Gondolom komoly játékok is lesznek hozzá ami kihasználja a hardvert 😂😂😂😂
Mondjuk 25-én jön a Crash Bandicoot: On the Run 🤣
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
(#1) dilajoska1
Gondolom komoly játékok is lesznek hozzá ami kihasználja a hardvert 😂😂😂😂
Mondjuk 25-én jön a Crash Bandicoot: On the Run 🤣
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Aktív hűtés, szép. Biztos kell bele, de azért ez már durva.
Nemsokára megindul a mobiltelefonok hordozható vízhűtésének piaca
[ Szerkesztve ]
Genshin impact és a Grid autosport biztos. Meg a jövőben megjelenő játékok közül pl a Trail out-hoz is kell majd a teljesítmény. Video róla: link
Chrys: előbb utóbb minden csúcs kategóriás soc-hoz kell majd az aktív hűtés ha így haladunk a teljesítmény növeléssel. Eljön az a pont amikor már nem lesz elég a passzív hűtés.
[ Szerkesztve ]
Persze csak túloztam de egy gamer telefonhoz nem sok olyan játék van amivel nem bírkózna meg egy régebbi csúcs vagy felső-középkategóriás socos telefon is. Főleg ezt a 165Hz-t nem értem.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Valamivel el kell adni őket
Ez is igaz! 😁
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Elég sok játék támogatja a 165hz-et is. Már önmagában ez a frissitesi ráta nagy terhelést ad a telefonnak, akár egy IDLE Clicker alatt is.
Én jobban aggódom a színek miatt. Rog3 esetén látványosan szürkébb a megjelenés ekkora fps alatt.
#4dilajoska1: de, sok játék van, ami közel sem ugyanazzal a "fluiditással" megy egy pár éves telefonon, mint a mostanin. Mondom ezt úgy, hogy Samu Note8-ról mentem Rog3-ra.
[ Szerkesztve ]
De gondolom egyszerűbb játékok támogatják 165Hz-t. Pl. Genshin ami néha még a 888-at is megfekteti nem hiszem hogy élvezhető lesz 165Hz-n de gondolom nem is lesz egy ideig támogatott 165Hz-n.
Lehet hogy hülyeséget írok de 165Hz-n minimum 100fps/120fps-en kell futnia egy játéknak hogy ne legyen zavaró, szerintem kevés ilyen játék van. Nálam néhány játék 72Hz-n 60fps-el olyan mintha darabos lenne, főleg a gyorsabb mozgásoknál.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
(#9) Schuler888 válasza dilajoska1 (#1) üzenetére
"Mondjuk 25-én jön a Crash Bandicoot: On the Run"
?
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
(#10) dilajoska1 válasza Schuler888 (#9) üzenetére
Sajnos még egy Subway Surf klón.
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
(#11) Schuler888 válasza dilajoska1 (#10) üzenetére
Dehat az mar vagy min. feleve kint van, de inkabb tobb is mar, ezert nem ertem, meg vmikor nyaron szedtem le, sot mar meg is untam honapok ota meg se nyitottam... hivatalosan meg meg mindig nem jelent meg? kozben megneztem, lassan egy eve tettem fel
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Nem tudnak mit újítani, akkor most jön a kamera megapixelhez hasonlóan a verseny, hogy ki tud magasabb képfrissítésű kijelzőt rakni a telefonba. 120 hz felett emberi szem meg nem mondja a különbséget, de már 90 és 120 között is csak nűansznyi a különbség. Totál értelmetlenség, ez csak arról szól, hogyha már a gyártók végre elkezdtek 5000+ mah akkukat belerakni a telefonba, akkor nehogy már kilehessen sajtolni a telefonból 10+ óra SOT-okat, hanem le kell szívni a korábbi szintre ilyen felesleges feature-ök által. Amíg lejjebb lehet venni a képfrissítést, addig nem érdekel, de tartok tőle, hogy pár év múlva már a 120 hz lesz a standard.
(#13) dilajoska1 válasza Schuler888 (#11) üzenetére
Még nem. Keleti régiókban volt elérhető de 25-étől Európában is.
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
165 Hz-en 165 fps-en kéne futnia a játéknak, hogy tökéletesen kihasználhasd a kijelzőt. Kályha Snapdragon 888-on még a böngésző sem lesz képes soha annyival futni, nem, hogy egy játék. A 120Hz bőven elég mobilnak, az is túlzás. Ez csak a szokásos kínai nagy számokkal való dobálózás, mint a benchmarkoknál.
" ... hordozható vízhűtésének piaca ... "
Most még nevetsz rajta.
... mint nem is oly' rég a 18 Gbyte RAM-on és az aktív hűtésen tettük.
Egyébként - érdekes módon - itt a gyártó valahogy kibírta, hogy ne lyukassza ki a kijelzőt v. "lógassa be" a szelfi kamerát. Vajon egy "prosztó" (értsd: nem gamer) mobilon miért nem lehet ilyet csinálni?
