Érdekes koncepció.
₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether
Érdekes koncepció.
₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether
kivancsi vagyok hany %-al lesz jobb a hatasfoka, de valahogy az a sanda gyanum, hogy ez inkabb marketing bullshit, mint spanyol viasz.
hüllő
az hát
..szerintem jónak tűnik
Jó eséllyel igazad lesz sajnos...
Száz szónak is 1 a vége.
Majd tesztek alapján döntünk.
Remélem kellemeset csalódunk.
Régi értékeléseim :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=brian1987
A hőkamra beválhat, a GTX480 vs GTX580 hozott azért javulást hőfokok terén.
[ Szerkesztve ]
Egy tesztben megnézném hogy teljesít.
Erre kíváncsi leszek
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
A heatpipe-ból már mindent kipaszíroztak amit csak lehetett.
Ideje továbblépni.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Szerintem is mindig ugyan azokat a hűtőket veszik elő, mert már nincs mit továbbfejleszteni. Szerintem ebből lehet márcsak bármit is kihozni...
Már régebben olvastam a hírt.
Kicsit szkeptikus vagyok vele kapcsolatban.
A magas sipító hangtól meg feláll a szőr a hátamon.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Várjuk meg hátha lesz belőle valami...
ez érdekes de igen kézenfekvő ötlet
a bordát forgatják venti helyett, elgondolkodtató, hogy vajon eddig miért nem hozakodtak elő vele talán nem annyira hatékony
ez a hőkamrás dolog meg már egyszer nem jött össze, ezúttal sem fog csodát tenni szinte tuti
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
tetszik ez a f.szporgettyu, de inkabb vicces. mondjuk a hagyomanyos hutok vagy 10-15 eve egy helyben topognak. (borda, venti, esetleg hocso)
hüllő
Mivel a hokamra is egy specialis formaju heatpipe, igy a kovetkezo logikus lepes a heatpipe-ok es a hokamrak kozositese, azaz hokamraban vegzodo heatpipe-ok.
amíg nem prezentálják az előzetes szimulációs eredményeket, addig csak találgathatunk hogy jó-e vagy sem.
Meg lehetne próbálni egy olyat, hogy fém vezetékekben gázt áramoltatnának, és ahogy a gáz kitágul, hőt vonna el környezetéből, így hűtve a processzort, mint egy hűtő. Bár lehet nem lenne olyan hatásfoka, mint ezeknek a processzorhűtőknek.
[ Szerkesztve ]
PS4
Az egész aljának (~1-2cm) tömör réznek kellene lennie, abból állna ki jónéhány hőcső bordákkal. Voilá.
Kiszámoltam, csak 4.5 kg
Horizontal vapor chamber... közben meg a legtöbb házban vertikálisan fog állni.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
Abszorpciós hűtővel nem próbálkoztak még? Igaz a hatásfoka nem olyan jó, meg a lekicsinyítés problémás, viszont a tuningosoknak nem lenne rossz....
Én is ilyesmire gondoltam, a neve legyen mondjuk heatpipipe
Majd házigazdáink megizzasztják, ha lemászik a tervezőasztalról a kész termék.
Vétkezz csak, gyónni ráérsz...
plussz jelentősen drágább, és ha elszabadul a fél gépedet bedarálja. én a gépembe nem szeretnék nagyobb tömegű, kvázi szabadon forgó alkatrészt látni, nomeg véletlenül nyúltam már bele ventibe, és nem kötöttem ki a balesetin
ez a hőkamrás szórakozás szerintem is nagyobb részt marketing mint valós előny, de meglátjuk úgyis
Ennek a hőkamrás megoldásnak a LP coolerek esetén lenne értelme. Ott valóban sokat jelenthetne.
Jelen megoldásnál nem sok, a problémát tipikusan a bordákra való eljuttatás okozza, nem a felvétel a kupakról. (Esetleg maga a kupak lehetne vaporchamber, annak lenne értelme.)
[ Szerkesztve ]
Ha olyan nagy szám lenne, már korábban ellőtték volna - szerintem....
es igy mar mindjart az elso kep lesz a helyzet, mekkora fail
hüllő
várjuk a teszteket. vajon lesz e forradalmi újítás?
A tömör réz sajnos nem elég jó hővezető, ezért is használatosak a hőcsövek.
Való igaz egyébként, hogy nem igazán van hatalmas előrelépés sem lég-, sem víz-hűtés (kötözködő szakiknak folyadékhűtés) terén, de szerintetek hatalmas piaci igény van rá.
Szinte mindenkit bőségesen kiszolgáló kínálat van, olcsó és jó hűtőktől a drága és nagyon jó hűtőkig.
Kíváncsi lennék, hogy Ti mit vártok még el egy hűtőtől, vagy milyen hűtő az, aminek a megjelenésére / kifejlesztésére vártok?
Mit "tud" még, amit a mai hűtők nem?
