Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#49) janos666 válasza gbors (#47) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ja nem, nem próbáltam még ki a Shapern-t visszahúzni magasabbra, ezt csak hozzászerkesztettem még gyorsan a hsz-hez, mint egy ötlet.

Én azt hittem, hogy a Sharpen itt is egy szimpla post-process "képélesítő" szűrő (az élek mentén a sötét pixeleket még sötétebbé, a világosakat még világosabbá teszi, amitől kristályos/zajos, akár alisasing-es hatása lesz a képnek, ami első pillantásra élesebb hatást kelt, pedig lényegében csak pusztítja az információt a képen, hisz nyilván nem tudja hozzáadni, ami sohasem volt rajta, ellenben el tudja rontani, ami ott volt, főleg ha pl. egy másik post-process szűrő direkt lágyabbra maszatolt valamit, mint pl. az anti-aliasing...), mert a legtöbb játékban ezt csinálta, ahol találkoztam vele (pl. a Withcer 3-ban is van ilyen csúszka, több cím nem ugrik be, de léteznek), illetve ebben a játékban is van már olyan opció, ami a textúrabuffer méretét, textúrák felbontását, stb látszik szabályozni a neve alapján.

Néztem viszont olyat, hogy közel szaladtam egy falhoz, és utána 1-2 másodpercen belül kicsit részletesebbé vált a textúra (amit élőben megfigyeltem így, az tényleg csak enyhe változás volt, nem a szokásos átvillanás placeholder-ből magas szintre, pl. a Rage-ben) szóval szerintem inkább szénné van LOD-olva. Bár persze ezt nem mindenki veszi észre, én minőségi megjelenítőn néztem és szándékosan figyeltem a képminőséget, nem egy gagyi monitor elé ültem le és a lövöldözésre koncentráltam...

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.