halo
nem "magyar frekiváltós liftek" van szó.
fetételezem a liftek, pláne a személyszállítók, külön szabvány alá tartoznak, külön biztonsági szabályok vonatkoznak rájuk.
azért is vannak speckó cégek erre.
az iparban használatos általános célú frekiváltókról beszélünk , amiknek a gépkönyve egyébként leírja mit lehet tenni, mit nem, legtöbbször.
pl. (azért írom ezt , mert ezt használjuk leginkább)
-az omron (yaskawa) kimondottan ellenzi a főáramkör kimeneti kábelének megszakítását, pláne feszültség alatt,
-a tranziens jelenségek elkerülése végett árnyékolt főáramköri kimeneti kábelt javasolnak, a vezérlésnél csavart érpárt,
-a főáramkör betáp oldalának megszakítását elnézi, de megjegyzi , hogy ezt sem ajánlatos tenni félóránként 1-nél többször,feszültség alatt,
ezek nem betarthatatlan szabáylok, nyilván a frekiváltó élettartamának tesz jót, ha figyelünk arra amit a gépkönyv ír.
byte
[ Szerkesztve ]