Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) LamaCube válasza jimspie (#697) üzenetére


LamaCube
addikt

:R

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#702) jhos910 válasza Rolanddd (#698) üzenetére


jhos910
aktív tag

Angollal hogy állsz?

Itt van egy részletes de angol leírás.
(Bonfire blogjában hirtelen nem találtam, de ha jön akkor lehet tud mutatni neked egy sajátot)

De tessék egy kicsit rövid de jó vidi.

Ennek az egész korrekciós réteg mizériának az a lényege, hogy nem az eredeti képet piszkáljuk mert az nem annyira jó, nem lehet visszaállítani az eredeti állapotot hanem egy külön ún. korrekciós rétegen hajtjuk végre a módosításokat. (a vidi még mond róla egy két dolgot, nem tépem a számat :) )

Ha bármi van sikíts. :K

(#703) Rolanddd válasza jhos910 (#702) üzenetére


Rolanddd
tag

Angollal jól állok, és köszi a tippet, photoshopban kezdő vagyok és erről nem tudtam /adjustment layers/, majd szórakozok velük :)

(#704) jimspie válasza Rolanddd (#703) üzenetére


jimspie
tag

[link]
Ha photoshopban kezdő vagy akkor ezt mindenképp sasold meg.

(#705) Rolanddd válasza jimspie (#704) üzenetére


Rolanddd
tag

Innen már egy rakat videót megnéztem :) nagyon jó oldal, csak a srác hangja idegesítő kicsit, olyan mindig mintha mindjárt elcsuklana :)

(#706) Busmann02


Busmann02
tag

Ma is firkáltam...
A kritikákat építőjellegű véleményeket szívesen fogadom és igérem nem hisztizek:D

Üdv:
Dávid
Busmann

(#707) Rolanddd válasza Busmann02 (#706) üzenetére


Rolanddd
tag

szerintem teljesen jó, bár ha kifestenéd mondjuk Photoshopban, úgy még jobb lenne :)

(#708) Busmann02 válasza Rolanddd (#707) üzenetére


Busmann02
tag

Megtenném,rajzoltam már szìneset,de kicsi a gépem,egy nagyobb felbontású kép esetén egy hosszabb ecsetvonásnál,satìrozásnál vagy szìn összemosásnál belaggol...:/

(#709) jhos910 válasza Busmann02 (#706) üzenetére


jhos910
aktív tag