Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Tetsuo válasza Sinesol (#50) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

És lehetne venni hozzá egyéb extrákat felnőttfilmekhez. :DD

(#52) opr válasza Sinesol (#50) üzenetére


opr
veterán

Autos jatekokon sokat dobna, az biztos. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#53) toronyhaz válasza Raysen623 (#40) üzenetére


toronyhaz
aktív tag

Igen amúgy nem mindegy melyik tájolási mód az alapértelmezett. A fekvőt preferálom én is a PS4-nél. De ugye opcionálisan lehet állítva használni. Azt azoknak tudom elképzelni akik szobrokat is gyűjtenek és a feng-shui miatt jobban mutat állítva a konzol. ;]

(#54) Raysen623 válasza toronyhaz (#53) üzenetére


Raysen623
addikt

Én helyhiány miatt vettem talpat korábban, de most fogom újra elfektetni a drágát. :DDD

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#55) waccamár válasza toronyhaz (#53) üzenetére


waccamár
senior tag

pedig a nick-ed alapján azt gondoltam volna, hogy állítva jobban szereted a konzolt :P

Btw, nálam nem a feng-shui miatt van állítva, hanem mert így fér el :D

(#56) Callisto válasza opr (#43) üzenetére


Callisto
őstag

A haptikus az nem a rezgés. A tavaszon ellenállása változtatható programozottan.

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

(#57) Tetsuo válasza Callisto (#56) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

Vajon hogy hangozhat ez a mondat fogalmazásgátló nélkül? :C

(#58) opr válasza Callisto (#56) üzenetére


opr
veterán

Hogy... Mi? :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#59) bLaCkDoGoNe válasza opr (#58) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

"A ravaszok ellenállása változtatható programozottan."