Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#267401) FunPro válasza Kendek (#267383) üzenetére


FunPro
senior tag

Mondjuk ez is érdekes, mert a játék még mindig anyagilag sikeres.

Hosszútávon azoknak is jobb lenne a seggükön maradni, mint most szétkapkodni a kevesebb pénzt.

A játékos társadalom elég gyorsan felejt sajnos.

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#267402) Wesder válasza cyberkind (#267399) üzenetére


Wesder
félisten

PS3-ra nem jött ki a W2, de X360-ra meg igen? :F

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267403) cyberkind válasza Wesder (#267402) üzenetére


cyberkind
félisten

Igen, de a 360-as verzió se volt maga a csoda, és tudjuk, hogy a PS3 hiába volt erősebb, ha sokkal nehezebb volt arra a portolás, így meg se próbálták, de valszeg ilyesmi lett volna ott is az eredmény mint a CP2077-nél a régi gépeken. Nincs min itt se csodálkozni, már akkor látszott a nyilvánvaló. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267404) Bad Pritt válasza cyberkind (#267399) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Witcher első része olyan szar állapotban volt megjelenéskor, hogy gyakorlatilag újra ki kellett adják Enhanced Edition néven. :D Anno azt mondta róla az egyik fejlesztő, hogy 1 millió dollárt kellett rááldozni és a UI-tól kezdve a feliratokon és szinkronon át a töltésidőkig mindenbe bele kellett nyúlni, olyan szar állapotban volt 2007-ben a játék.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#267405) cyberkind válasza Bad Pritt (#267404) üzenetére


cyberkind
félisten

De nem azért nem ment mert minden "gyenge" volt (khmm Crysis :DD ), hanem mert szar volt a grafmotor, talán ott jöttek rá arra, hogy nem jó móka ez a módosítgatás és társai, úgyhogy csak azt csinálják meg amit muszáj. :DDD

Bad Pritt
Tudom, láttam azt is, akkoriban senkit nem zavartak ezek a röcögések, persze az a játék nem volt ennyire kuka állapotban mint a CP PS4-en. :)

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267406) Bad Pritt válasza cyberkind (#267403) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

DF-nek van amúgy egy nagyon jó videója az X360-PC-One X enhanced változatok közti különbségekről, érdemes megnézni. Gyakorlatilag csoda, amit az X360 verzióval műveltek, hogy egyáltalán el tudott indulni azon a hardveren, de tényleg érezhetően röcögött már alatta.

#267405: nem csak a motorral volt baj, az volt az első saját játékuk és egyszerűen nem volt meg a megfelelő szakértelem. De az se volt jó ötlet valóban, hogy egy abszolút elavult motort licenszeltek, mondjuk ebből legalább tanultak, mert a RED engine-t a bennfentesek egy nagyon jól alakítható, modern motornak tartják a Witcher 2 óta.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#267407) Kendek válasza FunPro (#267401) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Állítólag anyagilag sikeres, de a CDPR csak azokat a visszatérítéseket számolta amiket közvetlen hozzájuk adtak le. A befektetők közül csak azok jártak valamennyire jól akik már jóval korábban csatlakoztak.
Akárhogy is nézzük, a hazudozásnak ez az ára, nem is tudom, hogy mit gondoltak, hogy ebből mi fog kisülni.

<-ƘƘ->

(#267408) Moby válasza Kendek (#267407) üzenetére


Moby
addikt

Ehhez képest több ismerősmnek is gog-os refundkérélemére hetek óta válasz sem jön :D

(#267409) S e t h válasza Wesder (#267396) üzenetére


S e t h
nagyúr

Nem mentegetni akarod őket, mégis azt csinálod.
Ne akarjon így tűnni, hogy a cdpr igazából fasza gyerek, mert hát az nd meg sp csak egy platformra fejlesztett.
Amit leírtál is csak azt igazolja, hogy a cdpr balfax volt, ráadásul a kapzsi fajtából.
És ha már összehasonlítás, élmény, rosszul írom, ÉLMÉNY, na ezt kaptam ettől a két cégtől, nem hazudozást, meg mentegetőzést, engem mint játékost hol érint az, hogy mi fair, mi nem fair? Kifizetem érte a pénzt és cserébe várok érte vmit, de nem azt a sunyi hozzáállást amit most produkáltak a srácok.
Egyébként meg tényleg jobb lett volna ha csak pc-re hozták volna ki, mindenki láthatta volna, hogy ennek még hosszú idő kell, hogy azt hozza amit ígértek.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#267410) Wesder válasza S e t h (#267409) üzenetére


Wesder
félisten

"Amit leírtál is csak azt igazolja, hogy a cdpr balfax volt, ráadásul a kapzsi fajtából."

