Nem gyenge, most szeretnék Magyarországon élni, már csak ezért is
A SEMMIRŐL INDULTAM! Nagy része még most is megvan...
Nem gyenge, most szeretnék Magyarországon élni, már csak ezért is
A SEMMIRŐL INDULTAM! Nagy része még most is megvan...
Vettünk.... mondhatom nagy csalódás. Visszavittük reklamációval és nem hajlandók kicserélni 3 napon belül. 170.000,- Ft-os telefon reklamációjának ügyintézéséhez kicsit másképp kellene hozzáállni a Tisztelt Telenornak!!!
Még szép, az ilyenektől én sem venném vissza. Kijött az S4, kell, pénz nem számít, nem tetszik, visszavisszük. Hát ez nem egészen így működik.
.::> <::.
Dehogynem. Csak magyarországon nem.
ThinkPad X200 X201 alkatrészek: http://bit.ly/Qcadc4
Ha nem hibas a keszulek, es boltban vetted at, nem koteles...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Mint magánember, ha eladnál egy ilyen készüléket, nem tetszés esetén vállalnál 3 napon belüli visszavételt? Nem hinném.
RECSKA ott a pont.
[ Szerkesztve ]
.::> <::.
Sajnos...nem hiaba el meg mindig a homar blog se. Magyarban csak a fenyegetozessel lehet elore menni.
Tudtommal 3 napon belül is indokolni kell és a nem tetszik nem jó indok. Ha ez így működne akkor 3 naponta bemennék meg kijönnék egy csúcs készülékkel és azt mondanám, hogy hát a jobb lábammal keltem így most mégis kéne a telefon, mikor meg visszaviszem akkor meg ohh, ma bal lábbal keltem inkább nem kell.
Hol működik így?
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Azért vittük vissza 72 órán belül, mert egy teljes feltöltés után 5 óra alatt lemerült, valamint tűzforróvá vált a készülék. Biztos vagyok abban, hogy ez nem normális dolog egy telefonnál.
How would I describe myself? Three words: hard working, alpha male, jackhammer....merciless...insatiable. by: DS
Elmeletileg a baj az volt, hogy 5 ora alatt lemerult es forrosodott...legalabbis a holgy azt irja a FB-on...
A SEMMIRŐL INDULTAM! Nagy része még most is megvan...
Mekkora az esélye, hogy független lesz a készülék?
Minden konstrukcióban él a -20%?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Hah, a csaj nagyon kész... Most így visszagondolva, mikor átvettem az SIII-at kb. 2 óra alatt lemerült, aztán töltő rádug és mivel rögtön ráfüggtem felforrósodott, ja. Ezerrel jöttek le a megszokott appok, játékok, közben töltés, persze, hogy felmelegszik.
Nokia N73 - Nokia N82 - Nokia N95 - Nokia 5800 Xpress - Nokia N97 White - ZTE Blade - Motorola Defy - LG L9 - Galaxy SIII White - HTC Sensation - Motorola Atrix 2 - Vowney V5 - Xiaomi Redmi Note - OnePlus One - iPhone 6 Plus - iPhone 7 Plus - iPhone X - iPhone XS Max... (>‿◠)
Ez nem hiba, bármelyik S4-ből akár én is előhozom az 5 órás lemerítést felmelegedéssel együtt.
.::> <::.
tvileg nincs már 3nap sem MOon.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Egy átlaguser kezében aki nem battery eatert futtat rajta hiba, hogy forró és 5h alatt lemerül.
Az, hogy MOon a szolgáltatók ezt megjátszahtják más kérdés. A világ normális felén nem. Pár napon belűl nincs lezúzva tőlem rá se kérdeztek soha, hogy mért akarom cserélni, csak annyit kérdeztek pénzt kérem vissza vagy levásárlom. Jahát ezen esetek nem MO volt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Van 3napos cseregarancia, de ahhoz minőségbeli problémájának kell lennie a készüléknek. Ebben a 3munkanapban akár 1pixelhibára is lehet hivatkozni és lehet a cserét igényelni. Szemrebegtetésre nem fognak cserét intézni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Ne akard már bemesélni nekem, hogy magától merült le. Hazavitte a zsír új készülékét, és sz@arrányomkodták és 5 órát bírt elsőre, ennyi.
.::> <::.
jogos
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Honnan tudod elsőre?
és nem lehet beakadt egy app? HW hiba nem lehet? Úgy akarsz vmiről itéletet mondani, hogy fogalmad sincs róla? Korrekt ember vagy meg kell hagyni. GRAT!