Azért azzal vitatkoznék, hogy melyik vezeti jobban a hőt: 8 db átlagos méretű hőcső, vagy 100mm2-nyi tömör réz...
"A tömör réz sajnos nem elég jó hővezető" - azonos méret mellett.
A hőcső
~2cm-en már simán, bőven jelentkezik a réz hőellenállása.
Szerinted miért erőltetik a közvetlen kontaktot a hőcső és a chip/IHS között?
Miért egyre vékonyabba a CPU vízhűtőblokkok talpa?
Azért mert a réz ott a szükséges rossz. A cél viszont mindkét esetben a hő mihamarabbi, legrövidebb úton, legkevesebb és legkisebb hőlépcsővel való átadása az áramló közegnek (folyadéknak).
"Az egész aljának (~1-2cm) tömör réznek kellene lennie, abból állna ki jónéhány hőcső bordákkal"
És hogyan állna ki abból?
A hőlépcsők miatt nagyon nem mindegy, hogyan vannak rögzítve a csövek.
Mint ahogyan az sem, hogy a csövekre hogyan rögzítik a bordázatot.
Sokan mondják ezt pl a belső égésű motorokra...
Aztán küszködnek a villanyautókkal és végül kiderül hogy még mindig a belső égés a tuti...
Amúgy minek kéne tovább lépni?
Melyik modern procit vagy GPU-t nem lehet léggel, ne adj isten vízzel hűteni?
Give them hell Ukraine!
Erre csak annyit mondanék, nincs azzal küszködés, meg egyes elképzelések már 20 éve működőképesek voltak, csakhát az olajbiznisz...
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
(#32) stranger28 válasza Ł-IceRocK-Ł (#31) üzenetére
Hát igen... Megveszik kilóra a technológiát, aztán jegelik. És ez még a finom verzió.
Az elektromos hajtás nagyon régóta kiforrott, lásd villamos, trolibusz, vagy akár villanymozdony. Viszont csak akkor használható jelenleg hatékonyan, ha folyamatos az energiaellátás, ergo kötött pályán. Hogy általánosan használható megoldás legyen, ahhoz az egyenáramú energia tárolásában vagy előállításában kellene áttörést elérne. A problémát ugyanis a nem megfelelő akkukapacitás okozza, az üzemanyagcellákon meg lenne még mit fejleszteni.
qva jó a villanyautó csak nem győzzük hosszabbítóval mi?
engem az zavar amikor vki(k) azt hiszi(k) hogy ő(k) zöldebb(ek) másoknál mert hibridet hajt(anak), pedig rohadtul nem
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Meg lehetne próbálni egy olyat, hogy fém vezetékekben gázt áramoltatnának, és ahogy a gáz kitágul, hőt vonna el környezetéből, így hűtve a processzort, mint egy hűtő.
Akkor a venti helyett a kompresszortol fogod kitepni a hajadat.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Azt el lehet vezetni messzebbre is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
+1 Megelőzél
Ez annyira evidens lenne pedig, hogy már fáj erre kamráznak, ezek meg gyártják a plusz hőlépcsőket áhhh
> kiregisztrálva, ne küldj privátot <
(#39) Ł-IceRocK-Ł válasza stranger28 (#32) üzenetére
Nagyon finom.
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
Azt el lehet vezetni messzebbre is.
Megneznem, hogyan oldod meg hazilag
Vizhutessel is lehet eleget szopni, pedig az joval egyszerubb.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Nem attól környezetbarát egy autó hogy keveset eszik... teljes egészében kell(ene) figyelembe venni egy autó környezet terhelését: legyártás, üzemeltetés, megsemmisítés...
Én azt mondom aki nem divat környezetvédő az alacsony fogyasztású, modern, használt benzines autót vesz...
nyunyu: "Vizhutessel is lehet eleget szopni"
ha bizonyos arany szabályokat nem tart be az ember akkor lehet
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Egy Toyota Prius mindezen szempont szerint környezetkímélőbb mint más átlagautó.
A toyota prius-nál környezetkímélőbb egy Hummer H3
Give them hell Ukraine!
Na akkor ezt privátban indokold légyszi.
[ Szerkesztve ]
Az akkuk gyártása minden, csak nem környezetkímélő. A megsemmisítésük meg megint nem egy sötétzöld eljárás.
Azért lett csak jobb a "hűtés", mert nem kellett a lamellák közé befűzni hőcső-erdőt, ami kb.: a 25-30%-át foglalja a helynek, számottevő hőleadás nélkül.
Így ugyan akkora térfogatban nagyobb lett a felület, kisebb légellenállás.
(#23) daa-raa +1
(#34) TaaT A fejlesztések azon folynak hogy menet közben is lehessen tölteni, értsd elektromos energiát átvinni minél nagyobb hatásfokkal, + légellenállás vagy súrlódás nélkül.
Egyszer elég hosszú lesz az a hosszabbító
Hír A Cooler Master ezúttal vízszintes hőkamrával tuningolná a CPU-hűtőket