Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Rabbitf_24


Rabbitf_24
őstag

Remélem jó lesz, már várjuk... :DDD

(#2) davidsonic


davidsonic
csendes tag

Ekkora baromságot!!! Ezek hatalmas peasant-ok!!! Hát így hogy a k...a viharba lehet élvezni??? Mondom én, hogy olyan lesz mint a ME2 (ME1-hez viszonyítva) ---> lecsupaszított akármi

(#3) #08052480


#08052480
törölt tag

Azaz kiveszik belőle azt amiért inkább pc-n játszottam az első résszel. Ha így haladunk soha az életben nem fogom többet fejleszteni...

(#4) N3ST1C


N3ST1C
tag

Szánalmas ez az elv hogy mindent a konzolosoknak semmit a pc-eknek :(

(#5) Alexios


Alexios
veterán

Tulajdonképpen miért is fájt a konzolosoknak hogy volt egy beépített szerkesztő?

(#6) Morden24


Morden24
nagyúr

Most lehet, hogy követ kapok, de én PC-n játszottam a DAO-val, és izometrikusba szinte sosem raktam a nézetet, pedig 4x tekertem már végig.
Egyszerűen nem adja magát. Tactics oldalon beállítom a dolgokat, amivel szöszölök is eleget, aztán megy a bansai.

(#5) adam014: Ki mondta, hogy fájt? Azt mondják, hogy a kutyát nem érdekelte, ezért ők nem költenek pénzt rá. Ennyi.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#7) #51736960


#51736960
törölt tag

pont a héten mondtam a páromnak, hogy húzzuk össze a nadrágszíjat, kell egy új vga mert jön a dragon age 2.
de ezt a hírt olvasva úgy látom, inkább elmegyünk egy hétvégére valahová, a pc fejlesztést megy hagyom a büdös francba...

szerk: és inkább végigtolom a da1-et újra :)

[ Szerkesztve ]

(#8) bigadam94


bigadam94
tag

Hát ez tényleg óriási tragédia, már dobom is ki a PC-met az ablakom. Fúúúúj BioWare.

Viccet félretéve: attól, mert nem lesz toolset (amihez hozzá nem nyúltam egyszer sem), és mert kiveszik az izometrikus kamerát (ami tény, hogy hasznos, de egyáltalán nem létszükséglet), én ugyanúgy meg fogom venni a második részt is.

Ugyanezt mondom a Mass Effect 2-re is: aki az "egyszerűsítések" miatt nem hajlandó játszani vele, az magára vessen - legfeljebb nem vesz részt minden idők egyik legnagyszerűbb kalandjában.

GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt

(#9) Morden24 válasza bigadam94 (#8) üzenetére


Morden24
nagyúr

És igazad is van :K

Sectumsempra - For Enemies

(#10) #51736960 válasza bigadam94 (#8) üzenetére


#51736960
törölt tag

ez is egy vélemény :)
de azért vannak gamerek, akik már a baldurs gate-től kezdve sokszáz órát játszottak az izometrikus nézetben, nos nekik nem kicsit fáj ez a lépés...
az meg hab a tortán, hogy a "gyűlölt" konzolosok miatt történik mindez. :)

én egyébként nemrég vettem meg az első részt, de így a másodikat tuti nem fogom.

(#11) julius666


julius666
addikt

izometrikus nézetbe csak akkor került nálam az 1. rész, amikor már amúgy nem láttam át a csatateret, meg amikor a csapattársak b*sztak aktívak lenni (tudom, be lehet állítani a taktikát, de akkor is). Ha ezt jobban megoldják a 2-ben, akkor engem nem fog zavarni a hiánya.

A devtoolst meg nem a konzolok miatt veszik ki. Egyszerűen pénzügyi szempontból veszteséget jelent a kaidónak, mert: kevesebben vesznek DLC-ket, illetve többet játszanak az emberek a játékkal, nem egy újabbat vesznek és azt tolják. Tudom hogy ez szemét dolog, de ez van. :(

(#12) #65675776


#65675776
törölt tag

Nem tudom már pontosan melyik játék hírében, de valaki bizonygatta, hogy a konzolok miatt nem kell és nem is szokták butítani a játékokat. Erre...

