Szerintem nem
Ez a Cars beszarás, tegnap tolom neki az egyik pályán, erre szembe jön két AI. Az elsőt sikerült kikerülni, a második idióta meg belémrongyolt. Én nem tudom ezek mi a szart csinálnak, de hogy ebből sose lesz normális game az tuti.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
macy
addikt
Chosen
addikt
Nagyon béna kérdés, de manuális váltónál kanyar előtt fokozatonként kell visszalépegetni, vagy lehet többet is leugrani egyből? (Csak szekivel mentem eddig mindig)
proof88
addikt
ezt most úgy kérdezed, hogy kötelező-e egyesével lépegetni, vagy szabad nem lépésenként is?
Utcai autónál néha ugrottam 2-3 fokozatot is váltásnál, bár inkább ott is majdnem mindig egyesével pakolgattam vissza pl piros lámpa előtt. Szóval kevésbé használtam a fékpedált kiszámítható helyzetekben, inkább motorfékeztem finoman. Nagyon tetszett a visszapakolgatás közben a motor hangja, ezért is csináltam általában így. De hogy ne rángasson annyira mikor felengedtem a kuplungot, rá is pöccintettem olyankor a gázpedálra.
Szimulátorban túraautó esetén inkább egyesével pakolgattam vissza féktávon, mert ha nem alkalmazod a heel&toe-t, elég nehéz stabilnak maradni egy erős hátsókerekes autóval. Sőt még egyesével visszaváltva is nehéz stabilnak maradni ha nem használsz semmilyen segédletet. Meg ha a konfig fájlban 0-ra van rakva az auto blip (ami alapból 1 ha jól tudom, és menüből nem lehet állítani).
Általában szekvenciális váltónál nem is kell gázfröccsöt adnod visszaváltás közben, mert az elektronika maga intézi ezt. Amikor Kiss Norbi a Hungaroringen 2-3 éve beugrott a Maserati-kupa futamába (és ott is rommá verte a mezőnyt), akkor a saját szemeimmel láttam hogy féktávon minden egyes visszaváltásnál egy nagyon minimálisan kevésbé lassul az autó egy pillanatra, közvetlenül a leváltás után. Akkor sejtettem hogy a heel&toe miatt van ez, de azt mondta hogy az elektronika maga végezte a kis gázfröccsöket. Az is szeki váltó volt.
[ Szerkesztve ]
Chosen
addikt
Köszi a választ. Arra gondoltam, hogy ez biztos valamilyen törvényszerűség, ezért kérdeztem így.
Mod: Assetto-t tekergetem jelengeg, ott szerencsére menüből állítható az Auto Blip.
[ Szerkesztve ]
macy
addikt
Na a Cars-ot elfelejtjük egy időre. Mehet az Assetto-kázás.
Frenky89
őstag
Neee, sírok...
macy
addikt
Úgy tűnik dolgoznak a fiúk a Cars-on, kellemesen csalódtam, teljesen élvezhető lett, legalábbis azokkal az autókkal amiket próbáltam. Komolyan még a végén lesz belőle valami.
JColee
őstag
Hát ezen szakadok.
macy
addikt
lol. És akkor ehhez most kormány kell vagy joystick?
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Van egy kedvelt pályám, amin sokat szoktam játszani. (Ez volna az)
Viszont most, ha akarok játszani rajta, akkor a pálya betöltése után kb. 3 mp múlva kifagy a játék. Ezt a hibaüzenetet dobja ki. Mi lehet a probléma és hogy lehetne orvosolni?
proof88
addikt
passz. én valami plugin problémára tippelnék.
acsati
aktív tag
valóban az volt, kivettem a mapplugint és működött. köszönöm!
látom F1 topik, de itt van a legnagyobb aktivitás ezért megkérdezném itt, hogy tud valaki ajánlani valami jól kidolgozott esős és/vagy havas pályákat?
proof88
addikt
én idáig életemben 1 esős és 1 havas pályán mentem.
Az esős az Interlagos volt.
A havas meg Nemuno Ziedas.
acsati
aktív tag
köszi, kipróbálom őket
Frenky89
őstag
Bár halovány lepke fingom sincs, hogy ennek mi a lényege, de egész valósághűen mozognak a kocsik.
proof88
addikt
kokoaliga
tag
macy
addikt
Végetek van. Megyek. Nem ... csak vicc volt
kokoaliga
tag
gyere csak várunk.
Dobd el a tolókocsit és adok neked egy Forma 1 járgányt.