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Ez visszafele is igaz, te honnan tudod, hogy hw hiba, vagy beragadt app okozta? Álljál le a személyeskedéssel, OK?
.::> <::.
Én megcsináltam notebook-al.Visszavittem hogy meggondoltam magam,másikat szeretnék.Visszavették.Nem volt őszinte a mosolyuk,de visszavették.Magyarországon.Ez szerintem üzlete válogatja.Jó fejek voltak.Ja,és ez a sokat szidott Media Markt volt.Valószínű nem lett volna kötelességük.Az már más tészta,hogy amit én egy napig használtam azt valószínű eladták másnak,mint 0kilóméteres terméket....de kit érdekel.
20% kedvezmény ide vagy oda, horror ára van.
Én történetesen úgy vittem vissza egy panasonic videokamerát, hogy nem tetszik a videó minősége amit készít, nekem így nem kell vegyék vissza Szombaton délelőtt megvettem, felvettem vele az esküvőt és a lagzit amin voltunk, hétfőn meg visszavittem Eléggé ganaj voltam tudom, de tényleg pocsék videót készített. Amikor már anyum megjegyzi crt tévénél, hogy de fura képe van a videóknak, olyan mintha fátyol lenne előtte, az már azért gáz.
Akkor már azért kissé kiakadt a boltos mikor azt mondtam, mobillal jobb videót készítek... Azt akarta vásároljam le, mondtam hogy felejtse el, a pénz akarom vissza. Több órás huza-vona után visszavették, én meg adtam egy 5e-est a boltosnak, ennyit úgyis buktam volna mert már eladásra hirdettem.
HR24.hu
Csak én hiányolom a cikkből, hogy melyik napon? Gondolom, hogy ma, mostantól (pontosabban a FB oldalon az akció postolástól számítva), de mégis hiányzik nekem említés szintjén.
Jobban belemenve meg azt írja, hogy csak holnap lehet a kapott kupont beváltani.
Na mindegy, úgysem veszek, csak nem szeretem, amikor arra akarnak ösztönözni, hogy valamit minél előbb, azonnal, lehetőleg gondolkodás nélkül stb. vegyek meg, de nem egyértelmű, hogy az azonnalon kívül mik is a pontos lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
Egy hibátlan készüléket nem kell visszavenni, ez nem üzletpolitika. Mert utána mit csinálnak azzal az S4-gyel, a kibontott töltővel, fülessel? Visszazacsizzák és megpróbálják elsütni egy baleknek újként? Vagy jól leárazzák és alig használtként adják el, hogy aztán ők bukjanak rajta pár tízezret csak mert a k. vevőnek nem tetszett és meggondolta magát?
Vállaljon már felelősséget a vevő a saját döntéseiért és na próbáljon meg mindent letúrni magáról!
Nem a lényeg a fontos.
Pedig jó lett volna függetlenül praktikummal 152-ért
A válasz: igen. Netes vásárlásnál 8 napig nyugodtan megteheted, ott a törvény rá.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Vannak akik direkt erre szakosodtak...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
US
ThinkPad X200 X201 alkatrészek: http://bit.ly/Qcadc4
NL-ban is igy tapasztaltam, bar a torvenyt nem ismerem, minden vasarlasomnal feltuntettek a lehetoseget.
Recska: Szomoru, hogy a rosszhiszemu es "anyaszomorito" emberek miatt kell az "atlag polgarnak" szivnia.
Mindkét oldalból vannak példák erre, rengeteg a paraszt bolt és a paraszt ember. Ebből elvonni nagyobb következtetést lehetetlen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
ami 14 lesz már távollevő felek közötti szerződésnél, de arra is ott a törvény, hogy a termék visszavételével keletkező értékcsökkenést viszont te megállapíthatod, ha iylet tapasztaltál. Én márpedig a vállalkozásomban megállapítok széttépett csomagolásért, kiszakított dobozért, zsíros fülesért ilyen értékcsökkenéseket.
nekem is verik mindig a mellüket a vevők a törvénnyel, amit érdekes módon még a kisgyerekek is tudnak, aztán máris változik az alkupozíció, mikor jobban megnézzük hogyis van az a teljes törvény.