(#13) pcsabat


pcsabat
őstag

a dragon age sztem maga volt a tökéletesség, én nem tudom h miért kell mindent elcseszni... Én sem vagyok egy szent, letöltögetem a játékokat kipróbálásra, de ami annyira jó, igényes és magával ragadó mint amilyen az első rész volt szégyellném magam nem megvenni (itt is lapul a polcon). De ha a második részt konzolosítják, gyanítom, hogy az nem fog...

(#14) Morden24 válasza #65675776 (#12) üzenetére


Morden24
nagyúr

Ha jól emlékszem, ott is azt mondtam, hogy nem a konzol tehet róla, hanem a piac, ami megvásárolja a terméket.

És természetesen továbbra is ezen a véleményen vagyok: semmit nem "butítanak", hanem költségcsökkentés okán elveszik azt, ami nélkül ugyanúgy megvásárolja az a bizonyos piacilag szignifikáns halmaz.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#15) Siera válasza Alexios (#5) üzenetére


Siera
senior tag

Gyanítom,hogy nem fájt,csak nem érdekelt senkit. Az meg már a fejlesztők köcsögsége,hogy mivel a 2 konzolra nem kell a toolset,ezért a PCbe sem rakják bele.

(#16) #65675776 válasza Morden24 (#14) üzenetére


#65675776
törölt tag

A piacot hogyan választod el az eszköztől? Már többször is bebizonyosodott, hogy konzolos és PC-s játékosoknak eltérőek az igényeik. Tehát az eszköz és a piac nagyon is összefügg. Nem maga a hw determinálja a dolgot, de mégiscsak összefügg vele a célközönség miatt.

(#17) D1Rect


D1Rect
félisten

Azt tudtátok, hogy az első részt már kemény 2eFt-ért árulják?

(#18) Gabás válasza D1Rect (#17) üzenetére


Gabás
addikt

hol? :Y

(#19) Def26 válasza Gabás (#18) üzenetére


Def26
félisten

[link]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#20) HS 2142 válasza Gabás (#18) üzenetére


HS 2142
őstag

Az 576 és a CD Galaxis üzleteiben.
Def volt a gyorsabb :)
Én pont ma jutottam hozzá, sajnos a Mass Effect 2-ből egyik változat se volt PC-re, de azt mondták még biztos fog jönni az akció vége (15) előtt.

[ Szerkesztve ]

I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.

(#21) D1Rect válasza Gabás (#18) üzenetére


D1Rect
félisten

Hol nem? :Y
:D

(#20) HS 2142: asszem a tesco-ban is. ;)

[ Szerkesztve ]

(#22) Gabás válasza Def26 (#19) üzenetére


Gabás
addikt

köszi mindkettőtöknek (hirtelenjében nemt találtam, pedig igazán nem volt nehéz:) ), ebből vásárlás lesz :)

(#23) Morden24 válasza #65675776 (#16) üzenetére


Morden24
nagyúr

A piacot hogyan választod el az eszköztől?

Úgy, hogy a piac választ az eszközök közül.

Már többször is bebizonyosodott, hogy konzolos és PC-s játékosoknak eltérőek az igényeik.

És ha a PC-s játékosok képesek lennének akkora bevételt generálni, akkor tudnák formálni a piacot. Lassan elveszítik ezt a képességüket. Ez egy hihetetlenül szomorú folyamat szerintem, de tény.

Nem maga a hw determinálja a dolgot, de mégiscsak összefügg vele a célközönség miatt.

Hát nem tudom, az eszközt szidni a piac helyett szerintem kb. a kardot szidni az azt forgató kéz helyett.

Sectumsempra - For Enemies

(#24) Kelvin


Kelvin
őstag

Nagyon örülök neki :(((
Remélem nem k××ják el nagyon. Akárki akármit mond az ME2 is el lett cseszve az első részhez képest.

