Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Visszatérve az eredeti témára, remélem sokkal nagyobb hangsúlyt helyeznek az ergonómiára, UI, UX dizájnra, akár az automatás, akár a netes, vagy mobilos felületről van szó. Gyors, egyszerű jegyvásárlásra van szükség, nem arra hogy ikszeld be ha elfogadod a használati feltételeket.

Azt sem értem, hogy minek kell névhez rendelni egy egyszerű vonatjegyet. A pénztárban sem kérnek személyi igazolványt vásárláskor. Csak annyi információt, adatot kérjenek, ami abszolút esszenciális. Azzal hogy járathoz rendelik a jegyet, meg rövid a lejárati idő, csak maguknak, meg az utazóknak okoztak gondot.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.