jújdejó lesz...
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Majd kiderül miután kipróbáltam, addig tőlem egy árva petákot sem látnak.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
Tőlem utána sem
Jó ötlet, meg tényleg itt a fjúcsör, de majd..
Hurrá. Van bárki aki ebben 1 percig is kételkedett?
Tudnám linkelni a gyíkarcokat.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
a laggal ELMÉLETILEG nem szabadna hogy különösebb probléma legyen kiindulva abból hogy 30fps -el dolgozik a feldolgozás... az meg már elég gyors ahoz hogy relative hirtelen mozdulatokat/ugrásokat is kellően gyorsan kövessen...
másrészről viszont a lag problémáját talán ez a kis CS:Source -s videó szemlélteti a legjobban: [link]... nyilván a rendszer megpróbálja az érzékelőtől kapott infót kisimítani így mindig 1 frame hátrányban lesz a képernyőn látott modell mint a valóság... hogy egyszerűen fogalmazzak
Nekik volt legalább pár jó hetük életükben
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Pedig ez a jövő.
Thanos was right.
Nekem meg most sem, igaz?
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Ki gondolta ezt másképp?
az ülő ember nem ember? vagy miért ne látná?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Én úgy vagyok vele, ha működőképes lesz, akkor később úgyis olcsóbb lesz, vagy többet fog tudni, vagy bármi. Esetleg kipróbálom valahol, de még nem látom értelmét a megvételének.
A reklámfilmben is csomó ülő ember van, csodálkozom, hogy valakinek egyáltalán felmerült a kérdés.
Ha belegondolsz, hogy mennyi pénzt költöttek erre, kizárt dolog, hogy a végleges verzió ne tudjon ilyeneket.
Van egy pici ilyen "fikázzuk a szexboxot mert az menő" feelingem a neten.
ezek szerint szarás közben is tudok majd játszani?
jipppííí
hát szarásszimulátort nehéz lenne állva játszani
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Kimarad belőle az is, nehogy már magadra vedd
"Nekik is volt legalább pár jó hetük életükben "
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Naccerű videó kár hogy kurvára semmi köze a dologhoz.
Égő szöveg a flém vázon
de van... nagyon is sok... a videó azt szemlélteti hogy a szerverrel szinkronizált hitbox hol van... és hogy ehez képest a játék által "kisimított" skin hol mozog...
ugyan ez van kinect -nél is... csinálja a feldolgozást 30fps -el... és ezt a gép megpróbálja kisimítani hogy ne remegjen meg pattogjon meg ugráljon a karakter attol hogy 1:1 -ben átvisszük a mozgást a karakterre (nyilván lehetnek kisebb mérési hibák amiket ez a kis utófeldolgozás szépen elfed, másrészről pedig legalább annyit kell rajta pluszban dolgozni hogy a játék 60fps -éhez legyen igazítva a mozgás)...
[ Szerkesztve ]
Kb annyira sok köze van a dologhoz, mint amennyire semennyi. Ráfoghatod hogy Server-Kliens-Hitbox késések mint Xbox-Emberek-Hitbox, de amint ahogy kezdtem, semmi köze hozzá, és van is, ez ilyen tipikus belemagyarázás.
ui: nah ezt jól megaszontam
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
uhh hát ezt nem hiszem el
szemléltetésként linkeltem a videót és nem azért mert technológiailag sok köze volna hozzá... amúgymeg ha letakarjuk a képről hogy most a hitbox helyzetét egy szerverről kapja vagy a kinect -től, akkor onnantól kezdve a műveletek egészen pontosan ugyan azok... tökmindegy hogy egy szervertől kapja meg a 30fps -es állapotképeket vagy a kinect -től... postprocessingre van szükség ami by design laggot eredményez viszont legalább nem remegnek a karakterek... ennyi...
Most éppen aszondogatták valahol, hogy a lag 100ms körül van. Ez mondjuk kétlem, hogy a Kinect használatából kiindulva bármilyen körülmény esetén problémát tudna okozni.
Sectumsempra - For Enemies
A 100ms az elég jó igaz? Nekem Bad Company 2 -ben ilyen 150 körül szokott lenni, és teljesen jól elvagyok vele.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
0,1 mp. Szerintem az elég vállalható, legalábbis sem vadászpilóta, sem F1 pilóta nem vagyok
Sectumsempra - For Enemies
150? CounterStrikeSourece-ban 10-15 szokott lenni kb, de a legtöbb szerver 100 felett már kikkel. Ott pl 150-es ping a biztos halál.
De azért szerintem ha generál mondjuk 0.1 mp késést a Kinect, meg ugyanennyit a játék, akkor azért 0.2 mp már észrevehető ha komoly játékról van szó. Mondjuk tigris simogatáshoz biztosan elég
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Hehe, nekem mobilnettel amúgy is konstans 85 a pingem
Sectumsempra - For Enemies
A következő hír:
Fekvő helyzetben is használható a Kinect
https://vertigostore.eu
Lobbiban ír ki annyit. Akkor ez valszeg nem valós.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Nem, a következő magasröptű hír az lesz, hogy a Kinect látja a sötét szobában a néger gyereket és a mulatt barátnőjét. Akár fekve is
Sectumsempra - For Enemies
Chuck Norrisnak PS3-on is használható a Kinect.