Amióta 90hz-es támogatású kijelzős telefonom van, teljesen megváltozott az életem :D
Arra viszont kiváncsi lennék hogy akkor bizonyos weboldalak " animációi " miért tünnek úgy hogy kb 25-30fps-el mennek max.
Meg hogy 2021-ben hogy történhet meg az hogy bizonyos appok akadnak. :D
Hát akkor arra még várhatunk egy jó darabig.
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Egyszerűbb...kinek mi. Vagyunk páran, akiknek az idle clicker, vagy akár egy incremental game is elég komoly ahhoz, hogy több száz órát toljunk bele. De az Anima elég komoly, Diablo klón, melynél kimondottan jó a 120+ fps.
A konzol játékok, amik érnek is valamit, mint az Abe, vagy Genshin, azok a fejlesztői korlátok miatt nem tudnak 60 fps-nél többet, nem azért, mert a soc nem bírná.
A kijelző ha 165hz-et támogat, akkor 165 fps-t tud. Nem tudom miért lenne zavaró, ha akár csak egy 30 fps-es játékot tolnál rajta. Sőt, a telefonok többsége támogatja az automata frissítési rátát, vagyis a tartalomhoz illeszti a frekvenciát.
Az érdemi böngészők a 120+ fps-t nem támogatják. Samsung és Chrome is megáll 120-nál.
Jakesz
Viszont ha 144-ről ha visszamész 90-re, az több mint észrevehető. Én már biztos, hogy a jövőben olyan telefont, ami nem támogatja a min. 120hz-et, nem vennék szívesen.
El Diabl0
SD865+ képes a tartós 144hz-re (aksi)37 fokon. Szóval megoldható, ha akarják. Igaz, sok minden mást felkéne áldozni az oltáron a jobb hűtésért. Vékonyság, esetleg vízállóság, súly, gyártási költségek, stb...
Hát valahogy én 100% vagyok abban hogy se a Genshint, Gridet, Fortnitet ....... nem tudnák futtatni 165fps-el, meg kb leolvadna tőle a telefon. Én nekem vannak olyan játékok telepítve ami 72Hz-en már a 60fps is zavaró. Ott más ha a változtatja a frissítési rátát, nekem nem.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
+1 kizárt, hogy 165 fps-sel fusson egy komoly "AAA" játék mobilon. Még a 60 fps-t sem tudják tartani throttling nélkül.
A kijelző ha 165hz-et támogat, akkor 165 fps-t tud
A képfrissítés egyáltalán nem azt jelenti hogy hány képkockát képes kirajzolni a hardver, hanem hogy a kijelző hányszor képes akár ugyanazt a képkockát frissíteni másodpercenként.
Igen, gondoltam hogy itt valaki kijavit, köszönöm
Dilajoska1: Fortnite-ral nem játszok, de Genshint megnézem, hogy mennyire tartja stabilan a 60 fps-t. Ugyanakkor ha jól tudom, a felett nem támogatott.
Az S888 és az A14 néha 40fps-re is lecsökken. Az Exynos 2100 akár 30fps alá (26-28fps). Elvileg az új Kirin tartja a legjobban. Úgy tudom az S865 is hasonló mint az S888.
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
CoD-ban továbbra is gyakran lehozom soloban a battle royale-t egy Sony XZ1-gyel (SD835/4Gb RAM), nem hiszem hogy mindenki 2017-es mobillal nyomult...
Sony Ericsson K310i -> K770i -> P1i -> Live with Walkman -> Sony Xperia SP -> Z2 -> Huawei P9 Lite (2017) -> ASUS Zenfone 2 Laser -> Sony Xperia XA1 --> XZ1 --> Realme GT Master Edition --> Sony Xperia 1 IV
Ez nekem tetszik csak hogy
Videós képességek 4k ok
Fotós képességek már nem követik ezt? Fura
Milyen beállítások mellett? Így hirtelen, highest és overlocked beállítások mellett a 60-at tartotta alapjában, futás közben 57-re beesik, nagyobb betöltésnél 53-54, ha pedig a környezet nagyban változik, akkor 43-45.
Aktív hűtés, OC mellett.
De a játék önmagában sem támogatja a 60+ fps-t, tehát akár csak a lowest settings mellett sem lehet kipróbálni, hogy mennyire lenne stabil a 120+ fps.
Amúgy érezhetően jobb ilyenen játszani, mint egy sima flagshipen? Gondolom az esport szintű Pro Gamereknek nem mindegy.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Múltkor láttam valami koreai vagy kínai mobilos “esport” közvetítést Facebookon. Azt a mobilos League of Legendset játszották, iPhone-on. Nem tudom, miben lehet ez másabb mint a többi a flagship, amikor ugyanaz a hardver van benne mint a “nem gamer” telefonokban.
