Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) #16939776 válasza Abu85 (#32) üzenetére


#16939776
törölt tag

Igazi GPU limitnél szerintem mindenképpen shit lesz a végeredmény microlagzás miatt, de ha a GPU időzik a jelenettel 1ms-ot, míg a CPU 2x,3x annyit, akkor parancslista nélkül is használható lesz. Az ilyen CPU limit/ mesterséges FPS limit ebben az esetben nem okozhat problémát szerintem.
A chill fix FPS beállítása után, honnan tudja előre, hogy mennyi ideig fogja a GPU renderelni adott scence-t, mennyit kell késleltetni a driver-t elhagyó adaton, hogy a teljes CPU+Delay+GPU render idő fix legyen, ugye itt sincs a GPU után frame buffer(?) miatt plusz késleltetés?

Amikor még én fiatal voltam ATI-n nem volt igazi, működő frame buffer a GPU után, Nv még 0 pre rendered frame beállítás esetén is jóval legalább 2x többet késett a képpel ugyan akkora FPS-nél, de fordulásnál sokkal simább volt az első két sorban leírt esetben vizsgálva. Most AMD milyen frame buffert használ, ha használ?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.