Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) hhenry


hhenry
őstag

Nagyon ötletes valóban a kép alapú navigálás pl kanyarodásnál

(#2) Szellem.


Szellem.
nagyúr

Köszi Bog! Jó írás volt. :)

(#3) hhenry válasza Szellem. (#2) üzenetére


hhenry
őstag

Ezt én kifelejtettem valóban nagyon jó a cikk! :C

(#4) hemaka


hemaka
nagyúr

Nem rossz, hogy sok mindent rá lehet tenni, de elég igénytelenül néz ki, hogy csak oda van dobva, azt jól van az

(#5) <Adamsky> válasza hhenry (#1) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

+1 ... szerintem is igénytelen. Az pedig, hogy egy - szinte teljesen - szögletes "műszerfalon" kerek óracsoportot imitálnak ... hááát ... nem tudom. Szerintem a szép, nem ilyen :)

(#6) .Szaki. válasza <Adamsky> (#5) üzenetére


.Szaki.
addikt

Képről tényleg nem szép, de élőben kifejezetten ízléses a belső.

(#7) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Jó lett a cikk. Jó dolog hogy végre a gyártók elkezdik tolni kicsit a geek vonalat is, ez előre viszi ezt a piacot is. Kicsit tényleg fura, hogy az AA és a Carplay feláras, már a 4 éves vitarám is tudja. Érdekes, hogy wifi még nincs az autóban, akkor megoldódna a rendszer/térkép frissítése otthon este a garázsban. (akinek nincs az a tesco/meki parkolóban. :DDD :DDD :DDD )

jó lesz ez kicsit lassabban kerülnek be az autókba az ilyen fejlesztések, de mondjuk megértem az okát, mert egy idősebbnél valami nem működne jól 1-2x már menne is a rendszer lehúzása, meg vezetés közben nem olyan egyszerű egy ilyen rendszert újraindítani... :DDD :DDD :DDD

(#8) <Adamsky> válasza .Szaki. (#6) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Biztos nagyon minőségiek az anyagok, de ez az odaku*rt kínai "widescreen tablet" annyira tájidegen. Olyan érzése van az embernek, hogy csináltak egy (fogjuk rá) szép belsőt, aztán eszükbe jutott, hogy kimaradt a műszerfal. Annyi baj legyen! Fogták, oszt' Epokittel odaragasztottak egy csík kijelzőt. De, hagyjuk is! A cikk nem erről szól, csupán mindig megrökönyödök ezen a megoldáson. :)

(#9) hhenry válasza <Adamsky> (#8) üzenetére


hhenry
őstag

+1

(#10) INGJOKE válasza <Adamsky> (#8) üzenetére


INGJOKE
veterán

Tudod mennyi munka volt ez is? Alul is ki kellet vágni a műanyagot, még jó hogy nem Józsi csinálta a gyárba egy flexel... :D

(#11) .Szaki. válasza <Adamsky> (#8) üzenetére


.Szaki.
addikt

Próbáld ki, mondom egy az egyben ugyanezt gondoltam amit Te is leírtál addig, amíg nem mentem ilyennel. :)

[ Szerkesztve ]

(#12) <Adamsky> válasza INGJOKE (#10) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Ennél már csak egy "szebb" dolog van az E-Class fapad analóg műszeregysége, ami - az előállítás szempontjából - tuti drágább, mint a digitális, de a Mercedes-nél bizonyára úgy gondolták ennyi kis plusz pénzt megérni nekik, hogy a kedves vevőnek egy életre elmenjen a kedve az alapkiviteltől :) Na, jó - most már tényleg - befejeztem a trollkodást :R

(#11) .Szaki.
Igaz, csak kiállításon, de láttam már ilyet élőben. Úgy sem tetszett. Ez van. :)
Nekem inkább az Audi ("tagoltabb megjelenítés", több kijelzővel) megoldása jön be.

(#13) hemaka válasza <Adamsky> (#12) üzenetére


hemaka
nagyúr

Ez micsoda szépség, ez még a két odahányt tabletnél is ocsmányabb.