(de 2 nap alatt agyonkarcolt és full poros készülékért is).
ja és azt se felejtsük el, hogy 30 napon belül kell visszautalni távollevő felek esetén, és akinek ilyen a hozzáállása, hogy hogynem, valahogy mindig az utolsó napon kapja vissza a pénzét.
szerk: a magyar ember egyébként tapasztalatból már sokszor első körben is fenyegetőzéssel kezdi a társalgást, még mielőtt ismerné a reakciót.
[ Szerkesztve ]
3 napon belül szó nélkül kötelesek visszavenni HA nem akciós ha meg neten keresztül vették akkor 8 nap. ha bármilyen akcióval vették akkor cumi. már nem kötelesek visszavenni mivel akciós volt.
3310-t230-c75-e51-e52-5800-e72-skate-e72-xperia ray-lumia 800-i4s-lumia 735-huawei p7-iSE-iPhone11Pro
Leírtad az egyik oldalt, most írhatnék a másikról is, nem teszem. Ezért mondtam azt, amit. Mindkét oldal bővelkedik ilyenekben.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
ez baromság
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Ha lenne bármi reális okod a személyeskedésre. Csak nincs.
Én sehonnan nem tudom. De nem én írtam amit te, hogy "nem tetszik visszavisszük" mindezt minden előzetes infó nélkül hanem te. Előre itéltél, döntést hoztál. Ez még a minden lila embert leköpünk mert tolvaj hozzáállásnál is gázabb ott legalább megértem mert sztereotipia és amúgy se lehet 5perc alatt megoldani.
----
De tegyünk fel akkor dolgokat, hogy kéne egy ilyen szitut kezelni. Tegyük fel user error, hülye a felhasználó és a gyereke letöltött egy battery eatert az megy folyamatosan és az 5h alatt tényleg le tudja szívni az aksit.
Ekkor ha én telenoros vagyok és nem tudom HW vagy SW error e akkor kb fél perc mire megtalálom az adott appot ami beragadt és kilövöm. Ha nem sikerül mert annyira nem értek hozzá annak ellenére, hogy Telenornál dolgozom, adok neki egy full wipet, max 5perc és megnézzük melegedik e. Hoppá nincs hiba, nincs ok cserére, user boldogan elmegy.
és csak kiegészítés ha a Magyar tveket nézzük amik finoman szólva is a gyártói, kereskedői érdekek szerint lett megírva legalábbis NYEU/USA hez képest akkor az első félévben a kereskedeőnek azaz a Telenornak KELL bizonyítania, hogy a készüléke rendeltetésszerűen műkődik.
----
Szóval ne itéljük el már előre az 1.0ás usert mint tetted. Ez a bajom. Az S4 ráadásul egy zsírúj telefon egyaltalán nem csodálkoznék, ha lenne benne bug bőven, user elindított egy gyári Shealthot azmeg folyamatosan GPSezik, BTn keresi a karkötőt, eszi a procit, mindezt a háttérban.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
btw úgy néz ki, hogy nem user error.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Azt ugye észrevetted, hogy itt egy ugyanolyan formájú, de teljesen másik készülékről van szó (Exynos S4)
evDirect villanyautós töltőhálózat
A probléma a forum hszek szerint mindkét SOCal szerelt készüléket érinti. Msárészt bár teljesen mindegy a két készüléket véletlen se mondanám teljesen másnak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Obi, vasárnap este, vásároltunk nejemmel és rájöttünk nem volt bölcs dolog. Mondom menjünk vissza, asszonykám nem hitt benne. Első szóra visszakaptuk a teljes összeget és még borravalót sem fogadott el a hölgy.
Szal' Magyarországon is létezik az az lehetőség, hogy visszakapod a pénzed különösebb panasz nélkül.
Hogy legyen ontopic is: a 20% igen jó ajánlat manapság (hol van már a Galaxy S-em 30k-ért a Telenortól), aki így is sokallja vegye figyelembe, hogy nem egy középkategóriás vackot vesz. Egy top készüléknek az ára is prémium, mint a gépkocsinál is.
[ Szerkesztve ]
Mer' nem ért meg senki, még nem vagy művész!
Szó nélkül kötelesek visszavenni, igen, csak azt az apróságot kifelejtetted, hogy csak akkor, ha hibás a készülék. De még akkor sem kell az árát visszaadniuk, ha tudnak cserekészüléket adni. Ha nem tudnak, akkor felajánlhatnak helyette mást, de azt már a vásárló nem köteles elfogadni, kérheti a pénzét.
Blogbejegyzés 20%-os kedvezmény Samsung Galaxy S4-re a Telenortól egy napig