Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sennalacy
aktív tag
Kérdés, hogy valóban több munkát jelent-e az extrém textúrák megalkotása? Ugyanis amíg a textúra méret korlátozott, addig kell egy artist aki a valós textúrához hasonló élményt tud kreálni jóval kisebb felbontáson is, viszont limit nélkül mi gátolja meg, hogy simán lefényképezzék az adott tárgyat és egy az egyben importáljanak be így valósághű textúrákat.. Vagy akár létrehozhatnak ilyen alapon egy textúra adatbázist ahonnan bárki aktuális igénye szerint válogathat. Még az sem lenne talán hülyeség, hogy minden felhasználó gépén megtalálható lenne egy pár száz gigabájtos alap textúra csomag amit a játékok bármelyike használhat.
Én ettől függetlenül nem a textúra részletezettséget érzem a mai játékok leggyengébb láncszemének.. ez az amin erőből legkönnyebb javítani a jelek szerint, de sokkal fontosabb lenne szerintem egy normális ütközés számítás illetve a fények és árnyékok helyes számolása valamint az AI. Ezen területek fejlesztése sokkal drámaibban hatna ki a játék élményre szerintem. A baj csak az, hogy ehhez nem kell új nagyobb felbontású monitorokat eladni...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