(#14) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Kár hogy maga az autó nem annyira jó mint ahogy kinéz. Amíg a B osztályt gyártottuk lényegesen jobb volt a kihozatal és kevesebb a hiba. Az új Cla és A osztály egy vicc. De a lényeg hogy menjen a termelés, meg ne álljunk.
Ha kapnánk egy ÁNTSZ ellenőrzést bezárnák az egész kócerájt. Na de nem fogunk, mert nem lehet.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#15) Sinesol


Sinesol
veterán

Pedig a felmérések szerint a Mercedes mára az egyetlen megbizható német prémium, rendre a felsőbb részlegben tanyázik a megbizhatósági teszteken, míg a BMW és az Audi pár éve már bérli az utsó helyeket, akkor azoknál vajon mi lehet.. :D

Bár az alsóbb kategória alapján gondolom elhamarkodott túlságosan messzemenő következtetéseket levonni.

[ Szerkesztve ]

(#16) Squirrel


Squirrel
őstag

Eddig BMW rajongó voltam, de a szervízeiken úgy felbasztam magam (itthon és itt külföldön is), hogy eldöntöttem, megnézem milyen a Mercedes. Az autókkal sok gondom nem volt, nagyon szeretem őket, de minden szervízbe úgy mentem, hogy na, most vajon mivel basznak át, mit csesztek el az autón.

(#17) SzunaP


SzunaP
csendes tag

Nem tudom eldönteni a cikk alapján, hogy mi is az író véleménye; nagyon cool az új belső, csak tele van hibával, de szeretjük, mert Mercedes, vagy nem szeretem, de kaptam érte pénzt hogy szeressem, de nem eleget, vagy eleget de mégis leírom a hibákat.... 😕

Sztem sajnos ebbe az irányba halad a fejlesztés, informatikusok és designerek tervezik az autókat, nem pedig mérnökök, egyre hulladékabb és megbízhatatlanabb technikát kapunk egyre több pénzért.

Nem vagyok a fejlődés ellen, csak az egyensúly felborulása ellen.

Pl. a BMW nek sem a gesztusvezérlésre költeni a milliókat, hanem arra, ne égjenek a kocsijai mint a karácsonyfa... röhej.

(#18) Bog válasza SzunaP (#17) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Nulla pénzt szoktunk kapni a tesztekért. Ez nem az idióta influencer hülyegyerekek világa, ahol minden megjelenésért meg említésért pénz kérnek.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#19) Istvan213 válasza Bog (#18) üzenetére


Istvan213
csendes tag

Ez a sablon szövegetek? Mert pont ezt írjátok mindig, ha valaki a szemetekre veti, hogy ez most egy támogatott cikk volt.

(#20) Istvan213 válasza SzunaP (#17) üzenetére


Istvan213
csendes tag

Szeretni kell, mert ez merszédösz. :D

(#21) Istvan213


Istvan213
csendes tag

Ez a belső nagyon bazárinak tűnik, olyan mint ha a kínai picra készült volna, az csillivilli meg az a rengeteg zongoralakk, és az a tablet is tök vicces. Szóval nem egy prémium érzést kelt az emberben ha ránéz.

(#22) 7Heads Drago válasza Istvan213 (#21) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Élőben közelről jól néz ki. Főleg az AMG.
Csak anno pl a B osztálynál lényegesen kisebb hibákkal már darálták le a kasznit, vagy dobták az alkatrészt. Manapság csak a db szám az érdekes. Fényezési hibákhoz jó a javító filc is. :)
És ezt olyanok mondják akik a kezdetektől ott vannak. Én csak 3,5 éve nyomom az össze-szereldében.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#23) INGJOKE válasza 7Heads Drago (#22) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nah pont ezért vettem suzukit... :D :D :D

nah jó nem arra volt pénzem, azaz vehetem volna mercit is, csak nem vagyok hülye hosszútávon gondolkoztam és megérte... :D

(#24) 7Heads Drago válasza INGJOKE (#23) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Amúgy meg a Suzukinál is meg az Audinál is: volt már nem egy kolléga aki ott is dolgozott és ők azt állítják hogy sokkal nagyobb a precizitás és a higénia mindkét cégnél. Persze ez nem azonos a minőséggel.
Az Audinál meg még a fizu is lényegesen jobb, mint a Mercinél.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#25) Bog válasza Istvan213 (#19) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ez az igazság. Kár, ha szerinted ez sablonos.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#26) troviko


troviko
senior tag

Szerintem döbbenetesen ronda. Lehet, hogy jó, de ronda.
A Merci annyira elveszítette az identitását az elmúlt 15-20 évben, hogy 10-ből 9-szer, ha Mercit látok, sírni támad kedvem. Persze azért van pár jól eltalált darab, de erősen kisebbség, a klasszikus C,E,S-t nagyon elrontották. (IMHO).

