Bekapcsoltam BF5 alatt a d12 tragikus volt, az egy dolog hogy akadozott de hogy 40 alá benézett az FPS míg D11 alatt 80 alá nem megy na az röhejes volt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Videokártyák » [Re:] A memóriamenedzsment miatt köhög a Frostbite DirectX 12 módjaHozzászólások
Dtomka
veterán
Ezek szerint ebben a BF ben sem ajánlatos dx12 ben játszani a játékot
Pár hónapja még reméltem, hogy na majd az V ben...
Van vizuális hozadéka a DX11 vs 12 témának?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Crytek
veterán
Vicces amikor külön erre a célra létrehozott group szarra se képes....
Next PC Upgrade: 2022
(#5) ->Raizen<-
->Raizen<-
veterán
Shadow of the tomb raiderben vega 64 et előzi dx12 ben is a gtx 1080 na ott szépen eltalálták és nem kevés plusz fps növekedést hoz ha mást semmit.
berVi
senior tag
tehat eddig sem sikerult megoldani, es a jovoben is ugy "oldjak" meg, hogy mas munkajat hasznaljak hozza
Azt nem értem, hogy így meg minek hagyják benne a játékba? Kipróbáltam én is a 12-őt, használhatatlan.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
nyakdam
aktív tag
Az teljesen más motor. A BF4 mantle-val nagyon sok teljesítményt hozott, a bf1 nálam fps csökkenés mellett akadozott, a mostani bf5 béta meg teljesen szaggatott Dx12 alatt. Persze a dx11 sem rózsás(bf1-ből még ki lehetett csiholni átlag 50-60-at), de azt hittem itt javítanak a DX12-ön, mert ahol működik, ott a gyengébb procival is lehet játszani.
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a DirectX Raytracing DX12-t követel minimum.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
DEXTERke
tag
Meg új windows-t, meg új videókártyát.
(Ja benéztem, azt hittem RTX-ről van szó
[ Szerkesztve ]
nyakdam
aktív tag
És mi ertelme, ha szagat. Az FPS mutató hiába mutat 60-at, ha akad a kép az nem jó max a statisztikában jól mutat.
Abu85
HÁZIGAZDA
Mire kiderül, hogy nem használható a fícsőr, addigra már megvetted a hardvert. Azért ez fontos szempont.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Erre gondoltam én is. De ha alapból szar a DX12, és ráadásul még brutális számítási igénye is van a Raytracing-nek, akkor meg hatványozottan hülyeség nem?
(#12) Abu85 Ja hát végül is igaz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
snecy20
veterán
Nem véletlen hogy a játszhatóság határán lesz még 2080Ti-vel is.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Tyrel
őstag
Azt hiszitek Abu ezzel a hozzászólásával viccel, pedig nem... nVidiának konkrétan ez az üzletpolitikája.
Turenkarn
Én nem hiszem, hogy viccel. Sajnos ez a szomorú valóság. Ez rá lesz erőltetve a PC-s gamer piacra.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom valamennyire azért foltozzák, de annyira mélyen lehet a baj gyökere, hogy ultimate megoldás a komolyabb fejlesztés a háttérben. De ez sok idő, pénz, illetve humánerőforrás. Azt is figyelembe kell venni, hogy ha erre áldoznak, akkor máshonnan veszik el a pénzt és az embert. Bármennyire is egyszerűnek tűnik, azért maga a gond egy olyan piacot érint, ahol van lehetőség másik API-t használni, tehát alig lesz olyan felhasználó, aki a DX12-höz köti magát. Így pedig eléggé megkérdőjelezhető egy rakás pénzt, időt és energiát arra fordítani, hogy ezt a problémát megoldják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Egyébként a következő gen konzolokra lesz Raytracing?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Abu85
HÁZIGAZDA
arn
félisten
hat ennyit a kezdeti - a fejlesztok kerik, hogy alacsonyabb szintu apit kapjanak - dumarol, nagyon kihasznaljak igy 3 ev tavlatabol. mar annak is orulni kell, ha nem lassabb, pedig nem errol volt szo. konkretan egyelore mi az elonye?
jobban nez ki?
gyorsabb?