Megigérem,hogy nem körözlek le
Koko
macy
addikt
Nem is tudnál, keresztben mennék mindenhol. Marha jókat versenyzek egyébként pCars-ban az AI-val Nordon. Brutál ahogy lehet neki taposni. Szerencsére nem olyan gyökér az AI mint Assettoban.
macy
addikt
Ez hiányzik nekem az assettoból. Sokkal élettelibb a pálya, és az ai is sokkal jobb.
macy
addikt
Pontosabban ez.
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Használok több módot is, különböző autókkal.
Azt szeretném megkérdezni, hogy az egyik módból át lehet-e rakni valahogy a másik módba autót? Ha igen, nagyon bonyolult lenne?
Köszi előre is a válaszokat!
proof88
addikt
JColee
őstag
Load cell-t még mindig nem sikerült berakni a fékpedálba. Vicc ennyiért (persze a sok bizgentyű jó). Ja és a H váltó már nem a csomag része, külön kell megvenni, ami megint eléggé wtf.
[ Szerkesztve ]
macy
addikt
Nyugodtan feldughatják maguknak, maxra tekert FFB-vel.
proof88
addikt
Sziasztok,
nem tudom ki használ XD plugint, de gondoltam szólok hogy több mint 3 és fél év után frissítés jött ki hozzá, nem tudom konkrétan mivel támogatja jobban az rfactort de ha valakinek volt vele gondja akkor egy próbát megér.
ui.: nem szimezek sehol, fészbukon láttam a hírt és gondoltam megosztom aktív szimesekkel.
proof88
addikt
Ismét eltelt 1 év.
Holnap Brazil Nagydíj!
Sajnálom hogy már nincs meg ez a szimulátoros csapat, nagyon szerettem. Több mint 18 ezer hozzászólás van benne ebben a topikban, sok tanulás, gyakorlás, időmérők, versenyek, csapat honlap, szabályok, BT ülések, videók, öröm és sírás, elég fasza volt! Remélem mindenki jól van! Mostanában sajnos senkivel sem tartom a kapcsolatot az itteniek közül.
Nosztalgiaként belenéztem itt 1-2 videóba.
[ Szerkesztve ]
Én benne lennék egy kis körözgetésben néha, hátha megint futamokká fajulnak a dolgok
¯\_(ツ)_/¯
proof88
addikt
Azt sajnálom, hogy ahhoz képest mennyit szimeztünk együtt, sosem mentünk el pl gokartozni. Én 2013-ban rákaptam a gokartra, kollégákkal jártunk el. Mondjuk jó sok pénzt elvitt már, de nagyon jó, Bp-n lévő összes pályán voltam már sokszor azóta. Mondjuk nemrég nyílt egy elektromos kart pálya a Blahán, na oda még nem jutottam el, pedig az kb 2 év létezik asszem.
Amúgy hamarosan szerzek valami videokártyát (1 éve integrálttal nyomom mert ritkán játszok bármivel is, ha igen akkor az CS 1.6 vagy warcraft 3 LAN ), aztán újra használom a kormányomat is (sajnos lassan 1 éve pihen a kormány is).
macy
addikt
Aztán mehet az rF2 móka
Pedig nem lett volna rossz ötlet. Akár még ezután sem lenne elvetendő cél. Mi is szoktunk időnként menni gokartozni, igaz nem vagyunk sokan rá, de mindig jó móka
¯\_(ツ)_/¯
#70869248
törölt tag
bocs hogy belekotyogok, nem vitaindításként mondom hanem absz. jószándékból.
Szal sztem inkább az auomobilista.
nagyon pozitív csalódás...semmit nem akartam kipróbálni ami rF1szerű, mert úgy gondoltam azon már ideje túllépni, de annyira dicsérték, és olyan arcok, hogy muszáj volt rápróbálnom....és sztem nagyon jó választás.
JColee
őstag
Sajna nekem szimulátorozni nincs túl sok időm, de gokart-ban kb bármikor benne lennék.
Párszor voltam Silverkartban napi jeggyel. Kiköhög az ember 12ezret vagy nemtom most mennyi, és délután 5-től éjfélig annyit megy, amennyit bír (persze forgalomfüggő is a dolog).
Kiírjunk erre egy szavazást? Hány jelentkező lenne?
¯\_(ツ)_/¯
JColee
őstag
Én mennék, ha számomra megfelelő időpontban lenne. Nem tudom rajtam kívül ki hogy van vele.
kokoaliga
tag
Sziasztok.
Régebben "Cila" álnéven voltam jelen
Ha lesz valami jövök.