Igen ezt én is leírtam.

ÉLMÉNYT kaptàl a CP2077-től is max rosszat. ;]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267411) nemorino válasza Kendek (#267407) üzenetére


nemorino
tag

Akárhogy is nézzük, a hazudozásnak ez az ára, nem is tudom, hogy mit gondoltak, hogy ebből mi fog kisülni.
Tipikus jele, annak hogy ha a vezetésnek fogalma sincs a projekt állapotáról és a szervezet teljesítőképességéről. Itt még belenyúlt a politika is (állami támogatás formájában), ami különös hatékonysággal képes elrontani a dolgokat. Én tényleg azt hittem, hogy a játék korrekt állapotban van, csak a maximalizmus miatt csiszolgatnak rajta 7 hónappal az eredeti céldátum után.

"Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon

(#267412) Kendek válasza nemorino (#267411) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Az utolsó pillanatban, az aranylemez után is eltolták a premiert, ami szinte példátlan. Itt már tutira voltak kérdések és válaszok is, és tisztában kellett lennie a vezetőségnek a játék állapotával. Ehhez képest pedig azt nyilatkozták, hogy meglepően jól fut a konzolokon. Miközben az állapotára való tekintettel azt kellet volna mondani, hogy meglepő, hogy egyáltalán fut a konzolokon.

<-ƘƘ->

(#267413) F-ECT$ válasza saelin (#267390) üzenetére


F-ECT$
titán

Én a Geforce now-t is kipróbálnám ha érdekelne jelenleg a CP2077.

Dive ever, work never.

(#267414) kiserik válasza Kendek (#267412) üzenetére


kiserik
senior tag

Azért azt mindenkinek sejteni kellett volna, hogy az utóbbi az igaz ezzel a meglepő dologgal. Nem véletlenül került fel a plakátokra a ps5/xsx ahol jól, élvezhetően fut (most nem jut eszembe a pontos szöveg).

(#267415) Wesder válasza kiserik (#267414) üzenetére


Wesder
félisten

"Remekül jàtszható PS5 és Series X-en is".

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267416) hombre[EU] válasza kiserik (#267414) üzenetére


hombre[EU]
veterán

a szlogen az volt Plays great also on PS5/Series :D pedig a helyes az only lett volna

Life, Uh, Finds A Way

(#267417) Citroware


Citroware
addikt

Szívesen laknék olyan helyen, mint az Uncharted 2-ben a tibeti falu. :))

(#267418) consono válasza Citroware (#267417) üzenetére


consono
nagyúr

Ahol magadhoz térsz? Tényleg van egy hangulata :)

"In God we trust. All others must bring data"

(#267419) zojjektum válasza Bad Pritt (#267406) üzenetére


zojjektum
senior tag

"...RED engine-t a bennfentesek egy nagyon jól alakítható, modern motornak tartják a Witcher 2 óta."

Az tök jó csak a cdpr nem tudja használni. Ha mégis, akkor kell nekik előtte 3 óriási csicskalángos.

[ Szerkesztve ]

(#267420) oriic válasza zojjektum (#267419) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Akkor kik a bennfentesek akik ezt állítják? :D

Live-Die-Respawn

(#267421) Wesder válasza zojjektum (#267419) üzenetére


Wesder
félisten

Sajàt motort nem tudjàk hasznàlni?
Nem inkàbb ennyit tud?

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267422) zojjektum válasza Wesder (#267421) üzenetére


zojjektum
senior tag

Értem, de ezek szerint valamelyik összetevő hibás. Kicsit vagy-vagy, addig ameddig nem programozza más, nem derül ki.

#oriic
Há' nem érted "A" bennfentesek. ;]

[ Szerkesztve ]

(#267423) Kendek válasza Wesder (#267421) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Az fura lenne ha csak ennyit tudna, hiszen bennfentes források szerint egy nagyon jól alakítható és modern játékmotor. Csak ezek szerint mégsem sikerült még vele felépíteni a várat.

<-ƘƘ->

(#267424) cyberkind válasza Wesder (#267421) üzenetére


cyberkind
félisten

Lehet ennyi van benne, elég csak megnézni a TW2-TW3-CP2077 vonalat, ahol a LoD és Draw Distance nem változott túl sokat, sőt az utóbbi 2-nél talán alig vagy nem is, de van RT, lehet ezekre is lehetne gyúrni, csak nem annyira látványos.

