Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
valakky
aktív tag
Nagyon leegyszerűsítve ugye az IEEE 802.11 (alias Wi-Fi) szabvány úgy működik, hogy az adott csatornán lévő eszköz próbál kommunikálni egy adatcsomagot, miközben minden másik szereplő figyel, hogy azt a csomagot neki szánták-e. . Emiatt viszont előfordul ugyebár, hogy egyszerre többen is szeretnének adni, ami ilyenkor nem teljesül, és aki hoppon marad, az vár pár (tíz)ezred másodpercet, és újra próbálkozik. Na most a panelekben sokszor már az 5Ghz-es csatornák is eléggé telítve vannak, és ha aktívan használják őket (mondjuk este felé), akkor bizony nincs "szerencsésebb" eset, mindenki nyűglődik.
ez tényleg nagyon leegyszerűsített, annyira, hogy már a létrehozott, jelszóval védett, önálló hálózati kapcsolat is teljesen kimaradt a szerencsétlen képletből. főleg ugye 5 ghz-en, ami mondjuk elég rövid távon terjed, és max 4 sávon zavarhat be igazán (4 szomszéd). tényleg nagy szakértőnek kell lennie valakinek, hogy egy tömbházban ne tudjon egy stabil és aránylag jó ping-el rendelkező hálózatot létrehoznia egy olyan rendszerből amit direkt erre találtak ki.
-
valakky
aktív tag
szerintem a szolgáltatásokra gondolt.
bár igazából talán a Threat Prevention aminek az asuson nincs teljesen pontos megfelelője, de a AiProtection azért nagyon hasonló.