a gyerekek naívabbak, könnyebben befolyásolhatók, és a felelősség tudatuk is kisebb. cserébe szeretik szórni a pénzt. nincsen ezen mit csodálkozni, business as usual.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a gyerekek naívabbak, könnyebben befolyásolhatók, és a felelősség tudatuk is kisebb. cserébe szeretik szórni a pénzt. nincsen ezen mit csodálkozni, business as usual.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Így van, teljesen egyetértek!
És a gyerekkori "beidegződések" (pl. egy cég termékei iránti elkötelezettség) általában megmaradnak felnőtt korra is...
Azért elég gáz, h. a legsérülékenyebb korosztályt támadják legjobban a hülye reklámjaikkal.
Pénz, pénz, pénz, mindenek felett!
Más nem számít!
Van két fiam, a Minim@x nevezetű gyerekcsatornát nézhetik a TV-n, az ottani műsorok, mesék még az én értékrendem szerint is jók. De! Az egyes műsorok közötti reklámblokkok olyan szőszegbombázás szerű, gerillamarketing agymosást jelentenek 15-20 percenként a kölköknek, hogy szülő legyen a talpán, aki ellen tud állni a gyerekekbe beültetetett kísértésnek. Természetesen az egészségtelen, agyoncukrozott/sózott "finomságok" mennek a legjobban
És ez még csak egy csatorna, egy műsorsáv.... Majd ha internetezni is fognak, sokszorosát kapják az agymosó sugárzásnak...
Up the Irons!
Lehetetlen ellenállni a marketing csapdájának. Úgyis mindenhol a sok felesleges kacatot fogják reklámozni és lesz olyan aki megveszi. Megveszi és játszik vele a gyerek például 2 órát aztán soha többé rá sem néz.
Szvsz nem szabadna hagyni ezt a nagy cégeknek hogy adatokat gyűjtsenek a felhasználókról, főleg nem a kiskorúakról.
Verba volant, scripta manent.
Azért tényleg "nemgyenge", hogy a kiskorúakat is ki akarják használni, mi a franc jöhet még? Úgyan már.. ne legyünk naívak, a marketinggépezet mindenkit be akar szippantani!
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/