Paranormal Cocktivity

(#267425) FunPro válasza Kendek (#267412) üzenetére


FunPro
senior tag

Az igazi kérdés az, hogy egy esetleges:

"Olyan balpöcsök vagyunk, hogy egyáltalán nem tudunk programozni, ezért 5-8 év alatt a konzolos állapot a béka segge alatt van"

nyilatkozattal mennyivel lettek volna előrébb a mostani állapotnál.

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#267426) nanorambo válasza Kendek (#267423) üzenetére


nanorambo
őstag

Az nyt cikkben azt említették meg problémaként, hogy mindent saját erőből akartak megoldani és nem használtak middleware szoftvereket, hanem maguk fejlesztettek mindent, ami sokszor azt eredményezte, hogy más dolgokról elvonta az energiát és a végeredmény sem lett olyan jó, mint a specializált middleware-k segítségével lehetett volna.

Teljesen egyértelmű, hogy nem "csak" játékfejlesztés volt, hanem a motort is és az egész keretrendszert is közben kalapálták. Ez még náluk sokkal nagyobb többezer főt foglalkoztató, rutinosabb cégeknek sem kis meló, a cd projektnél kb 1000 fő alkalmazott van..
Nagyon durván túlvállalták magukat.

[ Szerkesztve ]

(#267427) Nayrobi


Nayrobi
őstag

Jan 5-11 között 25%-os kedvezmény lesz a ps+ előfizura a storeban

(#267428) Carlos Padre válasza Bad Pritt (#267372) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Igazából az baszta ki a biztosítékot, hogy végtelenül cinikusan úgy dobták piacra a játékot a legnagyobb potenciális játékos bazisra, hogy hazudtak a minőségéről, majd meg cinikusabban refundot ajánlottak minden elégedetlennek a kedélyek megnyugtatása végett, miközben pontosan tudták, hogy nincs vagy annyira komplikált a refund az érintett platformokon, hogy a becsapott vásárlók nem tudnak/akarnak majd élni a lehetőséggel. Nem kell naivnak lenni, ez egy tudatos vezetői döntés volt.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#267429) Moby válasza FunPro (#267425) üzenetére


Moby
addikt

Nagyon cuki ez a narratíva, hogy csak pécén kellett volna megjelennie, de az igazán rohadt vicces az, hogy pécén is olyan mocskosul bugos, hogy arra szavak is alig vannak. Csak ott nem szaggat, mint a rohadalom, ha van egy jó gép alá. Bár ez megintcsak kevéssé a lengyelek érdeme.

(#267430) Kendek válasza FunPro (#267425) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Nyilván ha ilyet nyilatkoztak volna, akkor bevállalták volna azt is, hogy a konzolos megjelenést azt elcsúsztatják a PC-hez képest. Normál esetben egy döntéshelyzetben levő főnöknek ezt kellett volna tennie. Igaz, nem így a vége felé, hanem már jóval előtte, mert akkor vesztettek volna rajta a legkevesebbet. Egyértelműen túlvállalták magukat, szóval vagy jóval több programozó, vagy több idő kell ehhez, ahogyan a nagyok is csinálják.

<-ƘƘ->

(#267431) Bad Pritt válasza Wesder (#267421) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Egy ilyen belsős motornál nincs igazából olyan, hogy ennyit tud, nem modulokat licenszelnek, hanem beépítenek olyan rendszereket, amit szükségesnek éreznek. Szóval még csak azt se lehet mondani, hogy rájuk erőszakolt egy felsőbb akarat egy olyan eszközt, ami nem alkalmas számukra, mint szerencsétlen BioWare esete a Frostbite-tal.

Érdemes utánaolvasni a Larian Studios saját fejlesztésű motorjának, a DOS óta akkorát fejlődött, hogy most már a hagyományos izometrikus nézetből be tudsz zoomplni nagyjából tps nézetbe a BG3-ban nextgen látvány mellett.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#267432) saelin válasza F-ECT$ (#267413) üzenetére


saelin
veterán

Annyit nem ér ez a játék hogy 3 platformra is meg legyen véve... Így is ha talán visszakapom ps-re az árát csak akkor leszek egálban a Stadiás vásárlásom miatt, de ebben az esetben már a kiegészítőket (ha még lesz hozzá ezek után) is oda fogom megvenni. Ezek után én már semmi jót nem várok a CDPR-től. Túl nagy a szar körülöttük. Most belegondoktam hogy ebbe a halott openworld-be behajítanak egy Witcher 3 Blood and Wine méretű kiegészítőt... Valahogy úgy érzem nem lenne jó érzés visszatérni Night City-be mondjuk egy év múlva, mert már most elavult egy csomó minden a játékban. Én a story-n és a zenén kívül semmi mást nem tudok dicsérni a játékban, ez szerintem rengeteg mindent elmond a jelenlegi állapotáról.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#267433) kiserik válasza Kendek (#267430) üzenetére


