Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Yany válasza janos666 (#22) üzenetére


Yany
addikt

1. Kontúr kérdés: szó sincs arról, hogy olyan lenne a képe, mintha nem natív felbontásban lenne. Nem ilyen markáns jelenségről van szó. Nem is "kásáról". Egyszerűen csak nem olyan élesen különülnek el a pixelek egymástól, mint a 24"-os LG monitoron. Azt is el tudom képzelni, hogy ezt nem szúrom ki, ha nincs mellette egy másik monitor.

2. Teljesítmény. Az nem ide tartozó téma, és ezer másik cikk (még itt a logout-on is) foglalkozik azzal, hogy milyen teljesítményre képesek a különböző videokártyák. Ami biztos, hogy ez a monitor NAGYON JÓ játékra. Jobb, mint az RTC elektronikával nem rendelkező TN filmes cuccok. Szóval ez a cikk még így is túl hosszúra nyúlt szerintem, egy korrekt benchmark-kal könyvet is kiadhattam volna már.

3. Sötétszürke _elmosás_ nincs. Nem kenődik a kép, vagy mosódik, csak felvilágosodnak enyhén a totál sötét részletek ha szögből nézünk a monitorra. Szemből természetesen sötétek maradnak. Viszonylag hamar előtűnnek ha nem szemből nézzük, de csak kis ideig világosodnak, és nagyon alacsony szögből sem (sokkal) rosszabb, mint csak enyhén kis szögből. Tehát nem lineáris ez a világosodás.

4. FSAA-ról már kifejtettem a véleményem: én a frém per szekundumokat sokkal inkább igényelem, mint amennyire zavar az aliasing hatás. Még a 24"-os monitorom lépcsőzetessége sem zavar egyáltalán, de az nagyon piszkálná a csőröm, ha darabossá válna a mozgás a közel félmilláért vásárolt számítógépen. Szóval így nem szereztem tapasztalatot FSAA kérdésben, mert nem is érdekel a dolog. Lehet, hogy hiba volt, mert mást érdekelne, de talán ezzel a témával fog majd más is foglalkozni.

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.