Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) ldave válasza sad_Vamp (#9) üzenetére


ldave
félisten

Szóval játszottál a 8. és a 13. résszel. Tudod mi a közös ezekben? Hogy brutálisan lineáris mindkettő. Ahogy a 7. és a 9. rész is az volt. És tudod miért kapta a XIII a legtöbb kritikát? Pontosan ezért, mert hogy lineáris, lényegében egy folyosón mész előre a játék 80%-ában. Annyi, hogy ez 3D-ben sokkal jobban érvényesül, mint negatív tartalom, mint a PS1-es részek előre renderelt hátterein. Ezek után a Square úgy döntött, hogy a VII Remake esetében próbál ettől elszakadni és nagyobb bejárható terepet adni a játékosoknak. Szóval egy helyszín, amit eddig egy nézetből láthattunk abból hírtelen egy teljes 3D-s világot kell csinálni. És helyszínekben nem szűköldködik az FF VII, rengeteg különböző helyen játszódik a történet. Ez viszont hatalmas meló és bármennyire is szeretné az ember egyben kézhez kapni az egészet és bár nem védeni akarom a céget, hisz a saját hülyeségük miatt tartanak ott, ahol, azonban sajnos a Square a FF XV elképesztően hosszú fejlesztési ideje és a XIV MMO bukásának ráncba szedése miatt nincs abban a helyzetben, hogy újra 5-6 évig űljön egy játékon.

A Slime draws near! Command?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.