kiserik
senior tag

Azért a részleteket nem tudja senki. Valószínűleg a 2020 a végső határidő volt az uniós pénz miatt (állami támogatás, de tuti uniós programon belül). Megszívták az új konzolokkal is, mert azok is elhúzódtak, de legalább nem is kapni őket a régi vasak meg ehhez nagyon kevesek. Vélhetően az utóbbi fél évben semmi mást nem csináltak, csak megpróbálták használhatóvá tenni a régi konzolokra, ami lehetetlennek bizonyult, így viszont elhanyagolták a többi dolgot.

(#267434) cyberkind válasza saelin (#267432) üzenetére


cyberkind
félisten

Én bármikor visszatérnék Night City-be, persze nekem tetszik a játék nagyon is, de nem hibátlan, és pláne nem akkora megváltás, mint amire számítottak ők is, ami csak jó, mert ez ne kövesse az ipar.

64 óra alatt, először térdelt le a játék PC-n, de persze itt van sok alt tab és társai, ez abszolút nem rossz, mondjuk az updatekkel nekem csak bugosabb lett a játék. :DDD

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267435) Moby válasza kiserik (#267433) üzenetére


Moby
addikt

"csak megpróbálták használhatóvá tenni a régi konzolokra, ami lehetetlennek bizonyult"

És mi történt az elmúlt 6 évben? :D Szóval ők mindent megtettek, csakhát azok a gonosz régi konzolok nem lettek erősebbek az idővel :( Szegényeket az ág is húzza na.

(#267436) cyberkind válasza Moby (#267435) üzenetére


cyberkind
félisten

És mi történt az elmúlt 6 évben?

Witcher 3 DLC-k, majd utána ráfeküdtek a CP2077-re rendesen, elkezdték belefaragni a motorba a nyilván kihagyhatatlan RT-t és társait, majd az optimalizálást hellyel-közzel próbálták, de nyilván szarul, sok változó, egy amúgy se spíler csapatnál. A fejlesztők lehet megtettek mindent, csak a menedzsment nem, de ez már látszott a fenyegető üziknél is, senki nem állt ki egy emberként lóbálni a húst, hogy ide célozzatok, csak hagyták a szart folydogálni. :D

Paranormal Cocktivity

(#267437) sp8787 válasza cyberkind (#267436) üzenetére


sp8787
addikt

Meg kitalaltak magukrol 1 azaz 1db!!!! kozepes jatek alapjan ,hogy ok az "The industry leader in creating role-playing games."

Az en velemenyen az eleg egyszeru > pofatlan tusko macskajancsik

(#267438) cyberkind válasza sp8787 (#267437) üzenetére


cyberkind
félisten

Melyik az az egy közepes játékuk? Bennem nem lelsz partnerre a CDPR szidáshoz, ugyanis én minden játékukkal játszottam, és ráadásul visszafele, úgyhogy masszívan szembeötlő volt minden téren a fejlődés, ami van a CP-ban is, csak nem annyira egyértelmű, de ott van a szeren ez is, csak túl korán jött.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267439) Wesder válasza cyberkind (#267438) üzenetére


Wesder
félisten

Neki a W3 tàrsasjàték egy közepes semmitmondó cím volt.

Szerk.
Egyébként ha a CP2077 utàn kellene mondanom bàrmit a W3-ról, úgy hogy nem jàtszottam vele, akkor azt mondanàm hogy egy középszerű fantasy jàték, ami nyílvàn nem igaz, mert nem véletlen lett GOTY.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267440) Moby válasza cyberkind (#267436) üzenetére


Moby
addikt

A kérdés költői volt. Én mindig csak jót röhögök magamban ezeken a szerecsenmosdatásokon, hogy szegényeknek az is volt a bajuk, hogy hát az új konzolok későn jöttek (ahányszor indítom el PS5-ön, annyiszor száll el hibával, biztos előrébb lennének 10 millió PS5 vásárlóval...), meg NINCS BELŐLÜK ELÉG. Njah. A sony annyi PS5-öt adott el 1 hónap alatt, mint PS4-ből egy negyedév alatt anno, és az új xboxok is rohadt jól fogynak, de gondolom a CDPR többre számított, és ahhoz állította be a projektet :D
Szóval a CDPR-t azzal lehetett volna megmenteni az égéstől, ha minden régi konzolt beásunk a földbe, mindenki kap új konzolt, és/vagy pécét, helyette ingyen, és nem készül witcher3 DLC, és ha nem lett volna a covid, és ha a nagyanyám sárga lenne és csilingelne, akkor ő lenne a hatos villamos :D

