Hirdetés

2020. január 22., szerda

Gyorskeresés

(#851) jimspie

jimspie
(tag)

Csak azért tettem be, hogy lecsekkoljátok, nem azért, hogy most egyesével véleményt írjatok róla.
A robotok scraplingek - szemétből vannak, aránytalanok, nem szimmetrikusak, ezért vannak szándékos hibák, asszimetriák. Ez a koncepció. Persze bele lehet kötni ,de delesleges mert amatőr vagyok és még sehol sem tartok.

(#852) jhos910 válasza jimspie (#851) üzenetére

jhos910
(aktív tag)

Ha csak képeket akarnánk nézegetni a neten akkor néznénk profikét, nem a tiéd. Nem belekötni akartam hanem segíteni. De látom, hogy sértődés lvl 1 kipipálva.

(#853) jimspie válasza jhos910 (#852) üzenetére

jimspie
(tag)

Óh dehogy sértődtem.
Azért tettem be mert magamból indultam ki. Én nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy a fórumon más magyar amatőrök hol tartanak, miket rajzolnak. Lehet, hogy te nem vagy kíváncsi rá, de mást érdekelhet. Engem az amatőrök is érdekelnek.

Amúgy látom én, hogy itt-ott elég sz*r, de hát ennyi tellik tőlem. Hidd el, ha jobb lennék már javítottam volna.
Na meg egy idő után ha 5 órát csesződök egy rajz felett úgy hagyom ahogy van. Egye meg a fene majd legközelebb jobb lesz :D

[ Szerkesztve ]

(#854) jimspie

jimspie
(tag)

Amúgy bocs. Ha fórumozok akkor mindig mindenki azt hiszi, hogy offenzív vagyok meg sértődős. Elfelejtem, hogy ezek nektek csak szavak és nem láthatjátok azt, hogy mindezt milyen gesztussal kívánom átadni. Ez az én hibám, mindig elfelejtem.

(#855) #78687232

(törölt tag)

Az anyagok tetszenek a legjobban (amiket golyókon érzékeltettél). Az arany, a selyem, a 'piros' és a fém laszti lett a legjobb. Gyorsan belenézve a Cliffs lineart is marha jó, arra megy is a plusz.

(#856) LamaCube

LamaCube
(addikt)

Hagyománnyá vált nőnapi virág firkálmányom. Speedpaint róla

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#857) jhos910 válasza LamaCube (#856) üzenetére

jhos910
(aktív tag)