[ Szerkesztve ]

https://www.oldtech.hu/

(#27) SzunaP válasza troviko (#26) üzenetére


SzunaP
csendes tag

Abszolut egyetértek. Bár az előző szériákban még volt elegancia.

Most ahogy hirtelen ránéztem a cikkek sorozatára és megláttam a fotót a műszerfalról elsőre nem is a csillagos kormányt vettem észre, hanem azt hittem valami gőzmozdonyt ábrázol a kép... 😁 (a gyermekkori tudatalatti)

[ Szerkesztve ]

(#28) 7Heads Drago válasza SzunaP (#27) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Változik a trend. Mindig nem tetszhet minden. A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív... Kinek mi.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#29) bagkri01 válasza <Adamsky> (#8) üzenetére


bagkri01
őstag

Ez a legkisebb merci, tehát itt kellet a "legigénytelenebbül" megoldani. A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve. Mondjuk ilyen módon tőlem távol áll a digitális világ, ha rajtam múlna jó kis sportos csőműszerek lennének minden autóban. Valamint számomra még paradoxon, hogy a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#30) <Adamsky> válasza bagkri01 (#29) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve."
Sajnos a "csík tablet" ott is "csík tablet". Esetleg a két darab (mert azt hiszem kettőből áll) jobban össze van dolgozva.

" ... a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz."
+1
Ezt nagyon adom. Vannak olyan rendszerek, amiről a tesztelők is (pedig ő kezük között nem egy-két autó fordul meg) azt írják, hogy - menet közben - életveszélyes a használatuk. Erre már rég kellett volna hozni valamilyen szabályt vagy szabványt ... mármint, hogy milyen funkciónak kell, hogy legyen dedikált ill. fizikai gombja.

OFF-OFF:
Ha már szabály.... amit végképp nem értek, hogy hogyan engedhették ezeket a nappali menetfényeket úgy forgalomba, hogy hátul nem világít semmi. Nem egyszer találkoztam már - szürkületben, esőben - ilyen láthatatlan autókkal. Minden autón bekapcsolva a lámpa a hülyéje meg minden világítás nélkül ...
Mikor megelőztem látom, hogy a nappali menetfény (amire tudtommal megint nincs szabály, hogy milyen erősnek kellene lennie) világít neki előre (és az neki valószínű elég, ill. a többi autóst ő látja). Az eszében sem jut, hogy őt nem vagy nem nagyon látják a többiek.

(#28) 7Heads Drago
"A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív..."
Ezek az autók már nem igazán ide készülnek (ld. az új BMW-ket az ormótlan vesékkel), hanem Kínának ...

[ Szerkesztve ]

(#31) bagkri01 válasza <Adamsky> (#30) üzenetére


bagkri01
őstag

A nappali menetfényt én is utálom. A jó ember bekapcsolja a fényszórót automata állásba és a sofőr hozzá sem ér egy jó darabig és az elektronikának a szürkület meg még elég világos ahhoz, hogy ne kapcsoljon tompítottat. Csak ahogy írtad akkor hátul nem világít semmi.
Ezek az autók tényleg Kínának és Oroszországnak készülnek, ott meg szeretik a giccset. Gondoljunk csak a bmw-k kristály váltógombjára....hát elég ocsmány.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#32) Narancskoma


Narancskoma
tag

A napokban pont bosszankodtam valakinek, hogy már nem fejlődik semmit a kocsik feldélzeti rendszere, és nincs is értelme, legyen mindenhol android / apple készülékkel használható kijelző. De ez kifejezetten tetszik!

(#33) <Adamsky> válasza Narancskoma (#32) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

El is olvastad a cikket, vagy csak a képeket nézted meg?
Mi ebben a jó?
- a navinak - hang alapon - képtelenség megadni az úti célt
- Android Auto és Apple CarPlay feláras ...
- érdemes elolvasni a gyári navi. tudásáról szóló részt (kis túlzással használhatatlan)

Idéznék a tesztből:
"... elvileg akad streaming szolgáltatás, ám ez itthon nem működik."
"... vannak egyébként a különböző alkalmazások (hotelkereső, étteremkereső, böngésző), ám ezek annak ellenére itthon halott funkciók, hogy amúgy az autóban van 4G-s SIM ... "
Igaz, ezek nem az autó hibái, de na. Magyarázd ezt meg az utcáról betévedő vevőnek, aki mindezt játszi könnyedséggel intézi a szifonjáról.

(#34) hhenry válasza <Adamsky> (#33) üzenetére


hhenry
őstag

+1

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.