"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"

(#25) Morden24 válasza Kelvin (#24) üzenetére


Morden24
nagyúr

Egyébként mi lett elcseszve ilyen téren?
Az inventory igen, azt aláírom, bár utóbbi szerintem a DAO-ban is szánalmas.

Vagy az, hogy eltűntek a Meggyőzés/Megfélemlítés kézettségek? Az kész szerencse, hogy áttevődött kizárólag a paragon/renegade értéken alapuló dolognak, mert így van értelme, sokkal "szerep"játékabb.

Sectumsempra - For Enemies

(#26) #08052480 válasza Kelvin (#24) üzenetére


#08052480
törölt tag

"Akárki akármit mond az ME2 is el lett cseszve az első részhez képest."

szerintem sem igaz, ugyanolyan elcseszett maradt mint az első rész :)

(#27) Narxis válasza bigadam94 (#8) üzenetére


Narxis
nagyúr

Pont ugyanezt akartam írni....

Ez aztán a komoly "butítás"....

Thanos was right.

(#28) Hiftu


Hiftu
senior tag

Ez az utalás, hogy az izometrikus nézetben a sok texturát nem birják el a konzolok, nagyon LOL. Gondolom nem akarnak kétfélét leprogramozni, ezért butitják az erősebb oldalt.

Csak senki ne csodálkozzon, ha pc-n követelményekben ott lesz a kontroller....

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#29) PAtr0n


PAtr0n
addikt

Èn is azon az àllàsponton vagyok, hogy igenis szomorù, hogy semmibe veszik a PC-sek igènyeit, ezèrt butìtjàk konzolosra a jàtèkokat, mivel ùgyis ott a pènz.
Bàrmilyen visszalèpès egy előző rèszhez kèpest igenis butìtàs, akàrmiről is beszèlünk.
Nekem is hiànyzott az ME2-ből sokminden, valahogy màr nem az a feeling. Pl: inventory, öszetettebb fejlődèsrendszer, ès az imàdott Mèkò, a hammerhead feelingje nem jött àt, a bolygòscan ùgyszintèn.
Az egèsz jàtèk -amellett, hogy azèrt nagyon èlveztem-, azt az èrzèst keltette, hogy csak egy burokban jàtszok, nem vagyok annyira szabad mint az 1-ben.
A DA2-vel is hasonlò problèmàk lesznek, tutibiztos. Valakinek beveszi majd a gyomra, valakinek meg nem.
Lehet itt beszèlni piacròl meg eszközökről, de az tèny, hogy a konzolosìtàs mèg egy jàtèknak sem tett jòt. Ezt is csak az làtja igazàn, aki igazi PC-s, ès tud mihez viszonyìtani.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#31) janos666 válasza Narxis (#27) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Ez melyik részből van? (Nem emlékszem.)

És se nagyon görgőzgettem kifelé, legfeljebb egy kicsit, akkora mozgásteret pedig remélem hagynak.
Vagy félreértem, és ez még nem az a nézet, mikor teljesen hátrahúzod a kamerát a görgővel? Mert ha nem, akkor viszont sohasem használtam. :DDD

Az ME2 szerintem is gyengébb, mint az ME1, de azért még nincs "elbaszva", és nem az invertory rendszer elhagyása miatt lett cirkább a story, kevésbé áthatóbb a hangulat, de főleg nem ez szülte az idegesítő ásványszkenner... vagy ha mégis, akkor tényleg "el lett baszva", illetve ha a konzolosok miatt kellett ott izzadnom a bányászattal, akkor a konzol is... :C

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#32) zOMG


zOMG
csendes tag

hmm azért szerintem a pc-s eladás nem produkált olyan nagyon rosszat a konzolos verziókhoz képest

(#33) Morden24 válasza zOMG (#32) üzenetére


Morden24
nagyúr

Valszeg inkább arról van szó, hogy az említett funkciókat a (fizető) PC-s játékosok sem hiányolnák. És most persze lehet mondani, hogy de én igen, viszont ez tökmindegy, ha nem elég ahhoz, hogy meggyőzze a céget.