Most már nem ligázok és van időm
Koko
macy
addikt
Hehe. Mi az nyugdíjba vonultál?
kokoaliga
tag
Legalább úgy mint te.
Sok volt az 5 év összesen 10 szezon és 4 év ligavezetés.
Nem csinálnám már mert sok időt felemészt.
Koko
proof88
addikt
Én is jelentkeznék
Silverben egyszer voltam asszem, télen mikor a csarnokban kb 5 fok volt. Első kanyarban azt hittem el van törve a kormányösszekötő vagy valami, mert mikor elfordítottam a kormányt kis sebességnél, csak csúszott egyenesen előre a hideg csempén a gokart irányváltás nélkül.
3x8 perces jegyekkel voltunk, így elég frusztráló volt hogy 3-4 kör csak a gumimelegítésre ment el, ugyanakkor elég fun volt ezt is megtapasztalni. Aki jobban melegítette a gumit az előbb teljesíthetett jobb köröket. Nagyobb súllyal ez egyszerűbb amúgy. Aztán amikor ugyanolyan hőmérsékletre érnek a gumik akkor máris hátrány a túlsúly. Rengeteg összefüggést lehet élőben megfigyelni egyébként, amit anno csak szimulátorban fogtam fel, ezért szeretek gokartozni.
[ Szerkesztve ]
A silverkart valóban jó, szeretem, mert minőségi kocsijaik vannak, kb egyenletes teljesítménnyel, lehet érezni amikor előtted gyök kettővel ment csak valaki, és azt is amikor már te túltoltad, és amiatt csúszik mint a fene
Kicsit más élmény az Ázsia Center alatti gokart. Kicsit halál közelibb
¯\_(ツ)_/¯
JColee
őstag
A silverben én határozottan éreztem a kocsik közötti különbségeket. Amúgy hogy lehet túltolni, hogy elkezd csúszkálni? Biztos én vagyok a béna, nekem csak akkor volt olyan, amikor úgy is kaptam meg, hogy szar volt.
Nyilván vannak különbségek, még azt is érezni, hogy mikor van megtankolva egyik-másik De közel sem akkorák a különbségek mint az Ázsiában. Ott egyik beleprésel az ülésbe, másik meg nyugger csiga kávé előtt.
Passz, lehet csak placebó, de néha szoktunk 3*8 percet egyben menni végig (silver), ott közepe-kétharmada felé szerintem lehet érezni hogy meg-meg csúszik ott ahol addig betapadt. Olyankor egy lazább levezető kör után megint betapad rendesen. De lehet csak elfáradok addigra, és én pihenek igazából a levezető kör alatt, nem a gocart, ki tudja
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
IntelKiller7
veterán
Te jó ég. Valaki játszok még ezzel?
De jókat ligáztam anno vele [link]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
proof88
addikt
Jaja, egyik legjobb mod szerintem a 2008-as FSone volt.
IntelKiller7
veterán
RFT is jó volt, csak 11-es mod után szenvedtem vele. 08 volt az igazi meg az RH04
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
proof88
addikt
kokoaliga
tag
Sziasztok.
Nem bírok magammal és megint elkezdtem a liga vezetést:
a-liga.hu
Akinek van kedve jönni,szívesen látjuk.
Március 11 vasárnap első futam a szezonba.
Koko
macy
addikt
Nem bírsz magaddal mit kezdeni?
Hogy muzsikál a T500-as? Azt vettél ha jól rémlik.
kokoaliga
tag
Hát látod..
Régen eladtam mert szerintem nem ér annyit.
G29-em van
Koko
proof88
addikt
Nekem a szimulátorozás nagy emlék marad, és mai napig visszasírom, kár hogy anno nem szerveztünk csapat találkozót többször. Egyszer volt csak, 3-an voltunk rajta mindössze.
Időhiány miatt nem szimulátorozok ligában, de igazából a kormányt is baromi ritkán használom.
Most jelentkeztem amatőr gokart bajnokságba, ha minden jól megy egész évben indulok, első verseny most hétvégén lesz, jelentkezni még mindig lehet.
macy
addikt
Eladtad azt a jó kis kormányt? Hát milyen szimes vagy Te?
Én meg a G27-et adtam el. Lecseréltem Fanatecre. Tisztább, szárazabb érzés
JColee
őstag
Van lehetőség később is becsatlakozni?
Amúgy én is teljesen odavagyok idő szempontjából, meg valahogy motivációt se érzek, hogy beletegyek annyi időt.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
persze, bármikor!