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Z_A_P
addikt
->Raizen<-
veterán
rendesen belassul a gtx 970 dx12 alatt.
X Factor
addikt
VEGA 64-em van. Mind a bf1-ben mind a mostani open beta ban dx11-et kellett használnom, mert dx12-ben a fentebb irtak miatt jelen volt folyamatosan egyfajta microlag.
Ha VEGA-n ennyire észlelhető, bele se merk gondolni h. máshol mit produkál. Egyébként meg annyira nem számÍt mert dx11-ben is tökéletes.
Make things work
arn
félisten
Nezz meg meg par masikat is raadasul attol fugg milyen kartyad van.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Abu85
HÁZIGAZDA
Használj HBCC szegmenst a driverben. Lehetőleg úgy 16 GB-hoz közeli értékkel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Cyberboy42
senior tag
ejj de ostorztatnám az EA-t, illetve azon belül a döntéshozókat, befektetőket... "tegyünk ray-trackinget a játékba... de főnök, ahhoz dx12 kell az meg akad!... egye fene, majd csak kikapcsolják, eladni jó lessz az"
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
Cs1csó
félisten
A FIFA 18-ban is van DX12-es mód de nem érzem jobbnak sem rosszabbnak. Úgyhogy maradtam a jól bevált DX11-nél. Mondjuk a FIFA nem egy gépigényes játék és viszonylag erős gépem van úgyhogy nálam esélye sem volt előjönni bármilyen Frostbite DX12-es hibának.
->Raizen<-
Nekem is 970-em van, amúgy nem a 9xx sorozatra találták ki a DX12 annyit kalapáltak rajta hogy EZEN a sorozaton MÁR futnak/futhatnak a DX12-es játékok. A 10xx-es sorozat amit már erre jobban belőttek és a 20xx-as valószínűleg erre is rá tud kontrázni.
[ Szerkesztve ]
Segal
veterán
Abu amugy akar viragnyelven vagy ha lehet rola beszelni akkor hivatalosan de kaptatok mar rtx kartyat? Lesz jovoheten teszt? Rtx kepessegek mivel lesznek tesztelve ha nincs hozza jatek?
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Looserke
őstag
Az új csoda RTX-ek akkor hogy fognak muzsikálni a Battlefield V-ben, ha a ray tracing csak DX12-ben működik?
[ Szerkesztve ]
Cs1csó
félisten
Pár kulcsfontosságú szintetikus és pár játéktesztre én is kíváncsi vagyok igazság szerint ha csak a szokásos 20%-al JOBB és 20%-al drágább és 20%-al kevesebbet fogyaszt hármas lesz akkor ezt is a hajukra kenhetik.
Számomra 40-50%-os teljesítmény javulás lenne az amire felkapná a fejem az az alatti csak átlagos iparos munkának tartom.
Abu85
HÁZIGAZDA
Folyamatban van. Sok idő van még az NDA lejártáig, reméljük megjönnek a cuccok, és lesz teszt.
DXR sehogy sem lesz tesztelve. A Windows 10 októberi frissítése kell, hogy a runtime egyáltalán meglegyen hozzá. Anélkül nem működik, még akkor sem, ha mondjuk egy játék szállítaná a kódot.
(#32) smc: Egy ideje fix a dátum. Majdnem 20, ha érted mire gondolok. De őszintén szóval akkora kavarás van a háttérben a dátumról, hogy mindenki mást mond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nektek van fix dátum vagy az is mindig változik?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Segal
veterán
20an meg is vehetitek nem kell varni az nvidiara
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
core i7
addikt
980/ 980Ti is lassul tőle? Erről valahol valami adat?
arn
félisten
ugyanaz az architektura.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Duck663
őstag
Hát ezzel a játékkal azért nem csak a memóriamenedzsment a gond. Jól néz ki, helyenként, de helyenként ronda (Ultrán is) a hó, a kavicshegy, ahogy kinéz. Sniperkedésnél pedig elég közelről látszik. Valahogy azt érzem, hogy a BF1 jobban egyben volt, ez még korai szakaszban van, sőt ez még novemberben is ott lesz. Tré az AA nem tudom másnál hogy van, de ilyen utánhúzásszerűség jelenik meg pedig 50 képkocka vagy felette vagyok. a hópelyhek is furán viselkednek, a falevelek már jobbak, de ott is megjelenik az utánhúzás, ami szerintem az AA miatt van. off állás meg hát nincs.