Sectumsempra - For Enemies

(#34) #51736960 válasza Morden24 (#33) üzenetére


#51736960
törölt tag

valamennyire számolni kell a warezolókkal is, mivel ha mondjuk én a kalózverziót játszom végig, és elmondon 10 havernak, milyen király a játék, akkor abból x ember az én véleményem alapján fogja megvenni.

továbbá a warez gamerek is írnak a fórumokba, pörgetik a hsz-eket, csinálják a hype-ot és a reklámot.

meg ugye sokan vannak, akik megjelenéskor végignyomták a warez verzót, majd később, mikor már nem tizenezer forint volt a játék, meg is vették. tudom, ez már nem akkora bevétel, de azért valami.
viszont ha szarnak ígérkezik a játék, még a warezolók sem fogják végigtolni, max megnézik aztán uninstall...

(#35) rudi


rudi
nagyúr

Vonjuk le tehát azt a következtetést, hogy a konzolok előretörésével beszükülnek a játékosok lehetőségei a PC-hez mérve? Szép kilátások...

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#36) Morden24 válasza #51736960 (#34) üzenetére


Morden24
nagyúr

Valóban van a warezolóknak is reklámértéke, csak éppenséggel ez egy eléggé nehezen mérhető faktor.
A fórumokon írt hsz-ek értéke nagyjából semmi globális szinten. A blogmarketing egy másik kategória. A hírek, cikkek reklámértéke sokkal fontosabb, mint néhány vélemény a cikk alatt Józsi13 meg Béla21 fórumozóktól. Nagyon szűk közösségeken belül érnek ezek bármit is.

meg ugye sokan vannak, akik megjelenéskor végignyomták a warez verzót, majd később, mikor már nem tizenezer forint volt a játék, meg is vették. tudom, ez már nem akkora bevétel, de azért valami.

Na igen. Szóval kezdjük ott, hogy ezzel a warezosok leginkább a kiskerekkel basznak ki, ugyanis ők kezdőáron vásárolnak, majd később nyomott áron adnak el a beragadt készletek miatt. Ami persze azt is jelenti, hogy nem rendelnek adott esetben többet, tehát lassan csökkennek az árak, sokáig maradnak magasan, jobban fogyó produktumokat irreálisan hosszan kitartanak.
Na, melyik piacra hasonlít ez? Csak nem a magyarra? :U

viszont ha szarnak ígérkezik a játék, még a warezolók sem fogják végigtolni, max megnézik aztán uninstall...

A warezolók köréből kerül ki a legtöbb fórumokon fikázó aljafaj troll. Ez persze azért van, mert ha én jól megfontolt vásárlást csinálok, akkor egyrészt alaposan tájékozódom, másrészt a termék értékét növeli a költség, amit én kifizettem érte. A warezosoknak könnyű fikázni, ha minden ingyen van, akkor nekem is menne, hogy nüansznyi dolgokért "kritizáljak" egyébként értékes alkotásokat. Szóval ha értékesek lennének ezek az egyének reklámszempontból, akkor pont, hogy negatív hatást gyakorolnának.

Szóval maradjunk abban, hogy azokon a piacokon, ahol szignifikáns a warezos reklámhatás, alapban nem történik sok vásárlás, abból is a legtöbb nyomott áron, nem premieren.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#37) stevve válasza Morden24 (#33) üzenetére


stevve
nagyúr

És erről hol volt bármiféle közvélemény kutatás vagy hasonló? Megint arról van szó, hogy telesírtak pár fórumot a 12 évesek, akiknek az első játékuk is a krízis volt és akik nem is ismerték a Baldur's Gate-et? Szerintem igen. Mert van, akinek sosem jó semmi és csak hisztizni tud. egy komoly érv nem hangzott el amellett, hogy kivegyék a taktikai nézetet, csak az, hogy a konzolosok igényei... ennyire fáj konzolon ezt használni vagy nem használni? Szóval ez így egy kicsit bullshit, amivel takaróznak...

