csendben teszik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.