A játék meg pfff, mindenki rohangászik össze-vissza, a saját csapattársad ott hagy megdögleni, simán átlép felettem.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Nincs benyomva motionblur?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Duck663
őstag
Az az amit először kikapcsolok az összes játékban. Itt 0%-on van. Ki nem állom ha elmosódnak a dolgok. Az AA-kól is mindig megkeresem azt ami a legélesebb képet adja, ha kell akkor inkább kikapcsolom. Az elmosódottságot nagyon gyűlölöm.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
X Factor
addikt
Alapból úgy használom, mióta eléhető az opció.
BF1-ben zavart anno, ezaz egész shuttering jelenség, nem értettem, aztán rákerestem és irták h. használjak dx11-et, utána sima lett, mélyebben nem foglalkoztam vele.
Érdekes egyébként mert az r9 fury-mal a bf4 mantle API esetén nálam szépen ment.
Make things work
Cs1csó
félisten
+1 a Motion Blur a legorsszabb azt ismerem, le tudnád nekem írni, hogy pontosan mely néven futnak - ezen kívül - amit érdemes kikapcsolni, nem vagyok nagyon képben ezekkel az elnevezésekkel.
[ Szerkesztve ]
core i7
addikt
akkor maxwell ilyen gyenge ebben
Duck663
őstag
Változó, pl.: DiRT, GRID játékokban a Post-Process-t vagy Shader Detail-t kell low-ra levenni, hogy eltűnjön a blur, valami hasonlót kell keresni. Az FXAA-t, SMAA-t, CMAA szoktam még kikapcsolni, ahol elbírja ott adok neki VSR-t. A Division esetében használok AA-t, de maxra tolom az élesítést ahogy a Rainbow Six Siege esetében is, kicsit így is látszik az elmosás, de mindkettő AA nélkül nagyon csúnya. A VSR-t meg nem bírják el maxon.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Cs1csó
félisten
Köszönöm ezeket megjegyzem és majd kipróbálom, vagy egy két olyan játék - most nem játszok olyannal - ami elképesztően blur-os az egész játék olyan mint abban a hülye vámpíros filmben a vámpírok mikor fény éri a bőrüket iszonyat csillogás elmosódás minden borzasztó.
->Raizen<-
veterán
Egyes jateknak jol all a blur pl alan wake ban. Egesz jol megy 4k ban 970 el.
Abu ne nevettesd ki magad , hogy ezért erőltetik a Dx 12-őt .Nvidia miatt? eddig meg az volt a mantra, hogy BF5 alatt dx 12 ben üti az 1080TI-t a Vega.felelős újságírás. Amikor valamit a kijövetele előtt a szarrá húzunk, mindenféle teszt nélkül.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi köze a DirectX Raytracingnek az NVIDIA-hoz?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
hát miről beszélsz milyen hardver van/ még RT játékokhoz a piacon?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik, amelyik támogatja a shader modell 6.0-t. Gyakorlatilag a Gen7.5/8 és a Fermi architektúrát kivéve az összes DX12-es GPU.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
és azt veszed meg most RT hez?
"Mire kiderül, hogy nem használható a fícsőr, addigra már megvetted a hardvert."
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt veszed, ami tetszik, vagy amit akarsz. A DXR technikai igénye gyakorlatilag kimerül abban, hogy a runtime elérhető legyen az OS-en, illetve a meghajtó fordítója képes legyen értelmezni a DXIL kódot. A Kepler-től kezdve a Gen9-en át a GCN-ig bármi megfelel ennek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care