Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) dajkopali válasza floatr (#10) üzenetére


dajkopali
addikt

azt hiszem, senki nem tudja ma még a megoldást, új platformok, új technológiák, amik új üzleti modelleket követelnek, és ebben a fázisban vagyunk
valószínűleg az előfizetési modell egy modernizált változata húzná ki a médiát ebből - de ennek még jeleit sem látjuk, vagy alig
a reklámra alapuló ingyenesség fasza, de kötöttségekkel jár - ha egy online lap egy határozott célt akar követni, akkor nem függhet a reklámbevételektől, mert az köti
ahogy ez a print lapoknál is működött: van egy tulajdonos, befektető, aki adott céllal támogatja a lapot, és akkor az a lap olyan, az olvasó meg eldönti, hogy kiad-e kétezer forintot egy havilapért
ha kell másik lap, másik befektetővel, más elvárásokkal, az olyan lesz, más olvasótábort fog megcélozni - rendben is van
a sajtószabadság nem objektivitást jelent, hanem azt, hogy olyan környezet legyen, ahol mindenki megszólalhat, az olvasók szabadon választanak, hogy mit, miért és kit olvasnak

[ Szerkesztve ]

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.