[ Szerkesztve ]

(#267441) cyberkind válasza Wesder (#267439) üzenetére


cyberkind
félisten

Így nézve az összes TES középszerű se, de legalább már ezt is tudjuk. :D

Moby
A CDPR-t azzal lehetett volna megmenteni, hogy ha nem ragaszkodnának görcsösen a full "felügyelethez", mert láthatóan nem értenek hozzá, ami már a TW3-nál is kiderült, és ennek ellenére nem 20-ra, hanem 21-re húztak lapot a 9 porttal. :D A covidot ne írd, azt mindenre is rálehet fogni, az kb az ász a pakliban. :DD

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267442) Wesder válasza Moby (#267440) üzenetére


Wesder
félisten

Mennyi fogyott eddig? 5M nextgen konzol? Azért az màr egy egész jó merítés bàrmelyik jàtéknak.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#267443) sp8787 válasza cyberkind (#267438) üzenetére


sp8787
addikt

Nezd van kulonseg a kozott ,hogy vki az onjelolt megvalto szerepeben tetszeleg 1!!! db jatek miatt mert elveszitettek vmennyire a jozan itelokepesseguket.

Mindekozben mas studio meg kiad ugyanezen idoszak alatt 4!!! jatekot es keszuloben van az 5odik. Ha ez nem mond el vmit a ket munkakultura kozotti kulonbsegrol vagy arrol ,hogy milyen az ha valodi director all egy jatek mogott akkor semmi.

(#267444) RangerFox válasza nanorambo (#267426) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

1100 + majdnem ugyanennyi külsős, aki foglalkozott a játékkal... Tipikus példája annak, hogy mindenki ott sumákolt, ahol és amikor tudott a munkavégzés közben, a végeredmény meg egy összetoldozott, rosszul skálázható bughalmaz lett. Ezt az is bizonyítja, hogy egyébként a játék semmilyen aspektusában nem lett kiemelkedő. Az RT implementálása egy modern játék engine-be meg nem akkora munka, mint amennyire sokan annak gondolják.

Most meg megy a másra mutogatás, meg a tűzoltás...

(#267445) cyberkind válasza sp8787 (#267443) üzenetére


cyberkind
félisten

Nekem nem kell az évenkénti fossantás játékok terén, nekem inkább minőségi tartalom kell, és itt a sztorira és társaira gondolok, már rég (mondjuk az elején se) nem köt le egy AC, vagy bármi más amik max 2 évenként jönnek, neked kell az új tartalom nonstop, nekem nem szerencsére, de így nézve nálad minden fejlesztő szar, akik nem ontják a játékokat magukból, szóval a szegény TLoU 2 is kaka.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267446) sp8787 válasza cyberkind (#267445) üzenetére


sp8787
addikt

Hogy jon ide az AC? :U
Ha en ennyire ujtartalomehes lennek akkor nem a BB-al jatszanek.

(#267447) cyberkind válasza sp8787 (#267446) üzenetére


cyberkind
félisten

Mindekozben mas studio meg kiad ugyanezen idoszak alatt 4!!!

Ha kerekítünk, a CP2077 közel 8 éve készül, és ha más stúdió 4 játékot csinál, akkor az akárhogy is számolva, de átlag 2 év, na így jön ide az AC, azokból van nonstop pottyantva ipari mennyiségben, ha meg BB-nél vagy leragadva, végképp nem értem mi a gond ezzel a fejlesztési intervallummal, amikor a totál átlagos játékok nem 5-8 év alatt készülnek el.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#267448) Bad Pritt válasza sp8787 (#267446) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Na jó, de te elég speciális állatfaj vagy, ezer óra grind alatt nem ismersz jó játékot, ahogy észrevettem. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#267449) sp8787 válasza cyberkind (#267447) üzenetére


sp8787
addikt

Ezekszerint nem esett le melyik studio-rol irtam.

(#267450) PéterrKiss


PéterrKiss
lelkes újonc

Mivel nincs ps5, ezért lehet ráfanyalodom a ps4-re.

Szerintetek, mennyiért lehet garanciásan venni, ami reális ár érte? Használtan.

Újonnan 140k. Annyit nem adnék érte!

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.