(#38) Morden24 válasza stevve (#37) üzenetére


Morden24
nagyúr

És erről hol volt bármiféle közvélemény kutatás vagy hasonló?

Nyilvánvalóan vannak teszterek, kritikusok, fókuszcsoportok, feedback, hivatalos fórumok, megkérdezések stb.

Egyébként én nem értem ezt a Baldur's Gate hasonlítgatást. A DAO olyan messze van a Baldur's Gate-től, mint Makó Jeruzsálemtől, és ezen az izometrikus nézet szart sem segít. A DG nem az izometrikustól volt az, ami, ahogyan a DAO sem az izometrikus nézettől vagy annak hiányától hasonul vagy különbözik tőle.
Ha kérnék, hogy jellemezzem a BG-t, akkor a századik mondat után sem jutna eszembe az izometrikus nézet. Kb. olyan, mintha kérnék, hogy jellemezzem a Civ4-et, és az alacsony poligonszámú egységek jutnának eszembe, vagy a Starcraft-ot, és a 3D hiányán filóznék. Afféle who the fuck cares kategória. De lehet, hogy csak én nem értem, hogy miről van szó annak ellenére, hogy nem 12 éves Crysisbuzi vagyok :B

komoly érv nem hangzott el amellett, hogy kivegyék a taktikai nézetet, csak az, hogy a konzolosok igényei...

Már hogynemár. Ne szopassatok, gyerekek. Nem azért veszik ki, mert a konzolosoknak az az igénye, hogy ne legyen, hanem azért, mert nincsen igény a jelenlétére, ergo nem költenek pénzt, időt, humánerőt a fejlesztésére. Az editor hiánya meg simán fakadhat abból, hogy vetélytársat látnak benne a DLC-k okán, vagy szimplán, mint előbb: minek fejleszzük, ha alig kell valakinek.

Szóval ez így egy kicsit bullshit, amivel takaróznak...

Gyerekek, ezek üzletemberek. Azért hoznak döntéseket, mert magasabb bevételt vagy csökkentett kiadást remélnek tőlük. Ez persze lehet valakinek bullshit, de attól még ez a helyzet.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#39) stevve válasza Morden24 (#36) üzenetére


stevve
nagyúr

A warez lerágott csont. Trendek vannak és azokhoz kell igazodni. Lehet szidni a warezolókat, de van értelme? Nincs. Miért? Mert ettől nem tűnik el. A BKV is foghat mindenfélét a bliccelőkre, de a vesztesége nem miattuk x milliárd és nem miattuk nő kb. évente szintén x milliárddal. A játékgyártók sírhatnak a warez miatt, akár kommandókat is alakíthatnak kiirtásukra, de az nem fog megoldani semmit, max. ellentéteket szít, vitákat kavar. De ugyanígy az sem, ha a konzolosokat melengetik inkább keblükön. Ez így nem szép megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#40) stevve válasza Morden24 (#38) üzenetére


stevve
nagyúr

"teszterek, kritikusok, fókuszcsoportok, feedback, hivatalos fórumok, megkérdezések "

LOL. Hol vannak ezek? Eredmények? Tehát sehol. A tesztelők tesztelnek, nekik a piaci igényekhez vajmi kevés közük van, fókuszcsoportok? Azok vannak és hol kérdezték meg őket? A megkérdezéseket hol találom? :)

Üzletemberek és tudjuk, hogy a pénz az úr, éppen ezért bullshit, hogy a konzolosok igényeivel takaróznak, mert egy már lefejlesztett modul nem kerül plusz költségbe, ha benne is marad a kész termékben. Ha meg már a fejlesztés olyan költséges volt, akkor kidobott pénz azt kihagyni belőle. Lehet játszani azzal, hogy nem volt rá igény (ezt sem tudom, honnan vették) meg ilyenek, de tudjuk jól, hogy ez nem indok. Ha valamire csak egyszerűen nincs igény, de benne van, akkor azt nem használják a konzolosk és kész.

A BG-t azért hoztam fel, mert valószínűleg nem az elvakult RPG-sek sírtak, ha sírtak egyáltalán egy bizonyos nézet miatt.