Én azért is regisztrálok egész évre, mert egyrészt elköteleztem magam, és jobban rávenném magam a futamok közötti rendszeres mozgásra is hogy aztán amikor nyáron kánikulában van verseny mosolyogva szállhassak ki a kartból és ne kelljen kitámogatni belőle meg kicsit olcsóbb is futamonként ha regisztrálva vagy. Még akkor is ha párat kihagysz.
[ Szerkesztve ]
Ú te. Nagy a csábítás, jó lenne, de még mennyire élvezném.
¯\_(ツ)_/¯
proof88
addikt
gyere, ha a szabályzat alapján bejön (engem korábbi években főleg az tántorított el hogy korán keljek néha szombatonként, illetve most hajlandó vagyok anyagilag is áldozni rá)
Meglátjuk majd mi alakul a közeljövőben, most eléggé pörögnek a dolgok De nem tartom kizártnak, sőt, a vágyakozás megvan Idő az neccesebb állatfaj. Áldozni rá? Az is egy érdekes kérdés. De erősen szem előtt tartom a dolgot
¯\_(ツ)_/¯
proof88
addikt
Voltam múlt hétvégén, nagyon jó volt, szervezésügyileg is pörgős volt, látszik hogy nem ma kezdték.
Viszont edzenem kell. Időmérőn 16-ból 9. lettem, azt mondom kezdésnek jó az, sosem voltam ezen a pályán. Viszont ebben a kategóriában túl sokan neveztünk, 2 részre szedték a mezőnyt emiatt, szóval volt A verseny az első 10-nek, és B verseny a többinek ebben a kategóriában. Így én az A verseny 9. helyéről azaz utolsó előtti helyről indultam.
Elég enyhe idő volt, már szabadedzéseken éreztem hogy el fogok fáradni, hát futamon eléggé el is fáradtam, volt egy kanyar ahol alig bírtam rendesen befordítani a kormányt, a fáradtság meg lassúságot eredményez, mert volt hogy inkább kanyar közben is ráfékeztem csak hogy jobban elforduljon a gép, mert nem bírtam már tekerni a kormányt. Egyébként rajt után egyből utolsó helyre kerültem, mert én egyedül féktávon megpörögtem. Optimista voltam és a kelleténél erősebben fékeztem, pedig még nem voltak eléggé melegek a gumik. Utána kissé felszabadultan a mezőny után eredtem, és jól láthatóan körökön keresztül közeledtem az előttem lévőre, aki előtt szintén 2-3 mp-es űr volt szóval őt sem zavarta senki. De aztán egyre jobban fáradtam, leginkább abban a bizonyos balos visszafordítóban szenvedtem. Főleg hogy a nap utolsó előtt versenye volt a miénk, tehát addigra volt legmelegebb az idő és nagyon fel volt már gumizva az ív. Nagyon brutálisan be lehet támadni azt a kanyart, késő fékezéssel, kanyarodás közben stabilan, de kell hozzá az erő. Volt egy pont ahol már nagyon elfáradtam. Onnantól kezdve már nem közeledtem a gyerekre. Pedig figyeltem arra egész nap hogy egyek-igyak. De fizikailag egyelőre ennyi. Alig vártam hogy jöjjön a kockás zászló.
Azóta azon gondolkodok miket lehetne edzeni. A hosszú hétvégére gokartozást terveztem, de megszívtam, hála az időjárásnak a kültéri aszfaltos gokart pályák nem nagyon vannak nyitva. Tegnap elmentem stadionokhoz gokart sportarénába, toltam 5 menetet, de az nem aszfalt, eléggé csúszik és nem adja vissza egyáltalán azt a terhelést mint az aszfaltos pálya.
A G27-en meg egyszerűen nem tudok akkora FFB-t állítani hogy eléggé terheljen, annyira nem erős, pedig még gokartos modot is szedtem az Assetto Corsa-hoz.
Arra gondoltam hogy veszek decathlonban csukló környékére rakható súlyt (bokasúly), 1-1 vagy 2-2 kilósakat rakok a csuklóimra és úgy szimulátorozok. Bár az sem ugyanaz, de azért valamennyire segít, és olcsóbb mint mondjuk hetente többször gokartozni menni az edzettség fenntartása érdekében (ami ugye időjárás függvénye is, hogy tudsz-e menni kültéren vagy sem).
Összességében nagyon jó volt, a nap folyamán összesen 7 futam volt (6 kategória), szóval olyan feeling mint amikor kimegy az ember a Ringre, csak itt saját verseny is van.
