Reszben egyetertek - de sztem kicsit tulbecsled a tulajdonlos dolgot.
Raadasul a torvenyi szabalyozas kezeben vannak a jovobeli tulajdonosok - pl. egy bizonyos szint folott kitilthatjak adott korzetekbol a human soforoket.
Szerintem te becsülöd alá a birtoklási igényt. Mióta létezik taxi megtehetné a törvényi szabályozás, hogy kitiltja a nemtaxikat ahonnan csak akarja mégsem teszi.
Valami csodavaárást érzek én ebben a dologban, azt hiszitek, hogy majd az aki beruház millió$-okat egy önvezető, mai személyautók mennyiségéhez mérhető nagyságú taxiflottába az majd nem akar sokat keresni hanem jó olcsóért adja a szolgáltatást, hogy nektek jó legyen.
@zannza
(újonc)
Másrészről a kölcsönzős modell sokkal könnyebbé fogja tenni a tömegközlekedéssel való kombinációt is. Most max P+R-ben lehet gondolkodni, de ezzel modellel könnyen működik az, hogy pl bemész autóval a metróig/vonatig, átmetrózol a város másik felére/átvonatozol a másik városba, majd folytatod tovább autóval.
És ez a "bérautó-átszállás/tömegközlekedés-bérautó-átszállás/tömegközlekedés..." szerinted valódi alternatívája annak, hogy beülsz az autódba otthon és kiszállsz belőle a célnál?
[ Szerkesztve ]