[ Szerkesztve ]

(#41) Morden24 válasza stevve (#39) üzenetére


Morden24
nagyúr

Ez így nem szép megoldás.

Nem, a warezolás az szép megoldás.
Nézd, igazad van, igazodni kell a trendekhez: ergo oda fognak terméket készíteni, ahol fizetnek érte, és senki nem fog egyetlen könnycseppet hullatjtani egy olyan sakálfalka iránt, akik terméket akarnak, de tejelni nem hajlandóak. Főjenek csak a saját levükben.

Sectumsempra - For Enemies

(#42) #51736960


#51736960
törölt tag

szerintem akkor is öngólt fog lőni a bioware, a konzolosok nem fogják értékelni az apró finomságokat, a sztorit, a kidolgozást, a karaktereket. (gyakorlatilag azokat a dolgokat, amelyek egy bioware játékot a többiek fölé emel)
a komoly játékosok meg úgy elpártolnak tőlük mint a huzat.

a da2 a legtöbb konzolos számára csak egy játék lesz amiben sárkányt lehet ölni oszt jónapot. de ez nem fogja lekötni őket sokáig, inkább mennek forzázni vagy fps-et nyomni a többi 12 éves ellen (kontrollerrel ofc, muhaha)

szerk: morden, értsd már meg, hogy az izometrikus nézet nem csak a látvány miatt fontos, hanem egy nagyon lényeges taktikai elem, én gyakorlatilag az egész játékot így nyomtam végig.
ha ezt megszüntetik, az egyik legfontosabb funkcióját veszti el a játék sokak számára.

[ Szerkesztve ]

(#43) Morden24 válasza stevve (#40) üzenetére


Morden24
nagyúr

LOL. Hol vannak ezek?

Már ne haragudj meg, de ki mondta, hogy ezekhez te hozzáférhetsz? Vagy amit te nem nézhetsz meg, az nem is létezik? De oké, legyen LOL.

A BG-t azért hoztam fel, mert valószínűleg nem az elvakult RPG-sek sírtak, ha sírtak egyáltalán egy bizonyos nézet miatt.

Aki attól elvakult RPG-s, hogy izometrikus nézetet akar, az... az érdekes. Pont az RPG nem egy olyan műfaj, ahol sokat számítana a grafika, a nézet a satöbbi. Ha megvan benne a szerepjáték, azt is leszarom, ha FPS nézetben megy. Hogy úgy mondjam, nem a nézet miatt játszom a játékkal.

Sectumsempra - For Enemies

(#44) Morden24 válasza #51736960 (#42) üzenetére


Morden24
nagyúr

a konzolosok nem fogják értékelni az apró finomságokat, a sztorit, a kidolgozást, a karaktereket. & a da2 a legtöbb konzolos számára csak egy játék lesz amiben sárkányt lehet ölni oszt jónapot.

Gyerekek, nem álszent ez a szar duma, miközben a PC-s játékpiac az RTS-ből Red Alert 3-at csinált, az RPG-knél jobban fogy a Diablo, de közben annak merik nevezni, és tucatszám jelennek meg rá a tizenkettő egy tucat, csak grafikai bravúrokkal villogó síkostoba lövölde FPS-ek?
Nemár. Jaj, a magas igényű PC-s piac, meg a gagyival játszó konzolosok, közben a konzolos és PC-s piac legalább 50%-ban fedik egymást, a maradék mindkét oldalon platformexkluzív kategória.

De nyilván az én szarom büdösebb, mert konzolon játszom a Mass Effect-et, nem PC-n.

szerk-re: Ezt én megértem, de közröhej, hogy emiatt leírtok egy RPG-t, aminek féltucat fontosabb eleme van, mint ez. De egy vacak nézet kivétele már egyből szüli a nagy meglátásokat, hogy hűdeszar játék lesz. Hát, egy RPG-ben ez engem nem izgat fel.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#45) Alwares


Alwares
aktív tag

No miaz az év PC játékát nem vették meg elegen PC-én. Hát ez van srácok. Ok-okozat.
De azért sajnálom mert tavaly ez volt az egyetlen cím amit PC-én toltam végig mert ott jobb volt.