Most azt nézem hol tudok szerezni bordavédőt, mert még úgyis jól összeütődtem a gokartban, hogy senkivel nem volt test-test elleni csatám.
szerk.: illetve hosszúujjú bringás kesztyű is volt rajtam, és néhány kör után azt vettem észre, hiába szorítom a kormányt, elcsúszik rajta a kezem, nem tudtam rendesen fogni. Ilyet sem éreztem még soha, legalábbis emlékeim szerint. Lehet mégsem volt jó döntés ez a kesztyű erre a dologra. Tegnap ujjatlan bringás kesztyűvel is próbálkoztam, rájöttem az a jó, kevésbé izzad meg a tenyerem, és ha hűvös van akkor csak az elején para hogy lefagy az ujjad vége, később az is jó lesz mikor a vérkeringés jobban felpörög.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
Most már menet közben is lehet állítani a kerékösszetartást
Egyenesekben a kormány hátrahúzásával 0 fok környékére vagy pont 0-ra állítja, így elvileg jobban vissza tud hűlni az egyenesben a gumi, valamint talán kicsit nagyobb lesz a végsebesség. Kanyar előtt visszatolja a kormányt, így visszaáll az összetartás az eredeti állásba, azaz a kormányzott kerekek ismét kicsit középre tartanak (asszem max 1 fok szokott lenni, de lehet sokat mondtam).
proof88
addikt
A linkelt cikk bár a hivatalos oldaról származik, hibás. Jól mondja hogy toe-in, meg toe-out, de a kerékdőlést magyarázza ami a camber, de valójában nem a kerékdőlés változik, hanem az összetartás, ahogy a Scarbs is vázolja a képen.
proof88
addikt
Bár úgy látszik nekem is van mit tanulnom, mert mindenki azt magyarázza hogy kanyarokban kifelé kell nézniük az első kerekeknek, hát én pedig mindig úgy tudtam hogy befelé szokták őket állítani, azaz enyhén középre néznek, na mindegy.
macy
addikt
Elvileg úgy van, hogy az utcai autóknál befelé áll a kerék, így stabilabb az egyenesben. Versenygépeknél széttartást állítanak be a kanyarok miatt. Legalábbis én így tudom.
JColee
őstag
Én is totál így emlékszem, alapsetupokban is mindig belefé bandzsított a cucc.
jó kis magyarázó videó
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
A Michelisz-féle RaceRoom bajnokságra nevez valaki? Most ingyenes a játék Steamen, csak fel kell rakni és menni a gyors köröket. A Top20 indulhat a versenyen. Nem hiszem hogy bekerülök a Top20-ba mert egyrészt nem igazán szeretek elsőkerekes autóval "gyorsan" menni, nehéz nagyon, másrészt meg nem fogok annyi időt belerakni mint a régi időkben rFactorba, de ha már itt porosodik a kormányon jó ideje most mégiscsak kipróbálom ezt, hogy legalább lássam kb meddig tudok feljutni a selejtezőben. Egyelőre 14 kört mentem, abból 10 érvénytelen volt , sajnos még könnyen megcsúszok és az utolsó kanyarban hibázás érvényteleníti a következő kört is. Setupolni nem igazán lehet mert 99% itt fix, hála az égnek legalább azzal nem töltöm majd az időt.
proof88
addikt
Nagyon meg lettem alázva.
Annak idején amikor szimulátoroztam, hozzá voltam szokva a hátsókerekes autókhoz, és nagyon kényelmetlen volt elsőkerekest vezetni. Itt elsőkerekes van, próbáltam hozzászokni, már egész rutinosan megyek vele, de elég messze végeztem az elejétől. Igaz, hogy mindössze 13 órát töltöttem a pályán a játékban, de nem nagyon látom, hogy hol lehetne még 2.7 mp-et javítani, mert annyival maradtam el az elejétől. A 820. helyen végeztem! Az első 92. ember 1 mp-en belül van. Én azért reméltem, hogy 2 mp alá tudom gyűrni a hátrányomat, ez a 2.7 mp hátrány ez rettenetes! 3477 ember van a táblázatban, azért mondjuk beférhettem volna az első 400 közé mondjuk!
Ilyen túraautónál bal lábbal illene fékezni amúgy? Mert én már csak azt tudom elképzelni hogy bizonyos kanyarokban egyszerre kezelve a kettőt, játszva az egyensúllyal, lehet gyorsulni köridőben. Én hagyományosan csak jobb lábbal kezelem a pedálokat.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care