A kábel és a driver tekintetében igazad van, amiért elnézésedet kérem. Ezeket a kiegészítőket általában nem hozzák vissza, hiszen a hiba a kártyával van. A kollega a hibát ott követte el, hogy a kábelek átvételét nem tűntette fel az átvételi lapon, ezért kiadáskor csak a kártya került elvitelre. Természetesen a kábeleid megvannak és az üzletben bármikor átveheted őket.
Másfelől amikor azt írod, hogy ''2 hónap késéssel kicserélték'' tisztességes emberhez nem méltó módon hazudsz, mert a kártyát augusztus 21-én csütörtöki napon adtad le, a garanciális cserekártya pedig szeptember 3-án szerdán lett elvíve, amivel Te természetesen tisztában vagy, csak úgy látom, hogy miután nem 9800-ast tudtál elhozni, most mindenáron fújni és köpködni kell. A 9800-asra való cserét abban az esetben helyeztem kilátásba, ha nem jön közbe semmi, azaz nem sikerül 9700-ast és a garanciális időn belül nem érkezik meg a 9700-as cserekártyád. Te is jól tudod, hogy különbség van az ''így lesz'' és az ''akkor lehet ha'' között és az egyikből nem következik automatikusan a másik. Elszomorítónak tartom, hogy csak addig tudsz rendesen beszélni valakivel/ről, amíg nyerhetsz a dolgon, ha pedig csak a szokásos eljárásnak megfelelően sikerül elintézni a dolgot, akkor már csak szapulni vagy képes.
Üdv.: Dende