(#46) stevve válasza Morden24 (#43) üzenetére


stevve
nagyúr

Te most amúgy mindenbe belekötsz? :DDD

Nem érdekel a felmérés eredménye, de valószínűleg nem is létezik semmi hasonló. Szerintem erről kár vitázni, hacsak nem vagy Bioware-es. :)

Nagyon leragadtál az izometrikus nézetnél, úgy látom... nem azt mondtam, hogy az tartja életben az RPG-t, de ha már eddig volt, akkor miért most sírnak érte, hogy nem használják és így ki is kell venni? Miért kellene kivenni, ha eddig benne volt? Ha felesleges, nem kell használni és ennyi. Látom, nem nagyon akarod megérteni a mondókám lényegét. Én csak azt mondom, hogy az indok mondvacsinált és amíg az ellenkezőjének nincs egyértelmű bizonyítéka, vagyis hogy ez a nézet megöli konzolon a játékot, addig az is marad számomra. :R

[ Szerkesztve ]

(#47) #51736960 válasza Morden24 (#44) üzenetére


#51736960
törölt tag

nézd, aki pölö kontrollerrel fps-ezik, az hogyan lehet magas igényű?
mert szerintem sehogy.

amúgy pedig azért is fejlesztenek inkább konzolra, mert ott könnyebb lenyomni a szart a 12 éves vérpistik torkán...

[ Szerkesztve ]

(#48) b.bone válasza #51736960 (#42) üzenetére


b.bone
senior tag

Ja persze. Mert a konzolosok a legalja és nem érdekli őket a minőség mi?
newsflash! sok embert ismerek aki régen "kőpécés" volt mára mégis van konzolja. Köztük nekem is. Nem az számít, hogy milyen a platform, hanem hogy milyen az ember aki használja.

A PC-s játékpiacot meg nem a konzolok tették tönkre, hanem a warezolás. Ha a nem lennének konzolok akkor olyan játékokat el sem kezdek volan fejleszteni mint a fél fórum szerint szét sztárolt mass effect meg dragon age. PC-s játékból egyszerűen nem fogy annyi hogy megérje fejleszteni.
Az meg hogy egy csomo xbox-os játék van PC-re is az azért van mert szinte zéró plussz effort arra is kiadni ha már megvan boxra.

Szóval inkább örüljünk, hogy egyáltalán vannak még játékok PC-re.

"guilty until proven innocent" - Artisjus

(#49) Morden24 válasza #51736960 (#47) üzenetére


Morden24
nagyúr

Úgy, hogy nem a pixelpontos heccsátra áll fel a faszom.

De oké, akkor visszakérdezek: aki közepes fokozaton játszik startégiát, az csak igénytelen ember lehet?
Aki PC-n kurzornyilakkal játszik autóversenyt, az csak igénytelen ember lehet?
Sőt: aki egy 1000 forintos szar golyós egérrel játszik FPS-t, az csak igénytelen ember lehet?

Amúgy miért kéne minden konzolosnak FPS-eznie? Ez is mekkora szánalom általánosítás már.
Persze a PC-n is istenített Final Fantasy VII-VIII egy az egyben konzolra tervezett irányítással rendelkezett. Na, ott is biztos mennyi igénytelen szenny ember van.

Egyébként mivel könnyebb lenyomni a szart a torkukon? Komolyan érdekel.

Most komolyan, ennyire tele van néhány ember komplexussal, hogy az alapján próbálja értékesebbnek titulálni magát másoknál, hogy milyen platformon játszik? Hát sajnálatos, hogy a Taigetosz kiment a divatból.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#50) #08052480


#08052480
törölt tag

így hirtelen benéztem, de látva mi megy itt inkább el sem olvasom a kommenteket...

"nézd, aki pölö kontrollerrel fps-ezik, az hogyan lehet magas igényű?
mert szerintem sehogy."

omg, az emberi ostobaság nem ismer határokat

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.