Azért hw szinten is van eltérés. A Nubiaban is olyan dolgok is vannak, amit más csúcsmodellekből kihagytak. Továbbá ott a batári passzív hűtés, 18-20k RPM-es aktív hűtés, külső oldalon érintésérzékeny "gombok", hogy csak pár dolgot említsek. Ami viszont mindenképp kiemeli a többitől, az a szoftveres lehetőségek (amiben azért a Nubia nem olyan erős).
Mondjuk nem ellenfele az Asusnak, de árban alatta tud lenni.
Minden maxon. Igen akkor hosnló mint az S888. Nem támogatja mert még egyik socon se futna 60+ fps-en.
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Azért ez elég gyér érvelés, hogy azért ne engedjék, mert max felbontáson nem bírja a SOC. Főleg, hogy a PC-sek is panaszkodtak rá.
Na ha a PC-n is gondok vannak vele és nem képes futni 60+ fps-el akkor telefonon hogy fog futni?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Mostanában a refresh rate az új megapixelmánia?
Keelah Se'lai!
Egyszer csak eljutunk az akksiig
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Persze, kisebb lesz, kell a hely a nagyobb hűtésnek
Na majd a Diablo Immortal
Live-Die-Respawn
Nem, mert nem érdekük. Az akkuelhasználódás az egyik legfőbb oka annak, amiért az emberek java lecseréli 2-3 évente a telefonját.
De nem azért nem képes futni 60+ fps-en, mert a PC nem bírja
Jó azt gondolom hogy a PC bírná de a mobil 1000% hogy nem. Amúgy is melegedik rendesen tőle a telefon 60fps-en és throttlingol. Max 90fps de azt se nagyon hiszem. Mi a készítő álláspontja hogy miért nem megy PC-n 60+ fps-el? Mert arról viszont semmit nem linkeltél!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)
Nem éppen. Én még sosem cseréltem aksi miatt.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Egyáltalán lehet nálunk ilyen telefont kapni hivatalosan?
Mert még opció lenne a rog-val szemben csak az ára miatt is.
De sehol nem találom
I have spooken!
Úgy általánosságban megkérdezném a nagyot mondó szakavatott zseniktől:
mivel nekem VAN Red Magic 5-öm (sima), és az TUDJA a 8k-t, rögzíteni, lejátszani, vágni; a TI otthoni PC-tek hogy áll a kérdéshez?
Döcög, dobálja a frame-eket, vagy kapásból lefagy/kivág?
Vagy továbbra is előnyös a nagyotmondás?
Legkésőbb a 'nászéjszakán' úgyis kiderül...
Milyen érzés 144Hz kijelzőn 30 fps-sel játszani?
A 144Hz nem csak játékoknál előny, hanem mindennapi használatban is. A Cod Mobile meg 120 FPS-sel fut, ami ugye elég nagy előny FPS játékoknál. Te beugranál oda a 60Hz-es telóddal, és a végén földhöz vágnád, mert folyton lelőnek.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Én multi fps-t PC-n játszom, egérrel, 144Hz monitoron, 150+ fps-sel. (mellesleg iPhone-on évek óta 120Hz a touch response, az iPad Pro pedig 120Hz IPS)
[ Szerkesztve ]
Nem értem, hogy jön ide a PC, de te tudod. Mobilról beszélünk, és a 144Hz-en értetlenkedsz. Óriási előny egy-egy támogatott játéknál a gamer teló, ha ezt nehéz megérteni, akkor maradjatok 60Hz-en. Iphone... még a 600K-es új Iphone is 60Hz-es.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
"A Cod Mobile meg 120 FPS-sel fut, ami ugye elég nagy előny FPS játékoknál. Te beugranál oda a 60Hz-es telóddal, és a végén földhöz vágnád, mert folyton lelőnek"
Ezekszerint marginalis szinten hasznalnak gamer telot, mert nagyon ritkan halok meg
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Minekután nincs játék, ami támogatja a 144 Hz-et, így felesleges mobilra. Főleg, hogy az Android játékok nagy része 30 fps lock és még azt sem tudják tartani (pl. Asphalt 9). Egyébként mint írtam az iPad pro 120Hz-es (az iphone 120 Hz touch response-os), arra pl. a Fortnite is 120 fps -volt-.
Android játékok nagy része 30 fps lock és még azt sem tudják tartani (pl. Asphalt 9)
Ez a kijelentésed annak tudatában vicces, hogy kb 1 hónapja jött ki a 60FPS választási lehetőség androidos telókra.
[link]
A 144Hz mint mondtam, nem csak a játékok miatt jó, hanem a mindennapi felhasználás miatt is. Aki COD-ozik, annak meg ne akard megmagyarázni, hogy felesleges, főleg mert 100 milliós táborról van szó. A TR-t a hajadra kenheted 60Hz mellett. A csúcs Iphone 60Hz-es. Ipaden meg játszani, főleg IPS-sel, na haggyál már.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Én PUBG-t mobilet csak iPadon tudom tolni, telón megőrülnék. Nagyobb képernyőn pontosabban célozok messzire. (igaz nem komolyan, heti pár meccs.)
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!