Ami hihetetlen:
- csöpögött a hűtővíz és tömítőt öntenek bele mehetne bele egy kis Technokol is, hamár...
- ha csöpög a hűtő megnézem hogy hol, és ott szorítok/cserélek alkatrészt.
Ezután két szemszögből közelíteném meg a sztorit:
1.a szervizes a hülye
2.a tulaj a hülye hozzánemértő
1. Melegedő motornál azért nem egy atomfizika, hogy rájöjjünk mi a hiba. 3x kicserélni a (feltehetőleg) bimetál termosztátot nem semmi. Rosszul beszerelni gyakorlatilag képtelenség (kb mintha a noti tápcsatit a jackdugóba tuszkolnák), és itt egy szakszervízről beszélünk. 3x. És ezután se jó. Gondolom a tesztkör+ megmérik a hűtő hőmérsékletét már magfizika (ebből egyértelmű, hogy a termosztát a hibás, a dugulást leszámítva).
2. 3x fizetni, majd még további ügyködésekért is (garanciális szakszervíz) egy továbbra is fennálló hibáért, na az se semmi. És erre várni 4 HETet
Konklúzió:
1 - hülye a szervizes / gyanítom, hogy ki sem cserélte, csak számlázott
2 - hozzá nem értő tulajnak is furcsa kellene legyen 3x fizetni valamiért, reméljük a pénzt azért visszakértétek (nyugodtan lehet perelni).
A poszt végi kérdések helytállóak